Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi

(Foto ilustrativa)

Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi

Numarul comenzii

3535942

OEM

29S0110

Tehnologia de imprimare
Laser
Viteza maximă de imprimare (A4 pe minut)
40
Dimensiunea maximă de imprimare/suport media
A4
Interfață imprimantei
Reţea, USB
Imprimare automată față-verso (duplex)
Da
Standardní počet vstupních zásobníků
2
Maximální počet vstupních zásobníků
3

Vezi mai mult

Evaluare

12345
In stoc 3 bucati, livrare Joi

1 612,10 Lei

1 354,71 Lei fara TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 520,50 Lei

Transport de la 15,90 Lei

la punctele de colectare

Livrare în 48 de ore

Suntem foarte rapizi

La noi veți avea timp

Puteți returna marfa în termen de 30 de zile

Vă vom răsplăti

Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție

Parametri

  • Tehnologia de imprimare: Laser
  • Viteza maximă de imprimare (A4 pe minut): 40
  • Dimensiunea maximă de imprimare/suport media: A4
  • Interfață imprimantei: Reţea, USB
  • Imprimare automată față-verso (duplex): Da
  • Standardní počet vstupních zásobníků: 2
  • Maximální počet vstupních zásobníků: 3
  • Rezoluția reală a imprimantei (în DPI): 600x600
  • Producător: Lexmark
  • Puncte de loialitate: 80

Descriere și parametri

Tehnologie de imprimare:Laser; Rezoluție reală a imprimantei (în DPI):600x600; Interfață imprimantă:USB, rețea; Format maxim de imprimare/Media:A4; Viteză maximă de imprimare (A4 pe minut):40; Număr de tăvi de intrare standard:2; Imprimare duplex automată; Număr maxim de tăvi de intrare:3.

Opinii e-shop TonerPartner.ro

Client verificat (26. 3. 2023) 12345

Ok

Client verificat (26. 3. 2023) 12345

Argumente pro: Bun

Negative: Nu sunt

Da

Client verificat (26. 3. 2023) 12345

Argumente pro: Preturi mai mici fata de alti furnizori

Produse de calitate cu preturi corecte. Proces usor de comanda, achizitie si livrare

Client verificat (25. 3. 2023) 12345

Am ales foarte usor din oferta magazinului produsele de care aveam nevoie. comparand si preturile.

Client verificat (25. 3. 2023) 12345

Intreg procesul de cumparare a decurs perfect.

Client verificat (25. 3. 2023) 12345

Argumente pro: Decizia a fost luata simplu: s-a golit tonerul din imprimanta si a trebuit sa il inlocuim. Am cautat pe internet toner pentru imprimanta noastra si dumneavoastra ati raspuns solicitarii noastre. Fara intermediari sau recomandari.

Negative: Experienta a fost una foare buna, de la comanda pana la livrarea produsului.
V-a voi recomanda cu drag tuturor celor care vor sa primeasca produsele dorite si necesare. Pentru serioziatatea si profesionalismul serviciilor dumneavosatra. ( chiar da... Mai multe detalii »ca am tot repetat cuvantul profesionalism.... sunteti buni)
Ramaneti asa cum sunteti!

Totul la superlativ, comunicare, transport si produs. Multumesc frumos pentru calitatea si profesionalismul cu care va exercitati atributiile.

Client verificat (25. 3. 2023) 12345

Calitate buna a produselor si livrare destul de rapida, cu toate ca vin din afara Romaniei

Client verificat (25. 3. 2023) 12345

Argumente pro: Am mai comandat, am fost multumita si am revenit.

Negative: Nu am recomandari!

Servicii excelente, continuati, veti avea clienti!

Client verificat (25. 3. 2023) 12345

Argumente pro: Livrare rapida.

Negative: Nu avem dezavantaje.

Cerneala de calitate!

Client verificat (25. 3. 2023) 12345

Argumente pro: Aveam nevoie de toner

Negative: Înca nu pot răspunde

A fost o comandă obișnuită

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși vă sfătuim prin telefon, dar trebuie trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Nu ați găsit un răspuns?
Scrie-ne

Dacă aveți o întrebare despre acest produs și nu ați găsit informațiile necesare, vă rugăm să ne contactați. Va vom sfătui.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.
Marcel Consultant de selectie
Aș vrea să vă spun