iGET HOMEGUARD HGDVK83304 - Sistem de camere de supraveghere CCTV 3K DVR 8CH 4x cameră cu LED și sunet

- 14%

Foto ilustrativa

iGET HOMEGUARD HGDVK83304 - Sistem de camere de supraveghere CCTV 3K DVR 8CH   4x cameră cu LED și sunet
Numărul comenzii
AG967627
OEM
75020560
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 67
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

1 565,22 Lei

1 342,99 Lei

1 128,56 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 335,80 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

1 342,99 Lei

1 565,22 Lei

1 128,56 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Sistem de camere iGET HOMEGUARD HGNK88004P cu camere cu baterii și detecție de mișcare SMART - NVR FullHD cu 8 canale 4x HGNVK686CAMP Cameră de exterior FullHD 1080p cu baterii, cu transmisie audio bidirecțională și iluminare LED, fiecare cameră cu baterie de 8700 mAh, set complet, inclusiv accesorii. Suportă Alexa și Google Home, Dropbox. Noua versiune 2023 include un chipset mai puternic pentru a controla comunicarea cu camerele. Descriere detaliată a produsului Sistem de camere iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023 cu camere cu baterii și detecție de mișcare inovatoare SMART (8 canale FullHD NVR 4 buc. camere de exterior FullHD 1080p cu baterii iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP). Fiecare cameră include o baterie de 8700 mAh, bateria este ușor de înlocuit, dar sigură, camerele transmit și audio bidirecțional. Camere impermeabile IP66 cu vizibilitate pe timp de noapte cu o rază de acțiune de 25 m, includ și iluminare clasică cu LED, rezoluție 1080p (1920 x 1080), aplicații pentru mobil (Android/iOS) și PC (Windows/MAC) pentru monitorizare online de la distanță conexiune HDMI TV/monitor. În pachet sunt incluse 1x NVR recorder, 4x camere cu baterie detașabilă de 8700mAh, mouse USB, cablu Ethernet de 1m, adaptor de alimentare pentru NVR, adaptor reîncărcabil pentru camere, kituri de montare, CD, autocolante de avertizare, manual în CZ/SK/PL. Noua versiune 2023 include un chipset mai puternic pentru a controla comunicarea cu camerele. Cu setul complet iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023 puteți crea ușor și rapid o securitate cu camere pentru casa, cabana, compania, depozitul, magazinul etc. Puteți monitoriza online de la distanță toate zonele acoperite de camere. După o simplă conectare și o configurare ușoară, sistemul este complet operațional și online. Setul include 4 bucăți de camere FullHD 1080p de înaltă calitate, alimentate cu baterii, care acceptă și transmisia audio bidirecțională. În primul rând, utilizatorul poate auzi ce se întâmplă la locația camerei, dar poate, de asemenea, să admonesteze de la distanță persoana/animalul. Aceste camere dispun, de asemenea, de detectarea inovatoare a mișcării SMART cu senzor PIR încorporat, în cazul în care, în comparație cu camerele clasice, acestea nu detectează căderea frunzelor, ploaia, apusul soarelui, pânzele de păianjen, mișcarea insectelor etc., ci detectează mișcarea oamenilor, a mașinilor, a animalelor mari etc. În plus, acestea includ un obiectiv CMOS 1/2,7" de 2,8 mm, un unghi mare al senzorului PIR de 115°, rezoluție foarte mare 1080p (1920x1080), viziune nocturnă cu o rază de acțiune de până la 25 m și iluminare clasică cu LED-uri. Camerele îndeplinesc standardul IP66 și sunt astfel pregătite pentru orice utilizare în exterior și interior. Cu o construcție rezistentă la apă și un suport de montare robust, camerele pot fi utilizate în orice mediu. Cu ajutorul unei chei speciale, bateria poate fi eliberată, ejectată și reîncărcată prin intermediul portului microUSB. Alimentare cu baterii Camerele iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP incluse au propria baterie înlocuibilă cu ioni de litiu, 8700 mAh, 3,7V, 32,19 Wh. Pur și simplu glisați bateria afară și, după încărcare, glisați-o înapoi în suportul camerei și strângeți șurubul de asigurare. Astfel se păstrează înclinarea și panoramarea camerei. Durata de viață a bateriei depinde de numărul de utilizări ale sistemului de detectare a mișcării SMART, dar poate dura până la un an. O baterie de rezervă va fi, de asemenea, disponibilă pentru achiziționare, astfel încât utilizatorul să aibă întotdeauna o baterie pregătită pentru înlocuirea imediată. În cazul în care se apropie momentul în care bateria este descărcată, sistemul vă va notifica acest lucru prin intermediul unei aplicații pentru telefonul mobil. De asemenea, în aplicație se poate monitoriza câtă baterie mai are camera și raza de acțiune wireless până la NVR-ul principal. Puterea bateriei Camerele iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP care sunt incluse au propria baterie înlocuibilă cu ioni de litiu, 8700 mAh, 3,7V, 32,19 Wh. Pur și simplu glisați bateria afară și, după încărcare, glisați-o înapoi în suportul camerei și strângeți șurubul de asigurare. Astfel se păstrează înclinarea și panoramarea camerei. Durata de viață a bateriei depinde de numărul de utilizări ale sistemului de detectare a mișcării SMART, dar poate dura până la un an. O baterie de rezervă va fi, de asemenea, disponibilă pentru achiziționare, astfel încât utilizatorul să aibă întotdeauna o baterie pregătită pentru înlocuirea imediată. În cazul în care se apropie momentul în care bateria este descărcată, sistemul vă va notifica acest lucru prin intermediul unei aplicații pentru telefonul mobil. De asemenea, în aplicație se poate monitoriza câtă baterie mai are camera și raza de acțiune wireless până la NVR-ul principal. Parametrii principali - Set complet, inclusiv accesorii (înregistrator NVR baterie de 4x HGNVK686CAMP Cameră FullHD 1080p cu detecție de mișcare SMART), - Înregistratorul suportă HDD SATA intern și SSD 2,5" până la max. 2TB, și card microSD până la 128GB, exportul acestei copii de rezervă poate fi exportat pe suporturi USB- HDD/SSD, unitate flash - Camerele includ o baterie reîncărcabilă litiu-ion de 8700 mAh, reîncărcabilă prin portul microUSB, - camerele includ microfon și difuzor pentru comunicare audio bidirecțională, - protecție în orice vreme, zi și noapte, - Moduri de alarmă - la detectarea mișcării cu detecția de precizie SMART, deconectarea camerei, eclipsa camerei și multe altele, - înregistrare FullHD 1080p de foarte înaltă calitate cu compresie H.265 /H.264, - multe opțiuni pentru monitorizarea camerelor și a imaginilor înregistrate, - configurare ușoară a accesului mobil prin scanarea unui cod QR în smartphone/tabletă, conexiunea se face în câteva secunde, - aplicația "Homeguardsafe" pentru acces ușor de pe smartphone-ul/tableta Android și iOS, - protocol P2P, care face inutilă existența unei adrese IP publice pentru conectarea de la distanță la sistem, - localizarea în limba cehă a manualului, - redare, video live, notificări de alarmă, setări pentru numele canalului și multe alte caracteristici, - camerele comunică cu NVR-ul prin intermediul conexiunii WiFi, - vedere pe timp de noapte cu o rază de acțiune de până la 25 m, care este activată/dezactivată automat. - Lumină LED în fiecare cameră, cu o rază de acțiune de până la 8 m. - Suport pentru Amazon Alexa, Google Home. - Dropbox în cloud. Configurare ușoară Configurarea se face în câțiva pași simpli, urmând manualul tipărit, care este complet în cehă, slovacă și poloneză. Imaginile de la camere pot fi vizualizate pe un computer, smartphone și tabletă. Android și iOS sunt acceptate pentru dispozitivele mobile, iar Windows și macOS pentru PC. De asemenea, este foarte ușor de configurat accesul mobil prin scanarea unui cod QR în smartphone/tabletă, conexiunea fiind gata în câteva secunde. Calitate ridicată a imaginii Camerele iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP incluse în set dispun de un senzor CMOS de înaltă calitate de 1/2,7" cu o rezoluție de 1920 x 1080 pixeli (FullHD 1080p), astfel încât vă puteți bucura de imagini clare și clare. În plus, camerele au un unghi mare de vizualizare de 140°, LED-uri cu infraroșu pentru vizibilitate pe timp de noapte cu o rază de acțiune de 25 m și iluminare clasică cu LED-uri. Camerele includ o baterie de 8700 mAh reîncărcabilă și ușor de înlocuit, precum și un detector de mișcare PIR pentru detecția SMART, vezi mai sus. În plus, camerele acceptă transmisia audio bidirecțională. Datorită acestor parametri, camerele pot fi utilizate în toate zonele chiar și cu vizibilitate zero sau redusă și complet fără alimentare suplimentară.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.