Nedis WIFICI21CGY SmartLife Indoor Camera | Wi-Fi | Full HD 1080p | Înclinare |

Foto ilustrativa

Nedis WIFICI21CGY SmartLife Indoor Camera | Wi-Fi | Full HD 1080p | Înclinare |
Numărul comenzii
AG900267
OEM
WIFICI21CGY
Producator
Nedis
Puncte de loialitate: 14
0 evaluări
In stoc 3 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

290,65 Lei

244,24 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 285,95 Lei
In stoc 3 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

290,65 Lei

244,24 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Camera de interior SmartLife Wi-Fi | Full HD 1080p | Înclinare | Stocare în cloud (opțional) / microSD (nu este inclus) | Vedere pe timp de noapte | Android™ / IOS | Alb / Gri închis Camera IP de interior inteligentă oferă posibilitatea de panoramare și înclinare pentru a surprinde întreaga cameră. Trebuie doar să o conectezi la rețeaua ta wireless actuală și camera va scana camerele din casă și va înregistra orice sunet sau mișcare, indiferent dacă ești acasă sau în deplasare. Dacă se detectează mișcare sau zgomot în aplicația Nedis SmartLife, veți primi o alertă pentru a putea interveni la timp. Rezoluție Full HD Poți verifica totul în timp real în aplicație și poți reacționa la timp dacă este necesar. Datorită slotului pentru card de memorie MicroSD, înregistrarea poate fi stocată pe carduri MicroSD cu o capacitate de până la 128 GB (nu sunt incluse). Pentru a obține o imagine perfect clară, înregistrează în rezoluție Full HD (1 920 × 1 080 pixeli). Puteți stoca înregistrările video direct prin intermediul aplicației în cloud-ul nostru. Panoramă și înclinare Puteți roti și înclina această cameră IP de-a lungul axei verticale de la distanță cu ajutorul aplicației mobile. Acest lucru vă permite să preluați o cameră întreagă pentru a vedea ce se întâmplă atunci când nu sunteți acasă. Reacționează la mișcare și la zgomot Camera reacționează la mișcare. Atunci când cineva trece pe lângă cameră, aceasta reacționează. Dacă doriți, poate începe automat să înregistreze imediat, în plus, veți primi o notificare din aplicație pe telefon. De asemenea, camera reacționează la sunet. Există două niveluri de sensibilitate din care puteți alege (high 65dB, low 85dB). Dacă doriți, puteți primi o alertă pe telefon atunci când este înregistrat un sunet. Notificarea va apărea pe ecran, fără a fi nevoie să deschideți aplicația. În acest fel, ajunge imediat la dvs. și puteți reacționa imediat. Nivelurile de sensibilitate la zgomot sunt setate astfel încât camera să nu fie declanșată de o conversație normală sau de zgomotul operațional. Comunicare bidirecțională Camera wireless este echipată atât cu un microfon, cât și cu un difuzor. Datorită funcției de interfon, puteți comunica cu oricine din cameră prin intermediul camerei. În plus, comunicarea bidirecțională poate fi utilizată, de exemplu, pentru a face babysitting. Vă puteți verifica copilul când doarme și, de asemenea, puteți afla imediat dacă plânge - vă puteți liniști copilul cu vocea dvs. chiar înainte de a veni la pătuț. Sau, datorită unghiului de vizualizare de 110°, puteți verifica, de exemplu, cățeii. Instalare ușoară Camera wireless funcționează fără gateway și devine parte directă a rețelei wireless - ceea ce face ca instalarea să nu fie nici complicată, nici costisitoare. Camera este alimentată cu un cablu prin intermediul portului micro USB și al unei unități de alimentare, care este inclusă în pachet. Prin urmare, tot ce aveți nevoie pentru a instala camera fără fir este o priză electrică în apropiere. Pachetul include un suport adeziv 3M pentru montarea pe mobilă sau pe perete. Despre gama Nedis® SmartLife Gama de produse wireless Nedis SmartLife combină ușurința instalării cu integrarea directă într-o rețea wireless. Descoperiți o gamă largă și în continuă expansiune de produse, cum ar fi becuri, întrerupătoare, prize, senzori și camere, care pot fi controlate prin intermediul unei aplicații ușor de utilizat și intuitive. Descoperiți cât de ușor de accesat este astăzi tehnologia inteligentă - fie că sunteți în căutarea unui singur bec sau a unei camere inteligente, fie că doriți să vă automatizați întreaga locuință. Conținutul pachetului Cameră IP Capac de culoare interschimbabilă Cablu USB Adaptor de alimentare Suport pentru cameră Suport adeziv Ghid de instalare rapidă Specificațiile produsului Culoare Alb Gri închis Microfon încorporat Da Cablu de alimentare partea B Micro USB Latura cablului de alimentare A USB Tip de alimentare cu energie electrică Alimentare de la rețea Material Plastic Funcție de înregistrare în cloud Da Difuzoare integrate Da Lentile de 4,0 mm Lungimea cablului de alimentare 2,00 m Compatibil cu Nedis® SmartLife Unghi de vizualizare 110° Cip de imagine CMOS de 1/3" LED 1 Accesorii Suport pentru cameră Adaptor AC cu mufă UE Cablu USB Material de instalare Curent de intrare 1 A Tehnologie fără fir Wi-Fi Câștig maxim al antenei 3 dBi Rezoluție maximă Full HD 1080p Înălțime 96 mm Viziune pe timp de noapte 10 m Greutate 215 g Adâncime 58 mm Lățime 63 mm Consum maxim de energie 4,5 W Putere maximă de transmisie 18 dBm Tensiune de intrare 5 VDC Aplicație Android™ descărcabilă IOS Gama de frecvențe de transmisie 2400 - 2484 MHz Tip de stocare microSD (nu este inclus) Stocare în cloud (opțional) Temperatura de funcționare 0 - 50 °C Înclinare Da Interfață USB (Micro) Ștecher euro (CEE 7/16)

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.