Xerox VersaLink B400, laser alb-negru. imprimantă, A4, 47 ppm, USB / Ethernet, 1200 dpi, 1 GB, DUPLEX

Foto ilustrativa

Xerox VersaLink B400, laser alb-negru. imprimantă, A4, 47 ppm, USB / Ethernet, 1200 dpi, 1 GB, DUPLEX
Xerox VersaLink B400, laser alb-negru. imprimantă, A4, 47 ppm, USB / Ethernet, 1200 dpi, 1 GB, DUPLEX
Xerox VersaLink B400, laser alb-negru. imprimantă, A4, 47 ppm, USB / Ethernet, 1200 dpi, 1 GB, DUPLEX
Xerox VersaLink B400, laser alb-negru. imprimantă, A4, 47 ppm, USB / Ethernet, 1200 dpi, 1 GB, DUPLEX
Xerox VersaLink B400, laser alb-negru. imprimantă, A4, 47 ppm, USB / Ethernet, 1200 dpi, 1 GB, DUPLEX
Xerox VersaLink B400, laser alb-negru. imprimantă, A4, 47 ppm, USB / Ethernet, 1200 dpi, 1 GB, DUPLEX
Numărul comenzii
3588001
OEM
B400V_DN
Producator
Xerox
Puncte de loialitate: 158
2 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Imprimanta Xerox VersaLink B400

Indiferent dacă aveți o imprimantă Xerox VersaLink B400 și o imprimantă multifuncțională VersaLink B405 (ambele dispun de tehnologie Xerox)
ConnectKey) pentru a utiliza separat,
sau într-un grup de facilități de afaceri, echipa dumneavoastră va experimenta un nou nivel de productivitate. Puteți lucra așa cum doriți și de pe orice dispozitiv cu securitate maximă și conexiune ușoară la cloud și rețea.

Productivitate optimizată ușor de realizat

Imediat după despachetarea Xerox VersaLink B400 sau VersaLink MFP
Cu B405, vă puteți baza pe o procesare consecventă și fără probleme a lucrărilor pentru a vă eficientiza afacerea. De la asistente simple de instalare pentru fiecare utilizator până la opțiuni detaliate de configurare - totul este gata pentru a începe fără probleme.
Datorită tehnologiei noastre dovedite pentru traseul hârtiei, obțineți un dispozitiv cât mai fiabil posibil.
VersaLink oferă o mulțime de funcții și tehnologii Xerox pentru a vă economisi timp. Sunt concepute pentru a accelera partajarea informațiilor și pentru a optimiza fluxurile de lucru ineficiente. Previzualizarea scanării și faxurile asigură acuratețea datelor, iar recunoașterea optică a caracterelor (OCR) extinde utilizarea documentelor scanate.
Imprimați cu ușurință, știind că dispozitivele VersaLink oferă o serie de caracteristici de securitate, inclusiv imprimare securizată și autentificare prin card de control al accesului.

Un mod cu totul nou de lucru

Cu un ecran tactil color personalizabil de 5 inchi, puteți atinge, trage și fixa pentru a controla sarcinile și funcțiile la fel de ușor ca pe un dispozitiv mobil.
Aplicațiile Xerox ConnectKey preinstalate ajută la optimizarea operațiunilor de birou și, cu acces la galeria extinsă de aplicații Xerox, veți putea adăuga noi funcții la dispozitiv, cum ar fi Serviciul Xerox Easy Translator, care poate traduce rapid documentele scanate în diferite limbi.
Puteți configura sarcini rapid și ușor, salvând setările obișnuite folosind presetări. Simple ID oferă acces rapid, ușor și securizat la preferințele de locuri de muncă și la aplicațiile utilizate în mod obișnuit folosind un ecran de start personalizat - toți utilizatorii și grupurile trebuie să introducă o singură dată un ID de utilizator și o parolă pentru a-l accesa.

Mobilitate maximă pentru fiecare stil de lucru

Imprimantele multifuncționale VersaLink B400 și VersaLink B405 vă oferă posibilitatea de a lucra
oriunde, oricând - cu conexiune directă la Google Drive™, Microsoft OneDrive și DropBox™ și acces la mai multe opțiuni prin Xerox App Gallery.
Conectivitatea și imprimarea cu mai multe dispozitive sunt esențiale pentru angajații de astăzi, iar dispozitivele VersaLink îndeplinesc pe deplin această provocare cu următoarele servicii și tehnologii: Wi-Fi și Wi-Fi Direct, Apple AirPrint, Google Cloud Print ™, Xerox Print Service pentru Android ™, atingeți împerechere folosind tehnologiile NFC (Near Field Communication) și Mopria.
Vizitați www.xerox.com/mobile pentru a afla de ce produsele Xerox sunt singura alegere pentru lucrătorii mobili din ziua de azi.

Tehnologia Xerox ConnectKey - un centru de conexiune pentru un ecosistem complet de birou.

Xerox, care a creat un loc de muncă modern, aduce o nouă revoluție în productivitate. Cu o experiență de utilizator consistentă pe o gamă largă de dispozitive, conexiuni mobile și cloud și o bibliotecă în creștere de aplicații pentru a extinde funcționalitatea, veți putea lucra mai rapid, mai bine și mai inteligent.
Interfață de utilizator intuitivă
O modalitate foarte îmbunătățită, dar familiară de a interacționa, care oferă un mediu asemănător tabletei, cu comenzi pe ecranul tactil, suport pentru gesturi și opțiuni ușoare de personalizare.
Gata pentru mobil și cloud
Conexiune instantanee la cloud și dispozitive mobile direct din interfața de utilizator cu acces la servicii cloud preinstalate care vă permit să lucrați oriunde, oricând și în orice mod.

Securitate de primă clasă
Veți obține protecție completă pe mai multe niveluri a documentelor și datelor, protecție împotriva noilor amenințări, inclusiv eliminarea acestora și veți putea îndeplini sau chiar depăși cerințele de conformitate.

Acces la servicii de generație următoare
Obținând control complet asupra mediului dvs. de imprimare cu monitorizarea de la distanță a serviciilor și consumabilelor, configurarea de la distanță și integrarea ușoară a Xerox Managed Printing Services, puteți lucra mai eficient și vă puteți gestiona resursele în mod eficient.

Poarta de intrare către o lume de noi posibilități
Accesați funcții prin aplicații și extindeți-vă capacitățile instantaneu cu Xerox App Gallery, unde puteți găsi aplicații practice concepute pentru a optimiza fluxurile de lucru digitale sau puteți solicita partenerilor noștri soluții de afaceri inovatoare, personalizate.

Pentru mai multe informații despre cum puteți lucra mai inteligent, vizitați www.connectkey.com

Vă prezentăm un ecran tactil unic

Faceți cunoștință cu ecranul nostru tactil color capacitiv de cinci inchi cu interfață de utilizator, care oferă un nou nivel de versatilitate și o gamă largă de opțiuni de personalizare.
Obțineți un mediu familiar de la dispozitivele mobile cu gesturi și aplicațiile specifice sarcinilor care au un aspect consistent, astfel încât executarea chiar și a celor mai solicitante sarcini va necesita mai puțini pași.

Aspectul extrem de intuitiv vă ghidează prin fiecare sarcină, de la început până la sfârșit. Datorită ierarhiei naturale, funcțiile importante sunt situate în partea de sus a ecranului, iar opțiunile utilizate în mod obișnuit pot fi găsite în prim-plan și în centru. Nu vă place locația unei funcții sau a unei aplicații?

Personalizați aspectul pentru a se potrivi nevoilor dvs.
Acest echilibru de neegalat de caracteristici hardware și software permite oricărui utilizator al imprimantei multifuncționale VersaLink B400 sau VersaLink B405 să lucreze mai eficient.

Specificatii tehnice

  • Viteză: Până la 47 ppm în format Letter / până la 45 ppm în format A4
  • Ciclu de lucru: Până la 110.000 de pagini/lună
  • Procesor / Memorie: Dual core, 1,05 GHz / 2 GB
  • Conectivitate: Ethernet 10/100/1000 Base-T, Hi-Speed USB 3.0, Wi-Fi 802.11na Wi-Fi Direct cu kit Wi-Fi opțional (sunt acceptate conexiuni simultane cu fir și fără fir), NFC click-to- pereche de pereche
  • Rezoluție de imprimare: Până la 1200 × 1200 dpi (calitate îmbunătățită)

Parametrii

Tehnologia de imprimare
Viteza maximă de imprimare (A4 pe minut)
Dimensiunea maximă de imprimare/suport media
Interfață imprimantei
Imprimare automată față-verso (duplex)
Standardní počet vstupních zásobníků
Maximální počet vstupních zásobníků
Rezoluția reală a imprimantei (în DPI)
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.