Zebra DT ZD220d, 8 puncte/mm (203 dpi), EPLII, ZPLII, USB (succesorul GC420d)
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
imprimantă de etichete, termică directă, rezoluție: 8 puncte / mm (203 dpi), lățime suport (max.): 112 mm, lățime tipărire (max.): 104 mm, diametru rolă (max.): 127 mm, viteză (max. ) ): 102 mm/s, USB, emulare: EPLII, ZPLII, XML, inclusiv: unitate de alimentare, cablu de alimentare (EU, UK)
model de îmbarcare GC420-200520-000
Imprimanta desktop compacta Zebra ZD220 este foarte fiabila si are caracteristici care indeplinesc toate cerintele de baza ale imprimantei. Construcția sa cu pereți dubli asigură o stabilitate și mai mare și un design robust. Ca succesor al popularului GC420, acesta beneficiază de experiența bogată care a fost inclusă în dezvoltarea sa. Acest lucru face din ZD220 o investiție cu adevărat valoroasă - ideală pentru utilizarea în transport, logistică, retail și asistență medicală.
ZD220 este disponibilă ca imprimantă cu transfer termic direct și cu transfer termic. În ambele variante, generează coduri de bare 1D și 2D rapid și fiabil. Prin urmare, este potrivit optim pentru o varietate de tipăriri de etichete și chitanțe, până la bilete, etichete și cărți de identificare. Imprimă rapid la viteze de până la 102 mm/s cu o rezoluție de imprimare de 203 dpi.
Memoria mare de 256 MB Flash și 128 MB SDRAM ZD220 vă permite să stocați mult mai multe fonturi, grafice și etichete predefinite. Datorită USB, ZD220 este ușor de instalat și gata de utilizare imediat. Operarea ZD220 este, de asemenea, foarte simplă: este controlată printr-un afișaj LED și un singur buton de alimentare și pauză. Scurtă prezentare generală a stării tipăririi. Opțional, ZD220 este disponibil cu un stripper integrat - care economisește timp la marcare.
ZD220 este susținut de aplicații software selectate de la Zebra Print DNA, bazate pe Link-OS Basic de la Zebra și pe contractele de service opționale Zebra, cum ar fi OneCare SV. Împreună, aplicațiile oferă o imprimare rentabilă și fiabilă.
Specificații standard
Transfer termic sau metodă de imprimare termică directă Limbaje de programare ZPL și EPL Indicator de stare LED unic Buton unic pentru alimentare / pauză Conectivitate USB OpenACCESS ™ pentru încărcare ușoară a suporturilor Constructie cadru cu perete dublu Calificat ENERGY STAR |
Caracteristici fizice
Dimensiuni |
Transfer termic: 10,5 in. L x 7,75 in. L x 7,5 inchi. H 267 mm L x 197 mm L x 191 mm H Termică directă: 8,6 in. L x 6,9 in. L x 5,2 in. H 220 mm L x 176 mm L x 151 mm H |
Greutate |
2,5 lbs./1,1 kg |
Specificațiile imprimantei
Rezolutie * |
203 dpi / 8 puncte pe mm |
Memorie |
256 MB Flash; 128 MB SDRAM |
Lățimea maximă de imprimare |
4,09 in./104 mm |
Viteza maximă de imprimare |
4 in./102 mm pe secundă |
Senzori media |
|
Firmware |
ZPL II; EPL 2; XML |
Caracteristici media și panglică
Lungimea maximă a etichetei |
39,0 in./991 mm |
Lățimea media |
1,00 in./25,4 mm până la 4,4 in./112 mm |
Dimensiune rola media |
5,00 in./127 mm diametru exterior Diametru interior miez: 0,5 in. (12,7 mm) și 1,0 in. (25,4 mm) standard, 1,5 in. (38,1), 2,0 in., (50,8 mm) și 3,0 in. (76,2 mm) folosind adaptoare opționale |
Grosime |
0,003 in. (0,08 mm) min; 0,0075 in. (.1905 mm) max (numai în modul de rupere) |
Tipuri media |
Alimentat cu rolă sau pliat în evantaie, tăiat cu matriță sau continuu cu sau fără marcaj negru, stoc de etichete, hârtie de chitanță continuă și brățări |
Diametrul exterior al panglicii |
1,34 in./34 mm (74 m) |
Lungimea maximă a panglicii |
244 ft. (74 m) |
Raportul de panglică |
1: 1 suport la panglică (74 m) |
Lățimea panglicii |
1,33 in./33,8 mm ~ 4,3 in./109,2 mm |
ID-ul de bază al panglicii |
Panglică de 74 de metri 0,5 in./12,7 mm |
Caracteristici de funcționare
Temp. de operare |
40 ° până la 105 ° F / 4,4 ° până la 41 ° C |
Temp. stocare |
-40 ° până la 140 ° F / -40 ° până la 60 ° C |
Umiditatea de funcționare |
10% până la 90% fără condensare |
Umiditatea de depozitare |
5% până la 95% fără condensare |
Electric |
Auto-detectabil (conform PFC) 100-240VAC, 50-60Hz; Calificat ENERGY STAR |
Operații și accesorii
Manipularea media |
Aparat de curățat instalat din fabrică (opțional) |
Ceas în timp real |
Nici unul |
Fonturi / Grafică / Simboluri
Raportul codurilor de bare |
2: 1 și 3: 1 |
coduri de bare 1D |
Cod 11, Cod 39, Cod 93, Cod 128, ISBT-128, UPC-A, UPC-E, EAN-8, EAN-13, UPC și EAN extensii cu 2 sau 5 cifre, Plessey, Postnet, Standard 2- of-5, Industrial 2-of-5, Interleaved 2-of-5, Logmars, MSI, Codabar și Planet Code |
Coduri de bare 2D |
Codablock, PDF417, Code 49, DataMatrix, MaxiCode, QR Code, MicroPDF, Aztec |
Fonturi și grafică |
16 fonturi rezidente extinse ZPL II bitmap Două fonturi rezidente scalabile ZPL Cinci fonturi rezidente extensibile EPL2 Suport nativ pentru fonturi deschise Compatibil Unicode pentru imprimare termică în mai multe limbi, la cerere Unitățile din China includ font chinezesc simplificat SimSun 50 MB memorie non-volatilă disponibilă pentru utilizator, 8 MB SDRAM disponibil pentru utilizator |
Consumabile pentru imprimante
Păstrați imprimanta dvs. Zebra în funcțiune cu consumabilele originale pentru imprimantă Zebra, disponibile direct de la Zebra. |
de reglementare
|
Servicii recomandate
Zebra OneCare SV |
Print DNA Software
Această imprimantă este susținută de un set de bază de aplicații Print DNA alimentate de Link-OS Basic. |
Caracteristicile Print DNA pot varia în funcție de model și poate fi necesar un contract de asistență. Pentru mai multe informatii va rugam vizitatiwww.zebra.com/printdna |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.