Livrare

 

Cum decurge livrarea?

Dacă avem bunuri în stoc și comanda este primită pâna la 16:00, in două zile lucratoare are loc livrarea, pentru toate produsele. Livrarea se face prin Urgent Cargus În cazul în care mărfurile nu sunt în stoc, vă vom contacta. Disponibilitatea produsului este listată pentru fiecare produs.

 

cargus.svg URGENT CARGUS

Livrare cu contact redus

Situatia actuala si in special reglementarile venite datorita coronavirusului ne obliga si pe noi sa implementam masuri mult mai stricte, menite sa asigure continuitatea business-ului nostru, astfel incat sa reusim sa livram toate expeditiile pe care ni le incredintati.

In acest sens, o noua modalitate de livrare a fost pusa la punct recent de echipele noastre operationale si IT, care permite un contact redus (se elimina din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar) între curieri si clienti la predarea coletelor. Solutia foloseste tehnologia mobila si permite livrarea coletelor catre destinatari fara schimb de documente, hartii sau semnatura fizica de primire.

Procesul operational al serviciului „Livrare cu contact redus” este urmatorul:

Pasul 1: curierul scaneaza coletul dimineata si stabileste ruta de livrare, moment în care se genereaza automat un SMS catre destinatar, cu un cod PIN din patru cifre si un mail catre destinatar, daca adresa se afla printre datele furnizate de expeditor

Pasul 2: la momentul livrarii coletului, curierul solicita telefonic clientului codul PIN

Pasul 3: curierul confirma expedierea în PDA, cu numele celui care receptioneaza si introduce PIN-ul în casuta alocata; daca PIN-ul nu este corect, va aparea un mesaj de atentionare în ecranul de confirmare; în aceasta situatie, curierul trebuie sa se asigure ca se afla la destinatia corecta

Pasul 4: daca expedierea este fara ramburs, coletul este lasat unde se agreeaza cu destinatarul (în general, la usa). Daca expedierea are ramburs, se urmeaza procedura standard.

 

Livrarea prin curier costă: 19,50 Lei.

Taxa de ramburs costă: 5,50 Lei


Pentru clienții înregistrați, transportul este GRATUIT la comenzile de peste 249 Lei.

 

zasilkovna.svg Packeta

Comanda dvs. va fi livrată la unul dintre cele 1353 de puncte de distribuire.
Veți primi un SMS imediat ce bunurile sunt gata de colectare.
Puteți ridica marfa oricând în timpul programului de lucru al filialei timp de 7 zile.
Livrarea la punctul de distribuire costă: 16,50 Lei.

Taxa de ramburs costă: 6,95 Lei
Pentru clienții înregistrați, transportul este GRATUIT la comenzile de peste 249 Lei.

 

Împachetare

  • păna la 990 RON
    de la 991 RON pănă la 1980 RON – 3,95 RON
    de la 1981 RON – pănă la 5,95 RON

 

Client înregistrat

Modalitate de transport Urgent Cargus Packeta
Comenzi sub 249 Lei 19,50 Lei 16,50 Lei

Comenzi peste 249 Lei

GRATUIT GRATUIT

Restricții privind greutatea coletelor
până în 30 kg până în 5 kg

 

Client fără înregistrare 

Modalitate de transport Urgent Cargus Packeta

Comenzi sub 299 Lei

19,50 Lei 16,50 Lei

Comenzi peste 299 Lei

GRATUIT GRATUIT

Restricții privind greutatea coletelor
până în 30 kg până în 5 kg

 

Verificarea coletului de la preluarea din partea curierului


rugăm verificați coletul la primirea acestuia. recomandăm nu acceptați un colet deteriorat.
Orice cutie deteriorată trebuie anunțată imediat după primirea coletului în prezența curierului, iar firma de curierat trebuie informată.
În cazul în care decideți sa preluați coletul deteriorat, este necesar întocmiți imediat un proces verbal în prezența curierului. Din păcate în absența curierului nu mai este posibilă întocmirea procesului verbal, deoarece deteriorarea pachetului nu se mai poate demonstra ca fiind un rezultat al transportului și din al manipulării imprudente de către destinatarul ce a preluat pachetul. Încălcările evidente sau deteriorarea ambalajului poate fi contestată cel mai târziu la primirea pachetului. Amploarea deteriorării sau a pierderii parțiale a conținutului pachetului trebuie înregistrată la fața locului.