Brother TN-3060 (TN3060) - Toner, black (negru)
551,96 Lei
103,16 Lei
86,69 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Toner Brother TN-3060 (TN3060). Culoare: Negru. Capacitate: 6700 pagini.
Vă oferim această garanție pentru toner: 24 de luni. Cumpara Toner Brother TN-3060 (TN3060) si veți obține 5 puncte de loialitate, pe care le puteți folosi ca discount la urmatoarea achiziție.
Aveți nevoie de sfaturi cu privire la un cartuș Brother TN-3060 (TN3060)? Aruncați o privire la cele mai frecvente întrebări sau scrieți-ne direct pe chat - veți găsi link-ul sub lista de întrebări. Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.
Produsul Brother TN-3060 (TN3060) - Toner, black (negru) este compatibil cu următoarele imprimante, cum ar fi:
Toner BROTHER DCP-8040
Toner BROTHER DCP-8040LT
Toner BROTHER DCP-8045D
Toner BROTHER DCP-8045DN
Toner BROTHER HL-5100 SERIES
Toner BROTHER HL-5130
Toner BROTHER HL-5140
Toner BROTHER HL-5140LT
Toner BROTHER HL-5150D
Toner BROTHER HL-5150DLT
Toner BROTHER HL-5170DN
Toner BROTHER HL-5170 SERIES
Toner BROTHER HL-5170DLT
Toner BROTHER HL-5170DNLT
Toner BROTHER MFC-8200 SERIES
Toner BROTHER MFC-8220
Toner BROTHER MFC-8240
Toner BROTHER MFC-8240LT
Toner BROTHER MFC-8440 SERIES
Toner BROTHER MFC-8440
Toner BROTHER MFC-8440D
Toner BROTHER MFC-8440DN
Toner BROTHER MFC-8440LT
Toner BROTHER MFC-8440N
Toner BROTHER MFC-8640D
Toner BROTHER MFC-8840 SERIES
Toner BROTHER MFC-8840
Toner BROTHER MFC-8840D
Toner BROTHER MFC-8840DN
Toner BROTHER MFC-8840LT
S-ar putea să vă intereseze
Compararea costurilor de imprimare
Costul per pagină este semnificativ mai mic pentru cartușele compatibile decât pentru cele originale.
Toner original TN3060
Marcă Brother
Imprimantele și mașinile de cusut - simțiți că nu prea se potrivesc? Atunci cunoașteți povestea Brother, care a început într-un mic atelier de reparații în anul 1908. Dorința de a găsi mașina de cusut perfectă, care să își depășească concurenții, a condus treptat prin producția de piese de schimb până în 1928, când prima mașină de cusut Brother a văzut lumina zilei.
Au trecut mai mult de 90 de ani de la introducerea primei astfel de mașini, timp în care obiectivul companiei s-a schimbat, dar pasiunea pentru inovație și calitate a rămas. Prin urmare, alegerea tonerelor și cartușelor originale de la această marcă nu va fi un pas greșit. Bucurați-vă de detalii de neegalat și de culori frumos vibrante, a căror saturație va rămâne la fel de durabilă ca și marca purtătorului.
SFAT
Suntem siguri de calitatea tonerului compatibil Brother TN-3060 (TN3060) - Toner, black (negru) din gama noastră TonerPartner PREMIUM și ne susținem cuvintele prin fapte. Eventualele defecțiuni mecanice sunt rezolvate rapid și eficient prin garanția pe viață, iar imprimanta D-voastră este protejată împotriva deteriorării. Doriți să aflați mai multe despre tonerele alternative? Citiți articolul nostru și descoperiți secretele din spatele acestora.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Cum recunosc cartușele originale și compatibile?
Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?
Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, vă oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt produse originale potrivite pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...). Beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) și asigurare de răspundere civilă. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care vă recomandăm să o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Care este diferența atunci când numele produsului este același?
Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.