HP All-in-One Officejet Pro 9132e HP+ (A4, 25 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, imprimare, scanare, copiere, FAX, duplex, DADF)

- 28%

Foto ilustrativa

HP All-in-One Officejet Pro 9132e HP+ (A4, 25 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, imprimare, scanare, copiere, FAX, duplex, DADF)
HP All-in-One Officejet Pro 9132e HP+ (A4, 25 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, imprimare, scanare, copiere, FAX, duplex, DADF)
Numărul comenzii
31005810
OEM
404M5B#686
Producator
HP
Puncte de loialitate: 61
0 evaluări
In stoc 19 bucăți, livrare Joi

1 708,77 Lei

1 225,66 Lei

1 029,97 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 231,32 Lei
In stoc 19 bucăți, livrare Joi

1 225,66 Lei

1 708,77 Lei

1 029,97 Lei fără TVA

Descriere și parametri

HP All-in-One Officejet Pro 9132e HP+

EAN: 196337284999

Parametrii produsului

Viteza de imprimare: Până la 25 ppm în modul profesional, până la 39 ppm în modul general.

Viteza de imprimare color: Până la 20 ppm în modul profesional, până la 39 ppm în modul general.

Timpul pentru a imprima prima pagină alb-negru: 10 secunde.

Calitate de imprimare alb-negru: Rezoluție de până la 1200 x 1200.

Calitate de imprimare color: Rezoluție optimizată de până la 4.800 x 1.200 dpi.

Ciclu de utilizare: Până la 30.000 de pagini pe lună.

Volumul de pagini lunar recomandat: Până la 2.000.

Tehnologie de imprimare: HP Thermal Inkjet.

Afișaj: panou tactil de 4,3 inchi cu afișaj grafic color.

Număr de cartușe de imprimare: 4 (negru, cyan, magenta, galben).

Cartușe de imprimare de schimb

  • Cartuș de cerneală original negru HP 937 (aproximativ 1.250 de pagini)
  • Cartuș de cerneală original HP 937 cyan (aproximativ 800 de pagini)
  • Cartuș de cerneală original magenta HP 937 (aprox. 800 de pagini)
  • Cartuș de cerneală original galben HP 937 (aprox. 800 de pagini)

Conectivitate și compatibilitate

Opțiune de imprimare mobilă: Sistem de operare Chrome, aplicație HP Smart, Apple AirPrint™, funcție Wi-Fi Direct, certificare Mopria™.

Wireless: Da, cu Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac integrat dual-band și soluție de auto-vindecare.

Conectivitate standard: 1x Ethernet, 1x USB 2.0 de mare viteză (dispozitiv), 1x USB 2.0 de mare viteză (gazdă), 1x Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (bandă duală), 2x RJ-11 pentru fax / modem / linie telefonică.

Sisteme de operare compatibile: Windows 11, Windows 10, macOS 13 Ventura, macOS 12 Monterey, macOS 11 Big Sur, Linux, Windows Server, Chrome OS.

Manipulare memorie și hârtie

Dimensiunea memoriei standard: 512 MB.

Dispozitive standard de alimentare cu hârtie: tavă de alimentare de 250 de coli, tavă multifuncțională de 250 de coli, alimentator automat de documente de 35 de coli.

Dispozitiv standard de ieșire pentru manipularea hârtiei: Până la 100 de coli.

Imprimare față-verso: automată.

Capacitate maximă de intrare (plicuri): Până la 30 de plicuri.

Imprimare fără margini: Da, numai hârtie foto, până la 8,5 x 11 inchi (US Letter), 210 x 297 mm (A4).

Consum de energie și durabilitate

Consum de energie: 5,58 W (standby), 1,22 W (sleep), 0,14 W (oprit).

Specificații de impact asupra durabilității: Produs susținut de Forest First cu serviciul HP+, Reciclabilitate în cadrul programului HP Planet Partners.

Dimensiunea si greutatea

Dimensiuni minime: 437 x 396,3 x 318,3 mm (mod de stocare minim).

Greutate: aprox. 11,84 kg.

Garanție

Garanția standard HP de un an pentru hardware comercial. Un an suplimentar de garanție HP cu activarea serviciului HP+ la configurare și un an bonus de serviciu HP cu înregistrare online separată, care trebuie finalizat în termen de 60 de zile de la achiziționarea imprimantei.

Conținutul pachetului

  • Imprimantă HP OfficeJet Pro 9132e All-in-One
  • Cartuș de cerneală de pornire negru HP 937
  • Cartuș de cerneală de pornire HP 937 cyan
  • Cartuș de cerneală de pornire HP 937 magenta
  • Cartuș de cerneală de pornire galben HP 937
  • Prospect de reglementare
  • Pliant de avertizare pentru cerneală
  • Cablu de alimentare
  • Prospect de instalare
  • Manual de referință

Cabluri incluse: Nu, cablul USB trebuie achiziționat separat.

Parametrii

Tehnologia de imprimare
Viteza maximă de imprimare (A4 pe minut)
Alimentator automat de documente
Fax
Dimensiunea maximă de imprimare/suport media
Interfață imprimantei
Imprimare automată față-verso (duplex)
Standardní počet vstupních zásobníků
Maximální počet vstupních zásobníků
Rezoluția reală a imprimantei (în DPI)
Tip de scaner
Rezoluția reală a scanerului (în DPI)
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.