iGET HOMEGUARD HGNVK88504 - PoE 4K UltraHD NVR CCTV 8CH 4x cameră de supraveghere

- 10%

Foto ilustrativa

iGET HOMEGUARD HGNVK88504 - PoE 4K UltraHD NVR CCTV 8CH   4x cameră de supraveghere
Numărul comenzii
AG967628
OEM
75020562
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 150
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Luni

3 336,26 Lei

3 002,25 Lei

2 522,90 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 2 961,40 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Luni

3 002,25 Lei

3 336,26 Lei

2 522,90 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Sistemul de camere iGET HOMEGUARD HGNVK88504 dispune de rezoluție Ultra HD 4K (3840 x 2160), sistem audio bidirecțional, viziune nocturnă color, sirene, alimentare PoE și detecție de mișcare SMART AI. NVR 4K cu 8 canale și alimentare PoE 4x HGNHK938CAM 4K (8MPx) cameră color PoE pentru exterior cu iluminare LED și LED-uri de avertizare, mouse, cablare, poziție pentru 1x SATA HDD de până la 10 TB, suport ONVIF ver.2.6, Google Assistant, Amazon Alexa. Descriere detaliată a produsului Sistemul de camere iGET HOMEGUARD HGNVK88504 cu rezoluție Ultra HD 4K (3840 x 2160), detecție de mișcare SMART AI, sistem audio bidirecțional, sirene și alimentare PoE (Pentru conectarea camerelor la înregistrator se utilizează un cablu Ethernet universal Cat.5e, Cat.6 sau superior) Atât datele, cât și alimentarea camerelor trec prin acest cablu. În plus, sistemul dispune de detecția de mișcare SMART AI, care recunoaște persoanele și vehiculele. 8 canale 4K NVR cu PoE 4pcs 4K (8MPx, 3840 x 2160) camere color PoE pentru exterior iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM. Camerele rezistente la apă IP66 includ lumină de noapte IR LED (rază de acțiune de până la 40 m), lumini LED pentru viziune color pe timp de noapte (rază de acțiune de până la 30 m), balize de avertizare cu LED pentru poliție, microfon, difuzor și sirenă pentru alertă. Compresie video modernă H.265, port Gigabit RJ45 pentru conexiune la internet, poziție pentru 1x SATA HDD (max. 10 TB), conectori 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio CINCH. Aplicație mobilă (Android/iOS) și PC (Windows/MAC) pentru vizualizare online de la distanță conexiune la televizor/monitor. Mouse USB, 4x cablu Ethernet de 18 m, etichete de avertizare, manual în CZ/SK/PL/EN. Suportă ONVIF ver.2.6, Google Assistant, Alexa, suportă Google Drive. Descriere detaliată a produsului Sistemul de camere iGET HOMEGUARD HGNVK88504 cu rezoluție Ultra HD 4K (3840 x 2160), detectare a mișcării SMART AI, audio bidirecțional, sirene și alimentare PoE (pentru conectarea camerelor la înregistrator se utilizează un cablu Ethernet universal Cat.5e, Cat.6 sau superior) Atât datele, cât și alimentarea camerelor trec prin acest cablu. În plus, sistemul dispune de detecția de mișcare SMART AI, care recunoaște persoanele și vehiculele. 8 canale 4K NVR cu PoE 4pcs 4K (8MPx, 3840 x 2160) camere color PoE pentru exterior iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM. Camerele rezistente la apă IP66 includ lumină de noapte IR LED (rază de acțiune de până la 40 m), lumini LED pentru viziune color pe timp de noapte (rază de acțiune de până la 30 m), balize de avertizare cu LED pentru poliție, microfon, difuzor și sirenă pentru alertă. Compresie video modernă H.265, port Gigabit RJ45 pentru conexiune la internet, poziție pentru 1x SATA HDD (max. 10 TB), conectori 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio CINCH. Aplicație mobilă (Android/iOS) și PC (Windows/MAC) pentru vizualizare online de la distanță conexiune la televizor/monitor. Mouse USB, 4x cablu Ethernet de 18 m, etichete de avertizare, manual în CZ/SK/PL/EN. Suportă ONVIF ver.2.6, Google Assistant, Alexa, suportă Google Drive. Parametrii principali - Set complet: Înregistrator NVR Ultra HD 4K, 4x cameră HGNHK938CAM, 4x cablu Ethernet de 18m pentru conectarea camerelor, 1x cablu Ethernet de 1m pentru conectarea la router, adaptor de alimentare, mouse USB, kit de montare a camerei, manual de utilizare, 4x autocolant de avertizare "Obiect monitorizat", - Rezoluție și alimentare PoE pentru camere: înregistratorul acceptă conectarea a până la 8 camere, rezoluție 4K (3840 x 2160), acceptă alimentarea directă PoE a camerelor prin cablu Ethernet, care transmite și datele, acest cablu poate avea o lungime de până la 200m, - Dimensiunea maximă a discului: în recorder poate fi introdus un HDD SATA de până la 10 TB pentru a stoca înregistrarea, - Compresie video: compresie video H.265 de ultimă generație pentru stocarea mai multor videoclipuri, - Audio: fiecare cameră include un microfon și un difuzor, toate înregistrările audio sunt, de asemenea, stocate, astfel încât este posibil să se "vorbească direct" cu făptașul, - Sirene: fiecare cameră poate declanșa, de asemenea, un sunet de sirenă atunci când este detectată mișcare pentru a speria intrusul, - LED-uri de alertă pentru poliție: fiecare cameră include LED-uri roșu-albastru care să clipească pentru avertizare, putând fi activate în diferite cazuri, - Vedere pe timp de noapte: vedere pe timp de noapte în infraroșu cu o rază de acțiune de până la 40 m, care este activată și dezactivată automat, - Viziune nocturnă color - iluminare LED: camerele conțin și două lumini LED clasice, active la detectarea mișcării sau în cazul unei alarme de intruziune, cu o rază de acțiune de până la 30m, - Protecție IP66: camerele de exterior rezistente la apă pot rezista la toate tipurile de praf, ploaie și curgere a apei, - Detectarea mișcării AI SMART: detectarea specială a mișcării AI folosind inteligența artificială în fiecare cameră, este mai precisă decât detectarea optică singură și recunoaște persoanele și vehiculele, - Aplicație: aplicația gratuită "Homeguardsafe" pentru acces ușor de pe smartphone-ul/tableta Android și iOS din întreaga lume, în limba engleză, - Suport pentru controlul vocal: acceptă Google Assistant și Amazon Alexa, - Configurarea conexiunii: ușor de configurat accesul mobil prin scanarea unui cod QR pe smartphone/tabletă, conexiunea este gata în câteva secunde, nu este nevoie de nicio configurare a rețelei dvs. datorită protocolului P2P, nu este necesară o adresă IP publică sau activarea portului, - Monitorizare și înregistrare online: protecție în orice condiții meteo, zi și noapte, multe opțiuni pentru monitorizarea online a camerelor și a imaginilor înregistrate, până la 5 utilizatori în același timp, - Moduri de alarmă: atunci când este detectată mișcare prin detecția AI SMART sau prin optică, deconectarea camerei, eclipsa camerei, HDD și multe altele, - Alte funcții: editarea imaginilor, selectarea zonei pentru detectarea mișcării și pentru înregistrare, nume de canale, setări de calitate pentru fiecare canal, durata de preînregistrare și de înregistrare după mișcare, setarea luminilor și a diferitelor alerte pentru fiecare cameră și multe alte funcții, Google Drive - Localizare: manuale în cehă, slovacă și engleză, tutoriale și setări complet în cehă pe site-ul www.iget.eu. Metoda de conectare a camerelor și a sursei de alimentare PoE Fiecare cameră este conectată direct la NVR-ul principal cu ajutorul unui cablu Ethernet. Atât alimentarea camerei, cât și datele sunt transmise cu ajutorul acestui cablu de date. Astfel, alimentarea cu energie electrică a camerei este asigurată în totalitate de înregistratorul NVR. La rândul său, camera trimite datele - clipurile video capturate - către înregistratorul NVR. Este posibil să se utilizeze cablul de 18 m lungime din pachetul cu conectori, există unul în pachet pentru fiecare cameră. Sau întregul sistem poate fi conectat la cablajul existent. Avantajul cablajului existent este că lungimea cablului până la fiecare cameră de la înregistratorul NVR poate fi de până la 200 m. Cablajul trebuie să fie un cablu Ethernet, Cat.5e, Cat.6 sau superior. Detectare inovatoare a mișcării AI SMART Un alt avantaj al acestui set este că suportă detectarea inteligentă a mișcării AI smart folosind inteligența artificială. Folosind recunoașterea obiectelor AI, fiecare cameră poate recunoaște o persoană și un vehicul, cu un unghi de vizualizare de 110° și o selecție de zone de detecție multiple pentru fiecare cameră în parte. În schimb, camerele convenționale detectează mișcarea doar pe baza opticii, care nu poate distinge cu precizie un obiect. Astfel, cu tehnologia convențională, camera detectează mișcarea chiar și în cazul frunzelor care cad, al ploii, al apusului de soare, al pânzelor de păianjen, al mișcării insectelor etc. Configurare ușoară și suport pentru control vocal Configurarea se face în câțiva pași simpli, conform manualului, care este complet în cehă, slovacă și engleză. Imaginile de la camere pot fi vizualizate pe un computer, smartphone și tabletă.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.