Cameră de securitate Tenda CP3 1080p Wi-Fi pivotantă, vizibilitate pe timp de noapte, sistem audio bidirecțional, microSD, aplicație CZ
134,92 Lei
127,23 Lei
106,92 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Cameră de securitate Tenda CP3 1080p Wi-Fi pivotantă
Număr de produs: 6932849434415
Descrierea produsului
Cameră IP rotativă FullHD 1080p cu monitorizare online prin intermediul telefonului mobil sau al tabletei.
Salvarea înregistrărilor
Înregistrările și fotografiile pot fi stocate pe un card microSD sau în Cloud.
Rezoluție și iradiere
Rezoluție FullHD 1080p (1920 x 1080 px) pentru imagini video de înaltă calitate, cu o rază IR de până la 12 m.
Wi-Fi și microSD
Suport Wi-Fi b/g/n și slot pentru card microSD de până la 128 GB.
Mișcare S și urmărire S
Captură automată a mișcărilor și posibilitatea de a salva diferite locații.
Rotație online
Rotirea online a camerei pe verticală și orizontală.
Aplicația Tenda TDSEE
Gestionare ușoară și eficientă cu aplicația Tenda TDSEE în limba engleză.
Lista de camere adăugate
Lista tuturor camerelor adăugate pentru o vizualizare ușoară.
Videoclipuri online și înregistrări salvate
Vizualizați clipuri video online și imagini stocate pe un card microSD sau în cloud.
Adăugarea de locații
Posibilitatea de a adăuga locații pentru monitorizare sau supraveghere.
Vorbind și ascultând la ureche
Vorbește și atingeți camera pentru un control maxim.
Setări detaliate ale alarmei
Setări detaliate ale alarmei, inclusiv sirena, înregistrări video și înregistrarea automată a mișcării.
Stocarea în cloud
Achiziționați stocarea în cloud direct din setările camerei.
Actualizare automată a firmware-ului
Actualizări automate de firmware pentru cele mai recente caracteristici și securitate.
Proiectare și amplasare
Design curat și simplu, cu posibilitatea de montare pe perete sau pe tavan.
Unghiul de fotografiere
Unghi de fotografiere de până la 360° pe orizontală și 155° pe verticală.
Calitate ridicată a imaginii
Calitate ridicată a imaginii cu rezoluție FullHD 1080p (1920 x 1080 px).
Sunet cu două căi
Transmisie audio bidirecțională datorită microfonului și difuzorului încorporat.
Funcția de urmărire S-Motion
Rotirea automată a camerei în spatele unui obiect în mișcare.
Alarma
Comportamentul de alarmă poate fi setat, inclusiv alertă sonoră sau cu LED-uri.
Video perfect zi și noapte
Videoclipuri perfecte zi și noapte, datorită LED-urilor IR pentru iluminare pe timp de noapte.
Acoperirea obiectivului camerei
Opțiunea de a acoperi obiectivul camerei pentru un sentiment mai mare de intimitate.
Stocarea datelor
Stocarea datelor în memoria internă sau în cloud cu o capacitate maximă de 128 GB.
Urmăriți S-tracking
Pot fi memorate până la 6 poziții diferite pentru monitorizare automată.
Parametrii tehnici
- Standarde Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n; 150 Mbps
- Frecvență: 2,4 GHz
- Securitate: WPA-PSK, WPA2-PSK, WPA/WPA2-PSK mixt
- Metoda de control: aplicația SMART pentru telefonul mobil Tenda TDSEE
- Interfață: 1x Reset, 1x LED, 1x slot microSD max. 128 GB, 1x conector Jack
- Sistemul de telefonie mobilă: Android 4.4 și versiuni ulterioare, iOS 9.0 și versiuni ulterioare
- Rotație: 360° pe orizontală, 155° pe verticală
- Slot pentru carduri MicroSD: da, max. 128 GB Class10
- Optica: 4 mm, F = 2,2
- Indicație LED: da, 1x roșu, 1x albastru, 1x alb
- Transmisie audio: da, bidirecțională, include microfon și difuzor
- Apel de alarmă: da, cu lumină și sunet
- Înregistrarea unui mesaj la detectarea unei mișcări: da, 3 înregistrări, maxim 10 secunde fiecare
- Memorarea locației: da, 6 locații
- Raza de iluminare IR de noapte: 12 m
- Antene: da, de interior
- Codificare: H.264
- Alte caracteristici: ICR, reducerea zgomotului 3D, DWDR, compensare a luminii, ROI
- Design: interior
- Lungimea cablului de alimentare de la adaptor la cameră: 3 m
- Temperatura de funcționare: -10° până la 50 °C
- Dimensiuni (h x l x p): 103 x 88 x 88 mm
- Certificare: CE, RoHS, FCC, RCM
Conținutul pachetului
- 1x Tenda CP3
- 1x Adaptor de alimentare 9V DC 0,85 A cu cablu de alimentare de 3 m
- 1x Suport de perete/plafon
- 1x Ghid de instalare rapidă (CZ,SK,PL,EN)
Mai multe informații desprewww.tenda.cz
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.