Despre noi
Partenerul dvs. pentru tipărire și operațiuni de birou
Ne-am început activitatea în 2014 în Cehia, operăm deja în 7 țări și suntem numărul unu pe piața central-europeană. Clienții au încredere în noi - și știu de ce:
Suntem rapizi
Expediem 98% din colete în ziua comenzii. Veți primi comanda în termen de 48 de ore.
Vă garantăm calitatea
Credem în marca noastră TonerPartner PREMIUM. De aceea oferim o garanție pe viață și garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Avem o selecție largă
Vă punem la dispoziție peste 10.000 de modele de tonere și cartușe. Dar oferim și alte produse pentru imprimanta și biroul dumneavoastră.
Suntem aici pentru toată lumea
Nu contează mărimea biroului dvs. de acasă sau a celui de la locul de muncă. Avem produse pentru oricine are nevoie.
Inspirăm - cu ajutorul a 130+ de articole
Articolele noastre îi ajută pe utilizatori să tipărească mai ieftin, să-și repare singuri imprimanta sau să se ocupe de „igiena” acesteia.
Ne ocupăm imediat de reclamații
Aveți o problemă cu produsele TonerPartner PREMIUM. Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul online - produsele nu trebuie trimise înapoi pentru a confirma reclamația.
Am pus bazele magazinului electronic TonerPartner - după mulți ani de experiență în domeniul tonerelor - în 2014 în Ostrava. În același an, am venit cu propria noastră marcă de consumabile alternative și un an mai târziu ne-am extins în străinătate.
Prin Slovacia, pașii noștri au condus în Ungaria (2018) și Polonia (2019). În 2020, ne-am extins în două țări în același timp - Germania și România - și un an mai târziu am adăugat piața croată. Ne ocupăm de peste 2.500 de expedieri pe zi și numărul pachetelor este în continuă creștere.

Concomitent cu extinderea, ne-am îmbogățit și oferta. În 2019, am adăugat imprimante, scanere și imprimante 3D la cartușele originale și compatibile.
În 2021, gama noastră a inclus articole de birou (articole de papetărie, foldere etc.). Deținem, de asemenea, certificatul ČSN EN ISO 9001, care este o garanție a calității produselor noastre:
Și unde vom merge mai departe?
Scopul nostru este să devenim un partener al companiilor de toate dimensiunile și gospodăriile din întreaga Europă. În 2021 intenționăm să:
- ne extindem în Austria;
- adăugați la sortimentul existent tot ce este necesar pentru funcționarea biroului (de exemplu, alte echipamente, articole de papetărie sau băuturi răcoritoare);
- vom închiria servicii de tipărire (Print as a Service).
Și viitorul mai îndepărtat? Pentru 2022 intenționăm să extindem magazinul electronic în Slovenia și Italia, iar până în 2025 dorim să ne extindem în Franța, țările Benelux, Turcia, Bulgaria, Spania, Ucraina și alte țări europene.
Ai o intrebare?
Faceți click pe butonul verde „Ai o întrebare?” În colțul din dreapta jos și uitați-vă la lista de întrebări frecvente sau contactați-ne la info@tonerpartner.ro