566,45 Lei
476,01 Lei fără TVA
Numărul comenzii: 20500677
OEM: CF259X-TP
566,45 Lei
476,01 Lei fără TVA
Salvare 358,54 Lei
Tonerele TonerPartner sunt mai ieftine
Calitatea imprimării superioară
Imprimanta nu cunoaste diferenta
Funcționalitate de garantare
Garanție pentru orice daune a imprimantei
Producție certificată în republica Ceha
Calitate conform standardelor europene
Numărul comenzii: 1CHPCF259XXNG
OEM: CF259X
1 126,95 Lei
924,99 Lei
777,30 Lei fără TVA
Toner HP 59X (CF259X). Culoare: Negru. Capacitate: 10000 pagini.
Vă oferim această garanție pentru toner: 24 de luni. Cumpara Toner HP 59X (CF259X) si veți obține 46 puncte de loialitate, pe care le puteți folosi ca discount la urmatoarea achiziție.
Daca doriți să salvați 358,54 Lei, vă rugăm să vă alegeți un alt toner compatibil TonerPartner Toner PREMIUM pentru HP 59X (CF259X), black (negru).
Aveți nevoie de sfaturi cu privire la un cartuș HP 59X (CF259X)? Aruncați o privire la cele mai frecvente întrebări sau scrieți-ne direct pe chat - veți găsi link-ul sub lista de întrebări. Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.
Avem o alternativa mai ieftina!
Produs original conform descrierii
Argumente pro: Produse mai ieftine decât pe alte site-uri de profil.
Negative: Poate timpul de livrare mai lung.
Sunt mulțumită, am primit informații despre stadiul livrării.
Argumente pro: Produse variate, comunicarea a fost bună, timp de livrare rapid.
Negative: Ar fi util să trimită și un email cu estimarea timpului de procesare și livrare a comenzii.
A fost o experiență plăcută să achiziționez din acest magazin. Am găsit produsul de care aveam nevoie, mai ieftin și livrat mai rapid. Întreg procesul de achiziție a fost simplu și rapid.
Argumente pro: Pret avantajos
Negative: Nimic deosebit in acest sens
Rapid, produs de ca calitate
Am fost multumit de comanda.
Argumente pro: Ajunge f repede și au prețuri f avantajoase
Negative: Eu nu am găsit
Totul a fost de 5 stele de la început pana la sfârșit
Recomand
Argumente pro: Decizia a fost luata pe baza comentariilor si instinct.
Sunt bucuroasa ca au fost compatibile cu imprimanta mea.
Argumente pro: AU AJUNS REPEDE.
AU PRET BUN.
Negative: ----
AM COMANDAT CARTUSE DE IMPRIMANTA EPSON
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Cum recunosc cartușele originale și compatibile?
Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?
Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, vă oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt produse originale potrivite pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...). Beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) și asigurare de răspundere civilă. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care vă recomandăm să o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Care este diferența atunci când numele produsului este același?
Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Nu ați găsit un răspuns?
Scrie-ne
Dacă aveți o întrebare despre acest produs și nu ați găsit informațiile necesare, vă rugăm să ne contactați. Va vom sfătui.
295,94 Lei
843,57 Lei
Repetați pur și simplu ultima comandă, astfel încât să nu fie nevoie să căutați din nou cartușele corespunzătoare?
Ca utilizator logat aveți multe avantaje:
Nu ai un cont la noi? Înregistreaza-te
Produs conform !