Compania noastră a fost înființată în anul 2014 în Republica Cehă, operăm în 9 țări și suntem numărul unu pe piața din Europa Centrală. Clienții au încredere în noi - și știu bine de ce:
Suntem rapizi
98 % din expedieri sunt expediate în ziua plasării comenzii. Veți primi comanda în termen de 48 de ore.
Garantăm calitatea
Avem încredere în cartușele noastre de la marca TonerPartner PREMIUM. Prin urmare, oferim o garanție pe viață și o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Avem o selecție largă
În stoc deținem peste 10 000 de modele de tonere și cartușe. Cu toate acestea, vă oferim și alte sortimente pe care le puteți utiliza în biroul D-voastră sau acasă.
Suntem aici pentru toată lumea
Dimensiunea casei sau a biroului D-voastră nu contează. Ajutăm casele și birourile cu o singură imprimantă. Nu ezitați să ne contactați.
Vă inspirăm - cu ajutorul a peste 190 de articole
Articolele noastre ajută utilizatorii să imprime mai ieftin, să își repare imprimanta sau să respecte igiena muncii. De asemenea, cititorii vor găsi diverse sfaturi practice pentru birou sau gospodărie.
Ne ocupăm imediat de reclamații
Nu trebuie să așteptați ca o reclamație să fie procesată. Pur și simplu completați formularul online - Cartușele TonerPartner PREMIUM nu trebuie să fie trimise înapoi pentru a fi acceptată reclamația D-voastră. Totuși, acest lucru nu se aplică cartușelor originale și altor sortimente.
După mulți ani de experiență în domeniul tonerelor am pus bazele magazinului online TonerPartner în 2014, în Ostrava. În același an, am venit cu propriul brand de cartușe compatibile, iar un an mai târziu ne-am extins în străinătate.
Prin Slovacia, pașii noștri au dus spre Ungaria (2018) și Polonia (2019). În 2020, ne-am extins în două țări simultan - Germania și România - iar un an mai târziu în Croația și Austria. La începutul anului 2023, ne-am extins într-o altă țară și anume Slovenia. Procesăm peste 4 700 de colete pe zi, iar numărul de colete continuă să crească.
Odată cu expansiunea noastră, ne-am extins și oferta. La cartușe originale și compatibile, în 2019 am adăugat în plus imprimante, scannere și imprimante 3D. În 2020, am trecut printr-un rebranding parțial și am introdus mascota noastră.
În anul 2021, gama noastră de produse include articole de birotică (papetărie, dosare etc.), echipamente de protecție și teste antigenice. De asemenea, deținem certificatul ČSN EN ISO 9001, care garantează calitatea produselor noastre:
În prima jumătate a anului 2023, am lucrat intensiv la un rebranding extins, care a constat în modernizarea site-ului web, a logo-ului, a mascotei și a ambalajului.
Am schimbat culorile, dar calitatea a rămas aceeași.
Obiectivul nostru este de a deveni un partener pentru întreprinderi de toate dimensiunile și gospodării din întreaga Europă. Începând cu 2023, ne-am propus:
Și în viitorul mai îndepărtat? Până în 2025 dorim să ne extindem în Italia, Franța, țările Benelux, Turcia, Bulgaria, Spania, Ucraina și alte țări europene.
Faceți clic pe butonul verde "Aveți o întrebare?" din colțul din dreapta jos și consultați lista de întrebări frecvente sau contactați-ne pe adresa noastră de e-mail info@tonerpartner.ro
Avem o serie de beneficii interesante pentru clienții înregistrați.
Repetați pur și simplu ultima comandă, astfel încât să nu fie nevoie să căutați din nou cartușele corespunzătoare?
Ca utilizator logat aveți multe avantaje:
Nu ai un cont la noi? Înregistreaza-te