HP LaserJet M110we HP (20ppm, A4, USB, WiFi)
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
HP LaserJet M110we HP
Imprimantă profesională HP
Necesită un cont HP și cartușe de toner HP originale.
Oferă rezultate excelente de imprimare.
Specificații tehnice
Funcții
Tipărit din
Viteza de imprimare
Până la 20 ppm
Prima pagină
Tipărit în 8,5 s
Ciclul de lucru
Până la 8.000 de pagini pe lună
Numărul de pagini recomandat
100 până la 1.000 de pagini pe lună
Număr de utilizatori
1-3 utilizatori
Tehnologia de imprimare
Laser
Calitatea imprimării
Până la 600 x 600 dpi
Viteza procesorului
500 MHz
Limbi de imprimantă
PCLm/PCLmS; URF; PWG
Afișare
LED
Culori de imprimare
Negru
Numărul de cartușe de imprimare
1 (negru)
Compatibilitate Mac
Da
Gestionarea imprimantei
HP Printer Assistant (UDC), HP Device Toolbox
Managementul securității
Server web de rețea integrat, protejat prin parolă
Opțiunea de imprimare mobilă
Aplicație HP Smart App; Apple AirPrint™; Certificare Mopria™; Wi-Fi Direct
Conexiune fără fir
Da
Opțiune de conectare standard
1x port USB; Radio Wi-Fi (2,4 GHz) 802.11b/g/n BLE
Cerințe minime de sistem
Microsoft Windows 11, 10; 2 GB spațiu disponibil pe disc, conexiune la internet.
Cerințe minime de sistem pentru Macintosh
Apple macOS Catalina (v10.15) macOS Big Sur (v11.0) macOS Monterey (v12.0); 2 GB HD; Internet necesar
Sisteme de operare compatibile
Windows 11; Windows 10; macOS 10.14 Mojave; macOS 10.15 Catalina; macOS 11 Big Sur; Linux
Sisteme de operare de rețea compatibile
Linux
Memorie
32 MB
Memorie maximă
16 MB Flash ROM; 32 MB SDRAM; 32 KB NVRAM
Dispozitiv de intrare standard pentru manipularea hârtiei
Tavă de intrare de 150 de coli
Capacitate de intrare
Până la 150 de coli
Capacitate maximă de intrare
Până la 150 de coli
Dispozitive de ieșire standard pentru manipularea hârtiei
Tavă de ieșire, 100 de coli
Capacitatea de ieșire
Până la 100 de coli
Capacitate maximă de ieșire
Până la 100 de coli
Imprimare față-verso
Nu
Numărul standard de tăvi de hârtie
1 tavă de intrare
Numărul maxim de tăvi de hârtie
1 tavă de intrare
Formate media acceptate
A4; A5; A6; plicuri (C5, DL); personalizate
Formate media personalizate
105 x 148 până la 216 x 355,6 mm
Tipuri de media
Hârtie simplă, plic, carte poștală, etichetă
Greutate media acceptată
65 până la 120 g/m2
Putere
220-240 V tensiune nominală la /-10%, 50-60 Hz frecvență nominală /-3 Hz
Tipul de alimentare electrică
Cerințele de alimentare se bazează pe condițiile din țara/regiunea în care este vândută imprimanta.
Numărul tipic de consum de energie electrică (TEC)
0,239 kWh/săptămână (Blue Angel); 0,256 kWh/săptămână (Energy Star 3.0)
Certificare Energy Star
Da
Gama de temperaturi de funcționare
15 până la 32,5 oC
Intervalul de umiditate de funcționare
30-70% umiditate relativă
Dimensiuni minime
346 x 189 x 158 mm
Dimensiuni maxime
346 x 360 x 280 mm
Greutate
aprox. 3,79 kg
Numărul UPC
195122067038
Dimensiunile pachetului
378 x 198 x 222 mm
Greutatea pachetului
4,8 kg
Cantitate pe palet
AMS: 165, EMEA: 135; APJ: 150
Dimensiunile paletului
AMS: 1 200 x 1 000 x 2 592 mm; EMEA: 1 200 x 1 000 x 2 148 mm; AP: 1 200 x 1 000 x 2 370 mm
Greutatea paletului
AMS: 814,7 kg; EMEA: 670,7 kg; AP: 742,7 kg
Țara de origine
Fabricat în Vietnam
Conținutul pachetului
Imprimantă HP LaserJet M110we; Cablu de alimentare; Cartuș de toner negru HP LaserJet (randament: 300 de pagini); Pliant de instalare; Ghid de referință; Ghid de garanție; Pliant
Cablurile sunt incluse
Nu, cablul USB trebuie achiziționat separat
Cartușe de imprimare de înlocuire
Cartuș de toner HP 142A LaserJet negru (aprox. 950 de pagini) W1420A
Software inclus
Fără CD. Puteți descărca software-ul de pe hp.com sau 123.hp.com.
Garanție
Garanție limitată de doi ani
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.