Politica de retur

Suntem partenerul tău, chiar și după achiziție

Știm cât de enervant poate fi când ceva nu merge bine în comanda dvs. Doriți să returnați, să schimbați sau să anulați o comandă? Este ușor cu TonerPartner. Pur și simplu completați formularul de mai jos.

Adresa de e-mail:

Introduceți e-mailul pe care l-ați folosit la crearea comenzii

Număr comandă sau factură:

Numărul poate fi găsit pe factură sau în e-mailurile de confirmare

Cum să procedăm

În cazul unei reclamații, urmați descrierea de mai jos:

  • De îndată ce știți când și unde vom putea prelua transportul, contactați-ne. Pachetul trebuie să fie complet (inclusiv accesorii - cadouri, vouchere și toată documentația) și în condițiile în care l-ați primit la livrare. Atașați dovada achiziției coletului. Vă rugăm să utilizați întotdeauna hârtie de ambalare sau carton, astfel încât ambalajul original să nu fie lipit, etichetat sau degradat altfel în timpul transportului. Nu trimiteți mărfurile la livrare, caz în care mărfurile nu vor fi acceptate. Vă recomandăm să asigurați bunurile. Veți primi un protocol de reclamație imediat după primirea mărfurilor. Mărfurile trebuie ambalate corespunzător pentru transport, astfel încât să nu fie deteriorate în continuare. Mărfurile defecte sau deteriorate vor fi înlocuite sau prețul de achiziție va fi rambursat. Mărfurile trebuie să fie însoțite de toate documentele pe care cumpărătorul le-a primit cu mărfurile, precum primirea, cardul de garanție și altele.
  • Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru daunele rezultate din operarea produselor, proprietățile funcționale și daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor, precum și daunele cauzate de evenimente externe și de manipulare necorespunzătoare. Defectele de această origine nu sunt acoperite nici de garanția oferită. Din motive igienice, mărfurile sunt curățate în mod corespunzător numai pentru reclamații. Dacă producătorul oferă o garanție mai lungă, acesta este listat cu mărfurile din catalog.
  • Pentru reclamațiile respinse, costurile procedurii de plângere și taxele de manipulare pot fi percepute. Veți fi informat despre gestionarea reclamației prin e-mail. Ca și în cazul livrării comenzii, veți fi informați despre livrarea coletului și data livrării.

Vă mulțumim pentru timpul petrecut citind regulile noastre.

Dacă trebuie să vă plângeți de produsele primite, iată ce trebuie făcut

Mai întâi, vă rugăm să:

  1. Verificați compatibilitatea cartușului cu imprimanta dvs.
  2. Dcacă descrierea și aspectul cartușului primit se potrivesc cu cel pe care l-ați avut anterior în imprimantă.
  3. Ați scos protecțiile și sigiliile? Acestea sunt elemente de protecție pentru transportul în siguranță ce previn golirea sau deteriorarea cartușului. Aceste elemente trebuie îndepărtare înainte de prima instalare. Produsul vine cu instrucțiuni universale despre cum să procedați.

 

Dacă problema cu produsele persistă, vă rugăm să sunați la linia noastră: +4031 630 8312 și vă rugăm să pregătiți:

  1. Numărul dvs. de comandă;
  2. Numele exact al imprimantei dvs;
  3. Vă rugăm să imprimați o pagină cu starea consumabilelor (care arată nivelul actual de cerneală / toner).
  4. Vă rugăm să imprimați o pagină de test. Ar trebui să găsiți opțiunea de a imprima această pagină direct în meniul imprimantei. Alternativ, tipăriți o imagine pe întreaga pagină, astfel încât să putem identifica defectul.

 

Dacă ați comandat incorect și trebuie să returnați produsele, iată ce trebuie făcut:

Vă rugăm să returnați cartușele neutilizate și în ambalajul original nedeteriorat.

 

Procedura de returnare a bunurilor comandate în mod incorect:

  1. Informați-ne pe linia noastră: +4031 630 8312, unde vă vom indica pași necesari.
  2. Completați formularul nostru online, unde veți selecta opțiunea de returnare a mărfii și veți urma instrucțiunile precizate.
  3. Noi vă vom comanda un curier pentru ridicarea produselor.

 

Cât durează să procesăm o reclamație:

După ce pachetul va ajunge în posesia noastra vom încerca să soluționăm reclamația cât mai curând posibil. Totul va decurge mai rapid, dacă

 

Cum să împachetați un cartuș pentru o reclamație:

Produsele trebuie ambalat pentru a preveni scurgerea de toner sau cerneală. În plus, este ideal șă îl ambalați în pachetul original și să nu existe spațiu liber în pachet, astfel încât cartușul să nu se miște liber în interior. Dacă nu mai aveți ambalajul original, vă rugăm să îl împachetați în orice cutie pe care ulterior să o umpleți cu hârtie sau folie cu bule. Acești pași sunt importanți pentru a preveni deteriorarea suplimentară a cartușului în timpul transportului.

 

Cum să împachetați imprimanta pentru o reclamație:

Înainte de a o returna, imprimanta trebuie să fie ambalată în mod ideal în ambalajul original, inclusiv cu suporturile originale din poliester. Dacă nu aveți această opțiune, vă rugăm să consultați manualul nostru scurt despre ambalarea imprimantei.

 

AMBALAREA IMPRIMANTEI PENTRU TRANSPORT

 

 

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1935 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.24% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.