Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru 30P

- 14%

Foto ilustrativa

Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar albastru  30P
Numărul comenzii
3435778
OEM
5452C008
Producator
Canon
Puncte de loialitate: 34
0 evaluări
In stoc > 20 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

803,14 Lei

692,78 Lei

582,17 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 689,77 Lei
In stoc > 20 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

692,78 Lei

803,14 Lei

582,17 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Canon Zoemini 2 imprimantă de buzunar NVW 30P

Idei mari cu o imprimantă mică

Canon Zoemini 2 este o imprimantă foto reîncărcabilă care vă însoțește întotdeauna când aveți nevoie de ea.

Arată-ți stilul cu Canon Zoemini 2

Această imprimantă de buzunar transformă imaginile de pe smartphone-ul dvs. în fotografii frumoase, indiferent dacă sunteți acasă, în oraș sau oriunde altundeva.

Imprimări perfecte, gata de partajare instantanee

Bucurați-vă și împărtășiți fotografiile preferate oriunde mergeți, cu ajutorul imprimării impermeabile și rezistente la rupere a modelului Zoemini 2.

Imprimați oriunde, oricând

Cu dimensiunea perfectă de buzunar și designul ușor, inclusiv o baterie încorporată cu încărcare rapidă USB-C, puteți imprima din mers.

Editați cu Canon Mini Print

Cu acces exclusiv la opțiuni extraordinare și creative și linkuri directe către toate imaginile de pe rețelele de socializare, Mini Print este partenerul perfect pentru a lucra cu imprimanta foto Canon Zoemini 2 pentru a crea printuri unice și personalizabile pe care le puteți împărtăși cu ceilalți.

Fotografiați și creați

Zâmbește! Cu aplicația Mini Print, puteți capta și fotografia cu ușurință momente perfecte. Sau vă puteți conecta la fotografiile stocate pe Facebook, Instagram, Google Photo, Dropbox sau iCloud pentru a realiza amintiri frumoase.

Diferite metode de imprimare

Fiți creativi cu ajutorul funcției "tile" și creați un poster atrăgător cu 4 sau 9 printuri sau combinați momentele dvs. preferate într-un colaj.

Editare rapidă și ușoară de pe smartphone-ul dvs.

Vă puteți edita fotografiile înainte de imprimare, adăugând text, rame, filtre și multe altele.

Fără cabluri, fără griji

Imprimați fără fir de pe dispozitivul dvs. inteligent cu conectivitate Bluetooth 5.0 rapidă, simplă și fiabilă - nu este nevoie de cabluri.

Fără cerneală = mai puține deșeuri

Bucurați-vă de imprimarea simplă, fără cerneală, pe hârtie reciclabilă, cu ajutorul tehnologiei ZINK. Nu există mizerie și nu trebuie să vă ocupați de înlocuirea cartușelor vechi sau de eliminarea lor.

Specificații

  • ZINK™ - Tehnologie de imprimare fără cerneală cu o rezoluție de imprimare de 314 x 500 dpi, ideală pentru imagini de smartphone
  • Aplicația Canon Mini Print App - iOS și Android
  • Încărcare prin USB Type-C - Se încarcă de la gol la plin în doar 50 de minute
  • Dimensiunea hârtiei de 2×3 inch - Aparatul utilizează hârtie foto Canon ZINK™ și funcționează cu hârtie circulară distractivă și pretăiată
  • Bluetooth 5.0 - Conexiune wireless ușoară între imprimantă și dispozitivul inteligent
  • Indicator LED multicolor - Permite utilizatorilor să vizualizeze cu ușurință starea imprimantei și notificările

Parametrii

Tehnologia de imprimare
Viteza maximă de imprimare (A4 pe minut)
Fax
Dimensiunea maximă de imprimare/suport media
Interfață imprimantei
Imprimare automată față-verso (duplex)
Standardní počet vstupních zásobníků
Maximální počet vstupních zásobníků
Rezoluția reală a imprimantei (în DPI)
Tip de reparație în garanție
Conexiune
Funcţie
Alimentator automat de documente duplex (DADF)
Alimentator automat de documente inversat (RADF)
Imprimare color
Rezerve colorate separate
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.