Politica de retur

Suntem partenerul tău, chiar și după achiziție

Știm cât de enervant poate fi când ceva nu merge bine în comanda dvs. Doriți să returnați, să schimbați, să faceți o plângere sau să anulați o comandă care nu a fost încă trimisă? Este ușor cu TonerPartner. Pur și simplu completați formularul de mai jos.

Adresa de e-mail:

Introduceți e-mailul pe care l-ați folosit la crearea comenzii

Număr comandă sau factură:

Numărul poate fi găsit pe factură sau în e-mailurile de confirmare


Cum procedăm


În cazul unei reclamații, puteți alege două opțiuni, urmați descrierea de mai jos:
Trimite produsul la adresa - „Ledum Kamara SK s.r.o, Zámocká 30, 811 01, Bratislava”. Transportul este plătit de vânzător. De îndată ce știți când și unde vom putea prelua transportul, contactați-ne. Pachetul trebuie fie complet (inclusiv accesorii - cadouri, vouchere și toată documentația) și în condițiile în care l-ați primit la livrare. Atașați dovada achiziției la mărfuri. rugăm utilizați întotdeauna hârtie de ambalare sau carton, astfel încât ambalajul original nu fie lipit, etichetat sau degradat altfel în timpul transportului. Nu trimiteți mărfurile la livrare, caz în care mărfurile nu vor fi acceptate. recomandăm asigurați bunurile. Veți primi un protocol de reclamație imediat după primirea mărfurilor. Mărfurile trebuie ambalate corespunzător pentru transport, astfel încât nu fie deteriorate în continuare. Mărfurile defecte sau deteriorate vor fi înlocuite sau prețul de achiziție va fi rambursat. Mărfurile trebuie fie însoțite de toate documentele pe care cumpărătorul le-a primit cu mărfurile, precum primirea, cardul de garanție și altele. Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru daunele rezultate din operarea produselor, proprietățile funcționale și daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor, precum și daunele cauzate de evenimente externe și de manipulare necorespunzătoare. Defectele de această origine nu sunt acoperite nici de garanția oferită. Din motive igienice, mărfurile sunt curățate în mod corespunzător numai pentru reclamații. Dacă producătorul oferă o garanție mai lungă, acesta este listat cu mărfurile din catalog. Pentru reclamațiile respinse, costurile procedurii de plângere și taxele de manipulare pot fi percepute. Veți fi informat despre gestionarea reclamației prin e-mail sau SMS. Ca și în cazul livrării comenzii, veți fi informați despre livrarea coletului și data livrării. mulțumim pentru timpul petrecut citind regulile noastre.