BROTHER LC-422-XL (LC422XLM) - Cartuș TonerPartner PREMIUM, magenta
86,72 Lei
72,87 Lei fără TVA
De ce să alegeți cartușele TonerPartner Premium
Descriere și parametri
Cartuș TonerPartner (ink) BROTHER LC-422-XL (LC422XLM). Culoare: Magenta. Capacitate: 1800 pagini.
Cartușul premium BROTHER LC-422-XL (LC422XLM), de la TonerPartner vă oferă garanție pe viață . Daca aveti orice defect mecanice vă oferim instantaneu un nou cartuș. Dacă produsul nostru accidental a deteriorat imprimanta, o vom lua gratuit și o vom repara pe cheltuiala noastră. Cumpara cartuș BROTHER LC-422-XL (LC422XLM) si veți obține 43 puncte de loialitate, pe care le puteți folosi ca discount la urmatoarea achiziție.
Aveți nevoie de sfaturi cu privire la un cartuș BROTHER LC-422-XL (LC422XLM)? Aruncați o privire la cele mai frecvente întrebări sau scrieți-ne direct pe chat - veți găsi link-ul sub lista de întrebări. Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.
Produsul BROTHER LC-422-XL (LC422XLM) - Cartuș TonerPartner PREMIUM, magenta este compatibil cu următoarele imprimante, cum ar fi:
Cartus BROTHER MFC-J5340DW
Cartus BROTHER MFC-J5345DW
Cartus BROTHER MFC-J5740DW
Cartus BROTHER MFC-J6540DW
Schimbăm ambalajul. Calitatea rămâne.
Dacă sunteți client fidel al cartuşelor noastre TonerPartner PREMIUM pentru imprimante, vă vom surprinde cu o schimbare plăcută. Una dintre cele mai mari inovații va fi schimbarea ambalajului tonerelor și cartuşelor noastre. Din depozitul nostru, acestea vor ajunge în mâinile D-voastră într-un ambalaj de mai bună calitate, mai clar și mai modern. Deoarece încă vindem cartușe în cutii cu designul vechi, este posibil să primiți cartușele în cutiile albe inițiale cu vechiul nostru logo și design.
Cu toate acestea, nu se schimbă nimic în ceea ce privește conținutul, calitatea și prețul produselor noastre. Suntem în continuare noi, doar în haine noi.
Avantajele și dezavantajele cartușelor TonerPartner PREMIUM în comparație cu cele originale
- garanție pe viață
- garanție împotriva deteriorării imprimantei
- prețul per pagină tipărită este semnificativ mai mic
- calitate de imprimare identică cu cea a originalului
- există o probabilitate de aproximativ 3% ca imprimanta să nu accepte acest cartuș (în acest caz, vă vom returna banii).
- nu este potrivit pentru imprimarea fotografiilor și a materialelor publicitare
S-ar putea să vă intereseze
Marcă BROTHER
Imprimantele și mașinile de cusut - simțiți că nu prea se potrivesc? Atunci cunoașteți povestea Brother, care a început într-un mic atelier de reparații în anul 1908. Dorința de a găsi mașina de cusut perfectă, care să își depășească concurenții, a condus treptat prin producția de piese de schimb până în 1928, când prima mașină de cusut Brother a văzut lumina zilei.
Au trecut mai mult de 90 de ani de la introducerea primei astfel de mașini, timp în care obiectivul companiei s-a schimbat, dar pasiunea pentru inovație și calitate a rămas. Prin urmare, alegerea tonerelor și cartușelor originale de la această marcă nu va fi un pas greșit. Bucurați-vă de detalii de neegalat și de culori frumos vibrante, a căror saturație va rămâne la fel de durabilă ca și marca purtătorului.
SFAT
Imprimanta D-voastră a încetat să mai imprime, deși cartușul BROTHER LC-422-XL (LC422XLM) - Cartuș TonerPartner PREMIUM, magenta introdus nu este evident gol? Probabil că cerneala s-a uscat. Citiți articolul nostru în care vă oferim sfaturi despre cum să rezolvați această problemă și cum să o preveniți.
Compararea calității de imprimare
Dacă ceva este deranjant la imprimantele cu jet de cerneală, acesta este legat de cartușele pe care le folosește. Dacă obișnuiți să le cumpărați doar pe cele originale direct de la producătorul dispozitivului, cu siguranță veți fi de acord cu mine când spun că veți plăti destul de mulți bani pentru o perioadă scurtă de timp, în cazul nostru pentru paginile tipărite.
Cu toate acestea, de ceva vreme apar pe piață cartușe alternative sau, dacă preferați, compatibile din atelierul producătorilor terți. Acestea pot fi obținute fie la prețuri semnificativ mai bune, fie la prețuri identice cu cele originale, dar și cu un volum de cerneală semnificativ mai mare și astfel posibilitatea de a imprima mai multe pagini. Dar cum sunt cartușele alternative în comparație cu originalele când vorbim de calitate de imprimare? Este exact subiectul pe care m-am concentrat în acest articol, care ar trebui să vă răspundă la toate întrebările dacă merită sau nu să continuați să cumpărați cartuşe originale.
XL. vs dimensiunea cartușului clasic: Va fi compatibil cu imprimanta D-voastră?
Dacă utilizați o imprimantă cu jet de cerneală pentru imprimare, probabil că ați înlocuit deja cartușele cu altele noi după ce cele vechi au rămas fără cartușe. În momentul în care ați cumpărat altele noi, probabil ați observat că, pe lângă cartușele originale și cele compatibile sau, dacă preferați, alternative, ați avut posibilitatea de a alege între versiunile standard și XL. Nu știți care sunt diferențele dintre ele și cu ce se aseamănă? Nicio problemă. În rândurile următoare vă vom explica pe scurt și clar care este diferența.
Citiți articolul »Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Cum recunosc cartușele originale și compatibile?
Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?
Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, vă oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt produse originale potrivite pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...). Beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) și asigurare de răspundere civilă. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care vă recomandăm să o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Care este diferența atunci când numele produsului este același?
Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.