CANON BCI-3 (4480A002) - Cartuș Xerox, cyan
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Cartuș (Ink) CANON BCI-3 (4480A002). Culoare: Cyan. Capacitate: 15ml.
Pentru acest cartuș vă oferim o garanție: 24 de luni. În cazul oricărei defecțiuni mecanice, vă vom trimite imediat un nou cartuș pentru imprimantă. Dacă cerneala noastră va deteriora accidental imprimanta dvs., ne vom asuma responsabilitatea și vom repara imprimanta dvs. la propriile noastre costuri.
Aveți nevoie de sfaturi cu privire la un cartuș CANON BCI-3 (4480A002)? Aruncați o privire la cele mai frecvente întrebări sau scrieți-ne direct pe chat - veți găsi link-ul sub lista de întrebări. Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.
Produsul CANON BCI-3 (4480A002) - Cartuș Xerox, cyan este destinat acestor imprimante
CANON BJ6300
CANON BJC-3000
CANON BJC-3010
CANON BJC-6000
CANON BJC-6100
CANON BJC-6200
CANON BJC-6200S
CANON BJC-6500
CANON BJF600
CANON BJI550
CANON BJI850
CANON BJI6500
CANON BJS500
CANON BJS520
CANON BJS530D
CANON BJS600
CANON BJS630
CANON BJS750
CANON BUBBLEJET I550
CANON BUBBLEJET I550X
CANON BUBBLEJET I560
CANON BUBBLEJET I850
CANON BUBBLEJET I865
CANON BUBBLEJET I6500
CANON C100
CANON I550
CANON I550X
CANON I560
CANON I850
CANON I860
CANON I865
CANON I6500
CANON IP 4000
CANON IP 5000
CANON PIXMA MP700
CANON PIXMA MP730
CANON MP750
CANON MP760
CANON MP780
CANON PIXMA MPC400
CANON PIXMA MPC600F
CANON MULTIPASS C100
CANON MULTIPASS C755
CANON MULTIPASS F30
CANON MULTIPASS F50
CANON MULTIPASS F60
CANON MULTIPASS F80
CANON MULTIPASS MP730
CANON MULTIPASS S400
CANON MULTIPASS S400SP
CANON MULTIPASS S450
CANON MULTIPASS S500
CANON MULTIPASS S520
CANON MULTIPASS S530
CANON MULTIPASS S530D
CANON MULTIPASS S600
CANON MULTIPASS S630 NETWORK
CANON MULTIPASS S630
CANON MULTIPASS S750
CANON PIXMA IP3000
CANON PIXMA IP4000
CANON PIXMA IP4000R
CANON PIXMA IP5000
CANON PIXMA MP750
CANON PIXMA MP760
CANON PIXMA MP780
CANON S400
CANON S400X
CANON S450
CANON S500
CANON S520
CANON S520X
CANON S530
CANON S530D
CANON S600
CANON S630
CANON S750
CANON S4500
CANON S6300
CANON SMARTBASE MPC 400
CANON SMARTBASE MPC 600
CANON SMARTBASE MPC 700 PHOTO
CANON SMARTBASE MPC 730 PHOTO
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Cum recunosc cartușele originale și compatibile?
Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?
Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, vă oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt produse originale potrivite pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...). Beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) și asigurare de răspundere civilă. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care vă recomandăm să o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Care este diferența atunci când numele produsului este același?
Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.