Livrare
Cum decurge livrarea?
TonerPartner livrează comenzi prin intermediul companiei enumerate mai jos. Pentru mai multe informații despre data livrării, vă rugăm să acordați atenție informațiilor de pe detaliile produsului și din coșul de cumpărături. Data estimată a livrării este indicată și în e-mailul pe care vi-l trimitem ca confirmare a comenzii D-voastră. În cazul în care produsele nu sunt în stoc, sau există complicații cu livrarea transportului, vă vom contacta. În caz că aveți întrebări, contactați serviciul nostru de relații cu clienții, care este aici pentru D-voastră.
Comandă incompletă:
Vă rugăm să raportați problema în termen de 2 zile împreună cu o fotografie cu starea în care ați primit comanda de la noi și care produs vă lipsește.
URGENT CARGUS
Pasul 1: Curierul scanează coletul și stabilește ruta de livrare. Un SMS sau un e-mail sunt automat generate și trimise destinatarului.
Pasul 2: La livrare, curierul solicită telefonic codul PIN de la client.
Pasul 3: Curierul confirmă livrarea în dispozitivul mobil, introducând numele destinatarului și codul PIN. Dacă codul PIN nu este corect, apare un mesaj de atenționare, iar curierul trebuie să se asigure că se află la destinația corectă.
Pasul 4: În cazul expedierii fără ramburs, coletul este lăsat la ușă sau la locația specificată de destinatar. În cazul expedierii cu ramburs, se aplică procedura standard.
Costuri de livrare prin curier: 22,90 Lei.
Costuri de ramburs: 5,90 Lei.
Urgent Cargus - Puncte de distribuire este o opțiune versatilă pentru expediere, special concepută pentru expedieri mici, folosind echipamente automate (lockers) plasate în zone accesibile. Lockerele Urgent Cargus sunt accesibile 24/7, iar coletele pot fi păstrate acolo timp de cel mult 3 zile.
Puncte de distribuire: 18,90 Lei.
FAN COURIER
Pasul 1: Curierul scanează coletul și stabilește ruta de livrare. Un SMS sau un e-mail sunt automat generate și trimise destinatarului.
Pasul 2: La livrare, curierul solicită telefonic codul PIN de la client.
Pasul 3: Curierul confirmă livrarea în dispozitivul mobil, introducând numele destinatarului și codul PIN. Dacă codul PIN nu este corect, apare un mesaj de atenționare, iar curierul trebuie să se asigure că se află la destinația corectă.
Pasul 4: În cazul expedierii fără ramburs, coletul este lăsat la ușă sau la locația specificată de destinatar. În cazul expedierii cu ramburs, se aplică procedura standard.
Costuri de livrare prin curier: 22,90 Lei.
Costuri de ramburs: 5,90 Lei.
FANbox este o opțiune versatilă pentru expediere, special concepută pentru expedieri mici, folosind echipamente automate (lockers) plasate în zone accesibile. Lockerele FANbox sunt accesibile 24/7, iar coletele pot fi păstrate acolo timp de cel mult 3 zile.
FANbox: 18,90 Lei.
Împachetare
- până la 990 RON - 2 RON
- de la 991 RON până la 1980 RON – 3,95 RON
- de la 1981 RON – 5,95 RON
Urgent Cargus - Colet supradimensionat - 49,90 Lei
Prețuri transport
Modalitate de transport | Urgent Cargus |
|
22,90 Lei |
Taxa de ramburs costă: | 5,90 Lei |
Restricții privind greutatea coletelor |
până în 30 kg |
Verificarea coletului de la preluarea din partea curierului
Vă rugăm să verificați coletul la primirea acestuia. Vă recomandăm să nu acceptați un colet deteriorat.
Orice cutie deteriorată trebuie anunțată imediat după primirea coletului în prezența curierului, iar firma de curierat trebuie informată.
În cazul în care decideți sa preluați coletul deteriorat, este necesar să întocmiți imediat un proces verbal în prezența curierului. Din păcate în absența curierului nu mai este posibilă întocmirea procesului verbal, deoarece deteriorarea pachetului nu se mai poate demonstra ca fiind un rezultat al transportului și din al manipulării imprudente de către destinatarul ce a preluat pachetul. Încălcările evidente sau deteriorarea ambalajului poate fi contestată cel mai târziu la primirea pachetului. Amploarea deteriorării sau a pierderii parțiale a conținutului pachetului trebuie înregistrată la fața locului.