HP LaserJet Pro MFP M234dw standard (29 ppm, A4, USB, Ethernet, Wi-Fi, IMPRIMARE, SCANARE, COPIERE, duplex)
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
HP LaserJet Pro MFP M234dw
EAN: 194850664199
Prezentare generală
Vă prezentăm HP LaserJet Pro MFP M234dw. Acesta înlocuiește modelele din seria M130/M227. Este proiectat pentru 1-5 utilizatori.
Specificații tehnice
Viteză de imprimare: Până la 29 ppm
Viteza de imprimare duplex: Până la 18 rpm
Prima pagină tipărită în: 7 secunde
Sarcina de operare: Până la 20.000 de pagini pe lună
Numărul de pagini recomandat pe lună: 200 până la 2.000
Tehnologia de imprimare: laser
Calitatea imprimării alb-negru: până la 600 x 600 dpi
Viteza procesorului: 500 MHz
Număr de cartușe de imprimare: 1 (negru)
Conectivitate și compatibilitate
Fără fir: Wi-Fi 802.11b/g/n
Conectivitate standard: USB 2.0, Ethernet 10/100Base-TX
Sisteme de operare compatibile: Windows 10, 8.1, 8, 8, 7, Apple macOS v10.14 Mojave, macOS v10.15 Catalina, macOS v11 Big Sur
Manipularea hârtiei
Capacitate de intrare: până la 150 de coli
Capacitate de ieșire: până la 100 de coli
Imprimare față-verso: Automat
Formate de suport acceptate: A4; A5; A6; B5 (JIS)
Scanner și copiator
Tip de scaner: plat
Adâncimea biților: 24bit
Rezoluție de copiere (text alb-negru): până la 600 x 600 dpi
Număr maxim de copii: până la 99 de copii
Intensitatea energetică
Sursa de alimentare: 220-240 V AC ( /-10%), 60/50 Hz, 2,8 A
Consum de energie: 453 W (imprimare), 3,3 W (standby), 0,6 W (sleep)
Dimensiuni și greutate
Dimensiuni minime: 368,0 x 298,6 x 241,9 mm
Greutate: 7,6 kg
Ce este inclus în cutie
- Imprimantă HP LaserJet MFP M234dw
- Cartuș de toner negru HP LaserJet (700 pagini)
- Capac de praf
- Manual de referință
- Broșură de instalare
- Manual de garanție și fișă tehnică în unele țări
- Cablu de alimentare
Cartușe de înlocuire
Cartuș de toner negru HP 135A LaserJet W1350A: aprox. 1.100 de pagini
Cartuș de toner negru HP 135X LaserJet W1350X: aprox. 2.400 de pagini
Software furnizat
Descărcarea de software de la adresawww.hp.com sauwww.123.hp.com
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.