KONICA MINOLTA 4600 (A0DK352) - Toner TonerPartner PREMIUM, magenta
241,36 Lei
241,27 Lei
202,75 Lei fără TVA
De ce să alegeți cartușele TonerPartner Premium
Descriere și parametri
Toner TonerPartner KONICA MINOLTA 4600 (A0DK352). Culoare: Magenta. Capacitate: 8000 pagini.
Pentru acest toner premium, TonerPartner va oferă o garanție pe viață . Daca aveti câteva erori mecanice, veți obține instantaneu un toner nou. Dacă tonerul nostru a avariat accidental imprimanta, o luăm gratis și îl vom repara pe cheltuiala noastră. Cumpara toner KONICA MINOLTA 4600 (A0DK352) si veți obține 120 puncte de loialitate, pe care le puteți folosi ca discount la urmatoarea achiziție.
Aveți nevoie de sfaturi cu privire la un cartuș KONICA MINOLTA 4600 (A0DK352)? Aruncați o privire la cele mai frecvente întrebări sau scrieți-ne direct pe chat - veți găsi link-ul sub lista de întrebări. Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.
Produsul KONICA MINOLTA 4600 (A0DK352) - Toner TonerPartner PREMIUM, magenta este compatibil cu următoarele imprimante, cum ar fi:
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4600 SERIES
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4600
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4650DN
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4650EN
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4650
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4690MF
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4690
Toner KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4695MF
Schimbăm ambalajul. Calitatea rămâne.
Dacă sunteți client fidel al cartuşelor noastre TonerPartner PREMIUM pentru imprimante, vă vom surprinde cu o schimbare plăcută. Una dintre cele mai mari inovații va fi schimbarea ambalajului tonerelor și cartuşelor noastre. Din depozitul nostru, acestea vor ajunge în mâinile D-voastră într-un ambalaj de mai bună calitate, mai clar și mai modern. Deoarece încă vindem cartușe în cutii cu designul vechi, este posibil să primiți cartușele în cutiile albe inițiale cu vechiul nostru logo și design.
Cu toate acestea, nu se schimbă nimic în ceea ce privește conținutul, calitatea și prețul produselor noastre. Suntem în continuare noi, doar în haine noi.
Avantajele și dezavantajele cartușelor TonerPartner PREMIUM în comparație cu cele originale
- garanție pe viață
- garanție împotriva deteriorării imprimantei
- prețul per pagină tipărită este semnificativ mai mic
- calitate de imprimare identică cu cea a originalului
- există o probabilitate de aproximativ 3% ca imprimanta să nu accepte acest cartuș (în acest caz, vă vom returna banii).
- nu este potrivit pentru imprimarea fotografiilor și a materialelor publicitare
S-ar putea să vă intereseze
Compararea costurilor de imprimare
Costul per pagină este semnificativ mai mic pentru cartușele compatibile decât pentru cele originale.
Toner TonerPartner A0DK352
Marcă KONICA MINOLTA
Povestea companiei Konica Minolta seamănă cu două râuri separate care își croiesc drumul prin țară, pentru a se uni la sfârșit și a forma un lider tehnologic mondial. Începuturile companiei Konica datează din anul 1873, în timp ce Minolta și-a început povestea în anul 1928. Ambele mărci au urmărit să dezvolte cele mai bune echipamente fotografice japoneze și, câțiva ani mai târziu, și imprimante.
În timp, au creat valori comune, care în 2003 au permis fuziunea lor într-o singură companie multinațională, Konica Minolta. Nu doar cartușele lor originale se bazează pe cei 150 de ani de istorie plini de inovații tehnologice, ci și cartușele noastre alternative TonerPartner PREMIUM.
SFAT
Calitatea imprimării și durata de viață a tonerului KONICA MINOLTA 4600 (A0DK352) - Toner TonerPartner PREMIUM, magenta sunt influențate semnificativ de modul în care îl depozitați. Dacă doriți să funcționeze fiabil cât mai mult timp, citiți articolul nostru care vă va dezvălui tot ce trebuie să știți.
Compararea calității de imprimare
Imprimantele laser au o serie de aspecte pozitive, dar, din păcate, și mai multe negative destul de neplăcute. Trebuie sa țineți cont de faptul că nu sunt imprimante potrivite pentru printarea fotografiilor, dar și că tonerele pentru ele sunt foarte scumpe în comparație cu cartușele de cerneală – adică cel puțin în cazul achiziționării tonerelor originale.
Recent, însă, pe piață au apărut tot mai mult tonerele alternative sau, dacă preferați, compatibile din atelierul producătorilor terți, care oferă proprietăți excelente de imprimare în combinație cu un preț semnificativ mai favorabil în comparație cu originalele. Dar sunt adevărate aceste afirmații? De asemenea, m-a interesat foarte mult această chestiune și de aceea am decis să o testez temeinic și să răspund atât mie, cât și ție la aproape toate întrebările care pot veni în minte când mă gândesc să cumpăr toner compatibile. Deci, are sens să le acordăm prioritate față de cumpărarea tonerelor originale?
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Cum recunosc cartușele originale și compatibile?
Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?
Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, vă oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt produse originale potrivite pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...). Beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) și asigurare de răspundere civilă. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care vă recomandăm să o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Care este diferența atunci când numele produsului este același?
Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.