Kyocera ECOSYS PA5500x mono A4 / 55ppm / 1200x 1200 dpi / 512MB / Duplex / USB / LAN

Foto ilustrativa

Kyocera ECOSYS PA5500x mono A4 / 55ppm / 1200x 1200 dpi / 512MB / Duplex / USB / LAN
Numărul comenzii
AG456665
OEM
110C0W3NL0
Producator
Kyocera
Puncte de loialitate: 181
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

ECOSYS PA5500x este ideală pentru echipele de lucru mici și mijlocii, datorită productivității ridicate, vitezelor rapide de imprimare, controlerului puternic, capacităților îmbunătățite de gestionare a hârtiei, consumului redus de energie și costurilor de operare reduse. Cu componente cu consum redus de energie și durată de viață lungă, lasă o amprentă ecologică mai mică și se mândrește cu funcții de securitate cu protecție a datelor și imprimare de documente private. Toner de pornire de 10000 de pagini CARACTERISTICI GENERALE Tehnologie Tehnologie laser Kyocera ECOSYS Viteză de imprimare 55 de pagini A4 pe minut Rezoluție de 1200 dpi Prima pagină imprimată în aproximativ 4,5 secunde sau mai puțin Timp de încălzire de aproximativ 25 de secunde sau mai puțin Durata de viață totală a mașinii 1 milion de pagini sau 5 ani, oricare dintre acestea survine mai întâi* Durata de viață a cilindrului 500.000 de pagini* * Această cifră presupune utilizarea corectă a aparatului conform specificațiilor producătorului, inclusiv utilizarea consumabilelor originale, service regulat etc. Sistem de alimentare cu energie electrică AC 220/240V 50/60Hz Consum de energie Imprimare: 675 W În așteptare: 11 W Mod inactiv: 0,9 W Zgomot (ISO 7779 / ISO 9296) Standby: Nicio valoare măsurabilă a zgomotului Imprimare: 55,8 dB(A) LpA Mod silențios: 51,1 dB(A) LpA Mod silențios: Nu se poate măsura o valoare scăzută Dimensiuni (LxAxA) Unitatea principală: 380 x 410 x 320 mm Greutate unitate principală aprox. 15,5 kg Certificare TÜV/GS, CE Aparatul a fost fabricat în conformitate cu liniile directoare privind protecția mediului ISO 9001 și ISO 14001. PRELUCRAREA HÂRTIEI Toate capacitățile menționate sunt specificate pentru hârtie cu o grosime maximă de 0,11 mm. Vă rugăm să folosiți numai hârtia recomandată de Kyocera și în condiții normale de funcționare. Capacitate de intrare Tavă multifuncțională pentru 100 de coli, 60-220 g/m2, A4, A5, A6, A6, B5, Letter, Legal, format utilizator (70x148 mm - 216x356 mm) Tavă universală pentru 500 de coli, 60-120 g/m2, A4, A5, A6, A6, B5, Letter, Legal, format utilizator (105x148 mm - 216x356 mm) Capacitate maximă de intrare inclusiv accesorii opționale Capacitate maximă de intrare, inclusiv accesorii opționale: 2600 de coli Unitate duplex Unitatea duplex standard acceptă A4, A5, B5, Letter, Legal, format utilizator (140x210 mm - 216x356 mm), 60-120 g/m2 Capacitate de ieșire 500 de coli de tipărire în jos cu senzor de tavă plină și opțional 250 de coli de tipărire în jos cu PT-320 UNITATE DE CONTROL CPU 1,2 GHz Memorie standard 512 MB RAM, max. 2 560 MB RAM Limbi de imprimare PCL6 (PCL5e/PCL-XL), PostScript* 3 (KPDL 3), XPS Direct Print, PDF Direct print 1.7, IBM Proprinter X24E, Epson LQ-850 cu detectare automată a emulației Limbaj de control Prescribe IIe Sisteme de operare Toate sistemele de operare Windows existente, Mac OS X versiunea 10.8 sau superioară, UNIX, LINUX și alte sisteme de operare, după caz Fonturi 93 de fonturi variabile pentru PCL6/PostScript*, 8 fonturi pentru Windows Vista*, 1 font bitmap, 45 de coduri de bare (de exemplu, EAN8, EAN13, EAN128) cu generarea automată a sumelor de control și suport pentru coduri de bare bidimensionale PDF- 417 în limbajul de control PRESCRIBE (PCL și alte coduri de bare sunt disponibile opțional). Funcții de imprimare IPSec, HTTPS, SNMPv3, IPPS, imprimare directă în format PDF criptat, imprimare privată, imprimare securizată prin SSL, POP prin SSL, SMTP prin SSL, control al accesului prin 100 de coduri de departament integrate. Kitul de securitate a datelor (E) protejează datele pe SSD opțional INTERFAȚĂ Interfață standard USB 2.0 (viteză mare), 2x USB Host, Gigabit Ethernet 10/100/1000BaseT, slot pentru server de imprimare intern opțional sau hard disk SSD, slot pentru card SD/SDHC opțional

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.