Livrare
Cum decurge livrarea?
TonerPartner livrează comenzi prin intermediul companiei enumerate mai jos. Pentru mai multe informații despre data livrării, vă rugăm să acordați atenție informațiilor de pe detaliile produsului și din coșul de cumpărături. Data estimată a livrării este indicată și în e-mailul pe care vi-l trimitem ca confirmare a comenzii D-voastră. În cazul în care produsele nu sunt în stoc, sau există complicații cu livrarea transportului, vă vom contacta. În caz că aveți întrebări, contactați serviciul nostru de relații cu clienții, care este aici pentru D-voastră.
Comandă incompletă:
Vă rugăm să raportați problema în termen de 2 zile împreună cu o fotografie cu starea în care ați primit comanda de la noi și care produs vă lipsește.
URGENT CARGUS
Livrare cu contact redus
Situatia actuala si in special reglementarile venite datorita coronavirusului ne obliga si pe noi sa implementam masuri mult mai stricte, menite sa asigure continuitatea business-ului nostru, astfel incat sa reusim sa livram toate expeditiile pe care ni le incredintati.
In acest sens, o noua modalitate de livrare a fost pusa la punct recent de echipele noastre operationale si IT, care permite un contact redus (se elimina din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar) între curieri si clienti la predarea coletelor. Solutia foloseste tehnologia mobila si permite livrarea coletelor catre destinatari fara schimb de documente, hartii sau semnatura fizica de primire.
Procesul operational al serviciului „Livrare cu contact redus” este urmatorul:
Pasul 1: curierul scaneaza coletul dimineata si stabileste ruta de livrare, moment în care se genereaza automat un SMS catre destinatar, cu un cod PIN din patru cifre si un mail catre destinatar, daca adresa se afla printre datele furnizate de expeditor
Pasul 2: la momentul livrarii coletului, curierul solicita telefonic clientului codul PIN
Pasul 3: curierul confirma expedierea în PDA, cu numele celui care receptioneaza si introduce PIN-ul în casuta alocata; daca PIN-ul nu este corect, va aparea un mesaj de atentionare în ecranul de confirmare; în aceasta situatie, curierul trebuie sa se asigure ca se afla la destinatia corecta
Pasul 4: daca expedierea este fara ramburs, coletul este lasat unde se agreeaza cu destinatarul (în general, la usa). Daca expedierea are ramburs, se urmeaza procedura standard.
Livrarea prin curier costă: 19,90 Lei.
Taxa de ramburs costă: 5,90 Lei
Packeta
Comanda dvs. va fi livrată la unul dintre cele 1353 de puncte de distribuire.
Veți primi un SMS imediat ce bunurile sunt gata de colectare.
Puteți ridica marfa oricând în timpul programului de lucru al filialei timp de 7 zile.
Livrarea la punctul de distribuire costă: 15,90 Lei.
Taxa de ramburs costă: 5,90 Lei
Împachetare
- până la 990 RON - 3,80 RON
- de la 991 RON până la 1980 RON – 4,95 RON
- de la 1981 RON – 6,95 RON
Prețuri transport
Modalitate de transport | Urgent Cargus | Packeta |
|
19,90 Lei | 15,90 Lei |
Taxa de ramburs costă: | 5,90 Lei | 5,90 Lei |
Restricții privind greutatea coletelor |
până în 30 kg | până în 5 kg |
Verificarea coletului de la preluarea din partea curierului
Vă rugăm să verificați coletul la primirea acestuia. Vă recomandăm să nu acceptați un colet deteriorat.
Orice cutie deteriorată trebuie anunțată imediat după primirea coletului în prezența curierului, iar firma de curierat trebuie informată.
În cazul în care decideți sa preluați coletul deteriorat, este necesar să întocmiți imediat un proces verbal în prezența curierului. Din păcate în absența curierului nu mai este posibilă întocmirea procesului verbal, deoarece deteriorarea pachetului nu se mai poate demonstra ca fiind un rezultat al transportului și din al manipulării imprudente de către destinatarul ce a preluat pachetul. Încălcările evidente sau deteriorarea ambalajului poate fi contestată cel mai târziu la primirea pachetului. Amploarea deteriorării sau a pierderii parțiale a conținutului pachetului trebuie înregistrată la fața locului.