iGET HOMEGUARD SmartCam Plus HGWBC356 - Cameră IP 2K fără fir, autonomă, cu baterii, pentru exterior/interior

MARATONUL
- 20%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

iGET HOMEGUARD SmartCam Plus HGWBC356 - Cameră IP 2K fără fir, autonomă, cu baterii, pentru exterior/interior
Numărul comenzii
AG967593
OEM
75020557
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 20
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 2 bucăți, livrare Marti

508,56 Lei

407,52 Lei

342,45 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 400,65 Lei
In stoc 2 bucăți, livrare Marti

407,52 Lei

508,56 Lei

342,45 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Descriere detaliată a produsului Cameră IP 2K wireless autonomă cu baterii pentru exterior/interior - iGET HOMEGUARD HGWBC356. Camera comunică cu telefonul dvs. prin intermediul unei conexiuni de rețea Wi-Fi, oriunde v-ați afla în lume. Dispune de detectarea inovatoare a mișcării AI PIR cu rezoluție activă pe zone, care distinge între persoană, vehicul, animal și multe altele. De asemenea, dispune de o rezoluție a imaginii de 2K (3MPx), transmisie audio bidirecțională, o baterie de 9000mAh, durabilitate în exterior IP66 și o sirenă integrată de 90dB. Înregistrările și fotografiile pot fi stocate pe un card microSD sau în Cloud. Aplicația funcționează atât cu Android, cât și cu iOS, este gratuită și în limba cehă. Camera IP fără fir iGET HOMEGUARD HGWBC356 este proiectată pentru controlul și monitorizarea ușoară a zonelor exterioare și interioare în rezoluție video 2K de înaltă rezoluție (3MPx, 2304 x 1296). Poate fi amplasată în mod liber oriunde în casă, garaj, cabană, dar și în casă, birou, etc. Datorită bateriei reîncărcabile integrate, plasarea este foarte rapidă. Ușor de configurat și de operat Configurarea se face în câțiva pași simpli, conform manualului, care este complet în cehă, slovacă, engleză și în alte limbi. Pentru mobil Sistemele Android și iOS sunt suportate cu aplicația Homeguardsmart, care este în limba cehă. Calitate foarte ridicată a imaginii Aparatul iGET HOMEGUARD HGWBC356 dispune de un senzor Progressive CMOS 1/2,9" de înaltă calitate, cu o rezoluție de 2304 x 1296 px (2K, 3 MPx), care vă puteți bucura de imagini clare și clare. Unghi de vizualizare de 120°. Captează videoclipuri utilizând codificarea H.265 / H.264. HGWBC-356-6 Alimentat cu baterii Camera HGWBC356 dispune de propria baterie litiu-ion integrată, de 9000 mAh. Reîncărcarea se face prin intermediul unui conector microUSB, adaptor de încărcare inclus. Panoul solar iGET HOME Solar SP2 poate fi utilizat și pentru încărcare. Durata de viață a bateriei depinde de numărul de detecții de mișcare folosind detecția SMART AI, dar poate fi mai mare de 6 luni. Este posibilă monitorizarea procentului de baterie rămas de la cameră în aplicație. Viziune nocturnă color Datorită iluminatorului IR încorporat și a două LED-uri pentru iluminare din spate, camera poate fi utilizată în mod continuu atât ziua, cât și noaptea și include LED-uri de iluminare din spate cu o rază de acțiune de până la 15 m. Securitate Conectivitatea wireless Wi-Fi include securitate puternică WEP pe 64/128 biți, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Detectare inovatoare a mișcării cu senzor AI PIR Printre principalele avantaje ale acestei camere se numără un mod special de detectare a mișcării complet inovator. Datorită senzorului AI PIR încorporat, cu un unghi de vizualizare de 120° și o rază de acțiune de 9 m, acesta poate detecta la ce obiect se referă. Această cameră poate recunoaște persoane, vehicule, animale și pachete livrate. În schimb, camerele convenționale detectează mișcarea doar pe baza opticii, care nu poate distinge cu precizie obiectul. Atunci când este detectată mișcare, camera începe să salveze înregistrări sau să facă fotografii, pe lângă faptul că anunță utilizatorul prin intermediul notificărilor de pe telefonul mobil. De asemenea, setarea unor zone active ajută la îmbunătățirea detectării. Astfel, este posibil să se evite detectarea mișcării, de exemplu, în traficul rutier. HGWBC-351-9 Unghiul de vizualizare și optica Camera are un unghi de vizualizare mare de 120°. Parametrii optici sunt: senzor CMOS progresiv de 1/2,9", H.265, DWDR. Stocarea datelor și cloud Camera stochează datele fie pe un card microSD (slot pentru carduri de până la 128 GB), fie în Cloud, acesta din urmă poate fi abonat în aplicație, primele 30 de zile sunt gratuite. Metoda de montare a camerei - suport fix inclus Camera include în pachet o montură reglabilă. Montura poate fi atașată la cameră pe partea din spate. În plus, poate fi fixată pur și simplu în poziție. Sunet și sirenă Camera are, de asemenea, un microfon și un difuzor încorporate, astfel încât este posibilă comunicarea directă în ambele direcții. De asemenea, include o sirenă încorporată de 90 dB pentru avertizare. Conectivitate Camera se conectează prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi wireless 802.11 b/g/n de 2,4 GHz, această conexiune este suportată de orice router Wi-Fi din locuințe și întreprinderi. Include un conector microUSB pentru încărcare/alimentare și un slot pentru carduri microSD de până la 128 GB. De asemenea, sunt incluse un cablu de încărcare de 1 m și un adaptor de încărcare. Pentru încărcare poate fi utilizat panoul solar iGET HOME Solar SP2. Dimensiuni și greutate Camera are dimensiunile de 79 x 115 x 54 mm și o greutate de 500 g. Parametrii principali - rezoluție foarte mare 2K (3MPx, 2304 x 1296) - rezistență la praf și apă IP66 - control prin intermediul telefonului mobil și al tabletei cu aplicația Homeguardsmart (Android, iOS) în limba engleză - vizibilitate pe timp de noapte de până la 15 m - mod de noapte în culori cu iluminare LED sau alb-negru cu LED IR - sunet omnidirecțional, microfon încorporat, difuzor și sirenă 90 dB - Baterie litiu-ion 9000 mAh, autonomie de 6 luni în funcție de numărul de detecții, poate fi reîncărcată complet cu ajutorul panoului solar iGET HOME SP2 - Încărcare prin intermediul conectorului microUSB, adaptor de alimentare inclus, sau prin conexiunea iGET HOME SP2 - Detectare specială a mișcării SMART AI cu senzor PIR încorporat - Unghiul camerei: 120°. - Parametrii senzorului PIR: unghi de vizualizare de 120°, rază de acțiune de 9 m - comutare automată a modului zi/noapte - Stocare foto și video: pe card microSD (până la 128 GB) sau în Cloud (primele 30 de zile gratuite) - Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz - Securitate: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK - Dimensiunile și greutatea camerei: 79 x 115 x 54 mm, 500 g. Conținutul pachetului - iGET HOMEGUARD HGWBC356 - ghid de pornire rapidă EN, CZ, SK, HU - Adaptor de alimentare 5V DC 1,5A, cablu USB/microUSB 1m - suport cu șuruburi reglabil pentru montarea camerei pe perete/plafon - dibluri și șuruburi pentru montare - șablon cu găurile de montare marcate - autocolant cu avertisment cu privire la obiectul fixat

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.