Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi

Foto ilustrativa

Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Imprimanta LEXMARK B/N MS431dw A4, 40 ppm, 256 MB, LCD, duplex, USB 2.0, wifi
Numărul comenzii
3535942
OEM
29S0110
Producator
Lexmark
Puncte de loialitate: 81
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

1 628,88 Lei

1 368,81 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 607,15 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

1 628,88 Lei

1 368,81 Lei fără TVA

La cumpărăturile de peste 140 Lei inclusiv TVA, veți primi un rucsac TonerPartner gratuit.

Descriere și parametri

Imprimanta LEXMARK alb-negru MS431dw A4

[imagine]

Viteză și performanță reală.

Această imprimantă oferă o viteză de imprimare de până la 40 de pagini A4 pe minut.

Tehnologia de imprimare

LEXMARK MS431dw folosește tehnologia de imprimare laser pentru rezultate perfecte.

[imagine]

Rezoluția imprimantei

Rezoluția reală a imprimantei este de 600x600 DPI pentru detalii fine.

Interfață de imprimantă

Imprimanta este echipată cu interfețe USB și de rețea pentru o conectivitate ușoară.

Imprimare automată față-verso

Caracteristica de imprimare duplex economisește hârtie și timp.

Tavi de intrare

Sunt disponibile 2 tăvi de alimentare standard.

Numărul maxim de tăvi de alimentare este de 3.

[imagine]

S-ar putea să vă intereseze

Ar trebui să cumpăr un toner original sau compatibil? Cum să alegi o imprimantă pentru casă: parametrii principali de selecție Înlocuirea tonerului din imprimantă: la ce ar trebui să acordați atenție pentru ca noul tonerul să funcționeze impecabil? Ce trebuie să faceți dacă imprimanta printează prost sau cele mai frecvente probleme de imprimare și cum să le rezolvați Cum să conectați imprimanta la un computer și să imprimați în doar 5 minute Imprimante laser vs. jet de cerneală: care sunt diferențele dintre? Unde să aruncați tonerul sau cartușele: Vă sfătuim cum să eliminați sau să reciclați cartușul gol. Cele mai frecvente 4 probleme ale imprimantelor Canon și cum să le remediezi Toner vs. cartuș: care este diferența și cum să îl alegeți pe cel potrivit? Ce imprimantă pentru printarea ocazională (ieftină) ar trebui să alegi? Cum să schimbați cartușele din imprimantele HP, Canon, Epson și alte imprimante cu jet de cerneală O comparație între imprimantele ieftine și cele scumpe - unde merită să investiți? Cum să alegi o imprimantă pentru un birou mic 10 sfaturi pentru o imprimantă cadou 4 factori pentru a alege o imprimantă ieftină (și de calitate) pentru student Hârtie blocată în imprimantă: cele mai frecvente 5 motive și cum să le rezolvați Ce semnifică literele din numele imprimantei? Unde aruncați imprimanta: 4 locuri pentru a o recicla Defecte ale imprimantei laser: când se merită să o reparați? Imprimați fotografii oricând și oriunde: 4 sfaturi pentru imprimantele portabile 6 sfaturi pentru printarea de calitate pe format A3, A2 și A1 Căldură de vară: ce trebuie făcut pentru a împiedica supraîncălzirea electronicelor? Când tonerul dintr-o imprimantă laser nu printează corect - cele mai frecvente 5 probleme și soluții Întreținerea la timp, și corectă a imprimantei - mai puține probleme Toner original vs. compatibil sau 5 diferențe dintre acestea Cum selectez o imprimantă pentru biroul meu? Imprimantă laser de la A la Z: cum funcționează Cum să aveți grijă în mod corespunzător de imprimantă? Imprimarea cuvintelor sau termenilor pe care nu îi puteți folosi la imprimare

Parametrii

Tehnologia de imprimare
Viteza maximă de imprimare (A4 pe minut)
Dimensiunea maximă de imprimare/suport media
Interfață imprimantei
Imprimare automată față-verso (duplex)
Standardní počet vstupních zásobníků
Maximální počet vstupních zásobníků
Rezoluția reală a imprimantei (în DPI)
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 4032 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 55000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.