Termeni si conditii

Operator portal internet


Termeni și Condiții

Acest regulament se aplică tuturor vânzărilor de bunuri de către Ledum Kamara SK S.R.O prin intermediul acestui website.

Folosirea acestui website implică acceptarea Termenilor și Condițiilor ce se regăsesc în regulamentul prezentat. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile companiei Ledum Kamara SK S.R.O rugăm nu accesați site-ul.

Ledum Kamara SK S.R.O își rezervă dreptul de a efectua modificări ulterioare în regulamentul prezentat, fără a notifica în prealabil părțile terță. În caz de conflict între două regulamente cu prevederi distincte, rămân aplicabile prevederile Termenilor și Condițiilor în vigoare la momentul plasării comenzii.
1. Definiții
1.1. Prin intermediul regulamentului prezentat, următorii termeni se definesc astfel:
• Beneficiar/ cumpărător= persoane fizice sau juridice care plasează o comandă pe acest website

• Furnizor= compania Ledum Kamara SK S.R.O, cu sediul în Slovacia, Bratislava, Zámocká 30, IC: 48158836
• Produse/ Bunuri= bunuri care urmează a fi livrate de furnizor către beneficiar ca urmare a contractului încheiat
• Comanda= o formă electronica de comunicare între beneficiar și furnizor, prin care furnizorul își acordul de livrare a produselor solicitate, iar beneficiarul este de acord achite contravaloarea produselor comandate.
• Contract= o comandă confirmată și validată de furnizor

112. Confidențialitatea datelor
2.1. Ledum Kamara SK S.R.O garantează pentru protejarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare, conform Legii 667/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările ulterioare și a legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.
2.2. Datele cu caracter personal sunt utilizate doar în scopul achiziționării de produse în cardul companiei și nu vor fi dezvăluite unor  parți terță sau folosite în mod abuziv. Se consideră acceptate aceste prevederi în urma înregistrării și trimiterii e-mailului de ofertă către magazinul online al companiei - www.tonerpartner.ro 

2.3. În scopul informării, dorim trimitem maxim 10 e-mailuri/ lună cu o mărime maximă de 300 kB. Acest serviciu (e-mail newsletter) se poate anula la orice dată ulterioară la adresa de e-mail info@tonerpartner.ro sau la o altă adresă de informare a furnizorului.
2.4. De asemenea, se poate plasa o comandă fără înregistrarea prealabilă pe site-ul companiei, prin trimiterea unui e-mail de ofertă de la magazinul online al furnizorului www.tonerpartner.ro
2.5. Datele solicitate clienților- numele și prenumele, adresa de livrare a coletului și numărul de telefon al persoanei care urmează preia comanda ( pentru a putea livra comenzile către cumpărător) și o adresă de e-mail pentru trimite factura electronică aferentă produselor achiziționate.

3. Plasarea comenzii de către beneficiar
3.1. Orice comandă plasată pe site trebuie conțină acordul prealabil al furnizorului. În urma notificării de acceptare a comenzii, obligațiile sunt considerate a fi suportate de ambele părți.
3.2. Beneficiarul are obligația, la momentul plasării comenzii, confirme a citit regulamentul prezentat reprezentând termenii și condițiile în integralitate și că este de acord cu acestea.
3.3. Furnizorul își rezervă dreptul de a anula comanda total sau parțial în următoarele situații: produsele nu au fost deja livrate sau se modifică în mod semnificativ prețul produselor. În aceste situații furnizorul urmează contacteze de îndată beneficiarul anunțe modificările survenite. În situația neacceptării de către beneficiar a modificărilor aduse comenzii, furnizorul anulează comanda amplasată și returnează suma încasată total/parțial, dacă este cazul.
3.4. Toate comenzile plasate și confirmate de către furnizor devin obligatorii pentru ambele părți. Beneficiarul poate anula comanda înainte de expediere, caz în care costurile anulării vor fi suportate de aceasta.

3.5. Beneficiarul urmează fie informat despre expediere și livrare prin adresa de e-mail.
3.6. În detaliile fiecărui produs de pe site vor fi atașate mențiuni cu privire la disponibilitatea acestora (ÎN STOC, NU ESTE ÎN STOC, LIVRARE PESTE 10 ZILE, SAU LIVRARE PESTE 21 ZILE ). Pentru produsele cu mențiunea ÎN STOC, furnizorul în cel mai scurt timp urmează procure informații cu privire la livrare.

4. Transferul proprietății bunurilor
4.1. Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea beneficiarului în locația indicată în comanda depusă ( înțelegând prin livrare- procesul de transport al mărfurilor de la un amplasament sursă la o destinație prestabilită si preluarea acestora de către beneficiar sau semnarea de primire în cazul semnării unei facturi fiscale).

5. Plata
5.1. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în notificarea de preluare a comenzii în urma acceptului de către furnizor.
5.2. Beneficiarul are obligația furnizeze în acest scop toate informațiile necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislația financiar-contabilă în vigoare.
5.3. Plata se poate efectua cu cardul bancar sau prin virament bancar- moment în care produsele vor fi livrate la momentul alimentării contului furnizorului cu suma de bani aferentă comenzii sau prin numerar (la ramburs curierului), moment în care beneficiarul intră în posesia produselor.

https://www.tonerpartner.ro/cumparaturi-cu-noi/metode-de-plata/

6. Livrarea produselor
6.1. Produsele urmează fie livrate către beneficiar prin curier sau poștă la ușa sau poarta acestuia.
6.2. Costul transportului urmează fie afișat în urma selectării modalității în care doriți fie livrate bunurile.
6.3. În termen de 2-4 zile de la data procesării comenzii, produsele urmează fie livrate. Clientul urmează primească o notificare pe adresa de e-mail cu privire la depunerea către transportator a produselor. Furnizorul nu răspunde de eventuale întârzieri produse de transportator.
6.4. Reclamațiile cu privire la produsele livrate în pachete se vor formula în 3 zile de la data livrării, sub condiția ca prejudiciul nu fi fost evident la momentul descărcării produselor. În situația în care ambalajul este vizibil deteriorat sau este înlăturată banda de protecție a coletului, Beneficiatul trebuie se adreseze direct transportatorului.
6.5. Furnizorul nu răspunde pentru deteriorarea produselor în timpul transportării.
6.6. Unele produse pot fi împărțite în mai multe colete spre a fi livrate.
6.7. Ulterior expedierii către transportator a produselor de către furnizor, acesta din urmă continuă urmărească evoluția livrării.

https://www.tonerpartner.ro/cumparaturi-cu-noi/livrare-in-24-de-ore/

7. Garanție
7.1. Toate produsele beneficiază de condiții de garanție potrivit legislației în vigoare și politicilor comerciale.
7.2. Produsele beneficiază de garanția legală de conformitate, iar aceasta nu este afectată de garanție tehnică oferită de producători.
7.3. Perioada de garanție este indicată pentru fiecare produs în detaliile articolului prezentat de către furnizor pe site.
7.4. Dovada achiziției produselor urmează a fi menționată și data la care începe intre in vigoare termenul pentru garanție.
7.5. În cazurile în care termenul de la care a început intre in vigoare perioada de garanție este contestat, acesta poate fi prelungit cu o perioada de 5 (cinci) zile calendaristice reprezentând timpul maxim de transport.
7.6. Beneficiatul are obligația de a lua la cunoștință și să respecte prevederile instrucțiunilor sau condițiilor de utilizare cuprinse în certificatul de garanție, în caz contrar existând riscul de a pierde garanția produsului.

8. Returul produselor
8.1. Potrivit legislației în vigoare privind comerțul electronic, beneficiarul își poate exercita dreptul de retragere din contract în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea produselor. În acest interval de timp produsele cumpărate de către beneficiar pot fi returnate, fără a fi nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele plătite vor fi rambursate.
8.2. În cazul în care comanda a fost deja achitată iar beneficiarul solicită retragerea din contract, furnizorului îi revine obligația ramburseze contravaloarea acesteia în termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care beneficiarul a informat cu privire la decizia de retragere din contract.
8.3. Contravaloarea comenzii va fi rambursată în contul bancar indicat de către beneficiar la momentul returnării produselor.
8.4. Rambursarea valorii se face inainte de returnarea produselor de către beneficiar, dar cu primirea unei dovezi de expediere a acestora.

8.5. Furnizorul își rezervă dreptul de a reține din sumele rambursate beneficiarului valoarea care rezultă din diminuarea valorii produselor în urma manevrării acestora de către beneficiar, în cazul în care manevrarea este diferită de cea strict necesară pentru determinarea naturii, caracteristicilor și a funcționalității produselor.
8.6. La returnarea produselor se vor atașa toate accesoriile și toată documentația care a venit cu acestea. Ambalarea se va face în carton sau hârtie de ambalat capabilă protejeze produsul spre a nu fi deteriorat în cursul transportului.

9. Reclamații, sesizări și sugestii
9.1. Pentru reclamații, sesizări și sugestii privind produsele, beneficiarii sau vizitatorii site-lui prezentat pot contacteze Asistența  Clienți la adresa de e-mail info@tonerpartner.ro.
9.2. După epuizarea căilor de conciliere internă și fără să-și prejudicieze în vreun fel dreptul de acces al instanțelor judecătorești, beneficiarul (persoană fizică) aflat într-un litigiu cu furnizorul poate apela pentru soluționare la o procedură extrajudiciară. Acestea sunt de regulă mai rapide decât procedurile judiciare. Mai multe informații sunt disponibile la http://ec.europa.eu/consumers/odr/

10. Parteneri
10.1. Clienții selectați care atașează pe site-ul lor un link către www.tonerpartner.ro primesc o reducere de la 100 Lei pentru marketing media.

11. Răspunderea
11.1. Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru daunele de orice fel pe care beneficiarul sau orice altă terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către acesta a oricărei obligații conform comenzii sau pentru daunele care rezultă din utilizarea produselor după livrarea de către transportator, în special pentru pierderea acestora.

12. Forța majoră
12.1. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră, așa cum este definit de legislația în vigoare.

Termenii și condițiile, menționate în prezentul document sunt valabile de la data de 21.05.2020, până la o modificare ulterioară.