Oki MB472dnw, A4, 33 ppm 1200x1200 dpi, RADF, PCL, USB2.0, LAN, FAX (Imprimare/Scanare/Copiere)
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
OKI MB472dnw
|
|
Descriere: | |
|
|
Imprimare: | |
Metoda de imprimare | LED digital cu o singură trecere |
Viteza de imprimare A4 | 33 ppm negru |
Prima pagina | în 5 secunde |
Incalzire |
În 60 de secunde de la pornire, în 17 secunde de la modul de repaus |
Max. distincţie | 1200 x 1200 dpi |
Încărcare lunară recomandată | 3000 |
Sarcina maxima lunara | 60 000 |
Copierea: | |
Repetați viteza de copiere | 33 ppm negru |
Prima copie | în 10 secunde |
Max. distincţie | 600x600 dpi |
Copii | 1-99 |
Scară | 25-400% (pas de 1%) |
Scanare: | |
Viteza de scanare: | Până la 6 scanări color/min, până la 30 de scanări alb-negru/min |
Distincţie | 600 dpi |
Alimentator automat de documente | Alimentator automat de documente pe două fețe (RADF) cu o capacitate de 50 de coli, scaner plat |
Scanează către |
FTP, HTTP, memorie USB, e-mail, TWAIN, CIFS și scanare către aplicație și fax din utilitarul Actkey |
Format |
S-TIFF / M-TIFF, JPEG, XPS, PDF, PDF securizat, PDF de compresie ridicată, + (BMP, PCX, GIF, TGA, PNG, WMF, EMF de la Actkey Utility) |
Carte de adrese | LDAP, 100 de adrese de e-mail, 20 de grupuri |
Hardware și software: | |
Procesor | 667 MHz |
Memorie |
512 MB RAM; 3 GB eMMC |
Hard disk | nu este |
Limbi pentru presa |
PCL5e, PCL6 (XL), EPSON FX, IBM ProPrinter, XPS |
Interfață |
USB 2.0, 10/100/1000 Ethernet, wireless 802.11a / b / g / n, USB x 1 gazdă (față) |
panou LCD | Un singur panou grafic: 84,1 mm (Î) x 33,6 mm (L); Rezoluție: 320 |
Sisteme de operare acceptate: | |
Windows |
Windows 7 (32 de biți și 64 de biți), Windows 8 (32 de biți și 64 de biți), Windows 8.1 (32 de biți și 64 de biți), Windows Server 2003 (32 de biți și 64 de biți), Windows Vista (32 de biți și 64 de biți), Windows Server 2008 (32 de biți și 64 de biți), Windows Server 2008 R2 (64 de biți), Windows Server 2012 (64 de biți), Windows Server 2012 R2 (32 de biți) & 64 de biți); |
Macintosh | Mac OS X 10.3.9 până la 10.7.2 |
Manipularea hârtiei: | |
Intrare standard de hârtie | 250 de coli cu o greutate de 80 g/m2 |
Alimentator multifuncțional | 100 de coli cu o greutate de 80 g/m2 |
Alimentator automat duplex automat de documente (RADF) | 50 de coli cu o greutate de 80 g/m2 |
Opțional a doua tavă | 530 de coli cu o greutate de 80 g/m2 |
Ieșire standard de hârtie | Tipărire: 150 de coli la 80 g/m2 |
Dimensiuni de hârtie acceptate |
Tava 1: A4, A5, B5, A6; Tava 2: A4, A5, B5; Alimentator multifuncțional: A4, A5, B5, A6, Plicuri (C5, C6, DL, Com-9, Com-10, Monarch), dimensiune personalizată (lungime de până la 1321 mm inclusiv Bannere); Duplex: A4, B5; RADF: A4, B5, A5, A6 |
Imprimare față-verso | în mod implicit |
Greutatea hârtiei |
1./2. tavă: 60 până la 120 g/m2; Hrănitor multifuncțional: 60 până la 160 g/m2; Unitate duplex: 60 până la 120 g/m2; RADF: 60 până la 105 g/m2 |
Constructie: | |
Dimensiuni (H * L * D) |
455 x 427 x 425 mm; cu a 2-a tavă 593 x 427 x 425 mm |
Greutate incl. consumabile |
aproximativ 20 kg (inclusiv consumabile) |
Parametri electrici: | |
Alimentare electrică | 220/240 V (+/- 10%) |
Frecvență | 50-60 Hz (+/- 3 Hz) |
Consumul de energie |
Funcționare: 53 dB (A) sau mai puțin; Mod standby: 30 dB (A) sau mai puțin; Mod de economisire a energiei: nivel de fundal |
Consumabile: | |
Preinstalat | toner negru max 2000 pagini |
Amovibil | toner negru max. 3000 de pagini sau max. 7000 de pagini, cilindru de imagine max. 25.000 de pagini |
Date adiționale: | |
Dispozitivul multifuncțional MB4472dnw poate imprima, copia și scana pe ambele părți, făcându-l o alegere ideală pentru grupuri de lucru mai mici de până la 10 utilizatori. Imprimă până la 33 de pagini pe minut cu o rezoluție de 1200 dpi. Datorită tonerelor de mare capacitate, prețului scăzut de achiziție și costurilor de operare, oferă un raport bun preț-performanță. |
|
Garanție | |
24 de luni sau 36 de luni de la înregistrare gratuit (www.oki.cz/zaruka) |
|
mai multe informatiiAici |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.