Politica de retur

Suntem partenerul tău, chiar și după achiziție

Știm cât de enervant poate fi când ceva nu merge bine în comanda dvs. Doriți să returnați, să schimbați, să faceți o plângere sau să anulați o comandă care nu a fost încă trimisă? Este ușor cu TonerPartner. Pur și simplu completați formularul de mai jos.

Adresa de e-mail:

Introduceți e-mailul pe care l-ați folosit la crearea comenzii

Număr comandă sau factură:

Numărul poate fi găsit pe factură sau în e-mailurile de confirmare

Cum procedăm

În cazul unei reclamații, puteți alege două opțiuni, urmați descrierea de mai jos:

  • Trimite produsul la adresa - „Ledum Kamara SK s.r.o, Zámocká 30, 811 01, Bratislava”. Transportul este plătit de vânzător. De îndată ce știți când și unde vom putea prelua transportul, contactați-ne. Pachetul trebuie fie complet (inclusiv accesorii - cadouri, vouchere și toată documentația) și în condițiile în care l-ați primit la livrare. Atașați dovada achiziției coletului. rugăm utilizați întotdeauna hârtie de ambalare sau carton, astfel încât ambalajul original nu fie lipit, etichetat sau degradat altfel în timpul transportului. Nu trimiteți mărfurile la livrare, caz în care mărfurile nu vor fi acceptate. recomandăm asigurați bunurile. Veți primi un protocol de reclamație imediat după primirea mărfurilor. Mărfurile trebuie ambalate corespunzător pentru transport, astfel încât nu fie deteriorate în continuare. Mărfurile defecte sau deteriorate vor fi înlocuite sau prețul de achiziție va fi rambursat. Mărfurile trebuie fie însoțite de toate documentele pe care cumpărătorul le-a primit cu mărfurile, precum primirea, cardul de garanție și altele.
  • Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru daunele rezultate din operarea produselor, proprietățile funcționale și daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor, precum și daunele cauzate de evenimente externe și de manipulare necorespunzătoare. Defectele de această origine nu sunt acoperite nici de garanția oferită. Din motive igienice, mărfurile sunt curățate în mod corespunzător numai pentru reclamații. Dacă producătorul oferă o garanție mai lungă, acesta este listat cu mărfurile din catalog.
  • Pentru reclamațiile respinse, costurile procedurii de plângere și taxele de manipulare pot fi percepute. Veți fi informat despre gestionarea reclamației prin e-mail sau SMS. Ca și în cazul livrării comenzii, veți fi informați despre livrarea coletului și data livrării.

Vă mulțumim pentru timpul petrecut citind regulile noastre.

Dacă trebuie vă plângeți de produsele primite, iată ce trebuie făcut

Mai întâi, rugăm să:

  1. Verificați compatibilitatea cartușului cu imprimanta dvs.
  2. Dcacă descrierea și aspectul cartușului primit se potrivesc cu cel pe care l-ați avut anterior în imprimantă.
  3. Ați scos protecțiile și sigiliile? Acestea sunt elemente de protecție pentru transportul în siguranță ce previn golirea sau deteriorarea cartușului. Aceste elemente trebuie îndepărtare înainte de prima instalare. Produsul vine cu instrucțiuni universale despre cum procedați.

 

Dacă problema cu produsele persistă, vă rugăm sunați la linia noastră: +4031 630 8312 și rugăm pregătiți:

  1. Numărul dvs. de comandă;
  2. Numele exact al imprimantei dvs;
  3. Vă rugăm imprimați o pagină cu starea consumabilelor (care arată nivelul actual de cerneală / toner).
  4. Vă rugăm imprimați o pagină de test. Ar trebui găsiți opțiunea de a imprima această pagină direct în meniul imprimantei. Alternativ, tipăriți o imagine pe întreaga pagină, astfel încât putem identifica defectul.

 

Dacă ați comandat incorect și trebuie returnați produsele, iată ce trebuie făcut:

Vă rugăm returnați cartușele neutilizate și în ambalajul original nedeteriorat.

 

Procedura de returnare a bunurilor comandate în mod incorect:

  1. Informați-ne pe linia noastră: +4031 630 8312, unde vom indica pași necesari.
  2. Completați formularul nostru online, unde veți selecta opțiunea de returnare a mărfii și veți urma instrucțiunile precizate.
  3. Noi vom comanda un curier pentru ridicarea produselor.

 

Cât durează procesăm o reclamație:

După ce pachetul va ajunge în posesia noastra vom încerca soluționăm reclamația cât mai curând posibil. Totul va decurge mai rapid, dacă

Cum împachetați un cartuș pentru o reclamație:

Produsele trebuie ambalat pentru a preveni scurgerea de toner sau cerneală. În plus, este ideal șă îl ambalați în pachetul original și nu existe spațiu liber în pachet, astfel încât cartușul nu se miște liber în interior. Dacă nu mai aveți ambalajul original, rugăm îl împachetați în orice cutie pe care ulterior o umpleți cu hârtie sau folie cu bule. Acești pași sunt importanți pentru a preveni deteriorarea suplimentară a cartușului în timpul transportului.

Cum împachetați imprimanta pentru o reclamație:

Înainte de a o returna, imprimanta trebuie fie ambalată în mod ideal în ambalajul original, inclusiv cu suporturile originale din poliester. Dacă nu aveți această opțiune, rugăm consultați manualul nostru scurt despre ambalarea imprimantei.

 

AMBALAREA IMPRIMANTEI PENTRU TRANSPORT