iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - Cameră IP PoE cu rezoluție 4K, sistem audio bidirecțional, lumină LED

MARATONUL
- 8%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - Cameră IP PoE cu rezoluție 4K, sistem audio bidirecțional, lumină LED
Numărul comenzii
AG967630
OEM
75020563
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 33
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 2 bucăți, livrare Miercuri

723,81 Lei

666,25 Lei

559,87 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 655,44 Lei
In stoc 2 bucăți, livrare Miercuri

666,25 Lei

723,81 Lei

559,87 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Cameră IP PoE Ultra HD 4K (8MPx) pentru exterior, cu audio bidirecțional, viziune nocturnă color, sirenă, detectare a mișcării SMART AI, lumină LED, LED-uri de avertizare roșu-albastru, protecție IP66 și suport OnViF 2.6. Descriere detaliată a produsului Camera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM robustă de exterior Ultra HD 4K (8MPx) cu audio bidirecțional, vedere nocturnă color, sirenă, alimentare PoE și detecție de mișcare SMART AI cu inteligență artificială este un accesoriu pentru iGET HOMEGUARD HGNVK88504, dar și HGNVK84904, HGNVK164908. Rezoluție 4K (3840 x 2160) pentru o calitate video de foarte bună calitate, funcționare pe timp de zi și de noapte, iluminare nocturnă până la 40 m, rezistent la praf și stropire IP66. unghi de vizualizare de 110°. Lumini LED pentru avertizare/iluminare și LED roșu/albastru suplimentar pentru avertizare. Suport OnViF (Ver. 2.6, Profil S, Profil G). Metoda de conectare a camerei și alimentarea cu energie PoE Camera este conectată direct la NVR-ul principal cu ajutorul unui cablu Ethernet. Atât alimentarea camerei, cât și datele sunt transmise cu ajutorul acestui cablu de date cu 8 nuclee. Astfel, alimentarea cu energie a camerei este gestionată în totalitate de înregistratorul NVR. La rândul său, camera trimite datele - videoclipurile înregistrate - către NVR. Este posibil să se utilizeze cablul de 18 m lungime din pachet cu conectori, inclus în pachet pentru fiecare cameră. Sau întregul sistem poate fi conectat la cablajul existent. Avantajul cablajului existent este că lungimea cablului până la fiecare cameră de la înregistratorul NVR poate fi de până la 200 m. Cablajul trebuie să fie cablu Ethernet, Cat.5e, Cat.6 sau superior. Detectare inovatoare a mișcării AI SMART Un alt avantaj al acestui set este că suportă detectarea inteligentă a mișcării AI smart folosind inteligența artificială. Folosind recunoașterea obiectelor AI, fiecare cameră poate recunoaște o persoană și un vehicul, cu un unghi de vizualizare de 110° și o selecție de zone de detecție multiple pentru fiecare cameră în parte. În schimb, camerele convenționale detectează mișcarea doar pe baza opticii, care nu poate distinge cu precizie un obiect. Astfel, cu tehnologia convențională, camera detectează mișcarea chiar și în cazul frunzelor care cad, al ploii, al apusului de soare, al pânzelor de păianjen, al mișcării insectelor etc. Punere în funcțiune ușoară Conectați pur și simplu iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM la iGET HOMEGUARD HGNVK88504, HGNVK84904, HGNVK164908 NVR folosind cablul Ethernet furnizat sau propriul cablu Ethernet. Calitate ridicată a imaginii Camera dispune de un senzor de înaltă calitate de 1/2,7" 8,0 MPx cu rezoluție Ultra HD 3840 x 2160 (4K), astfel încât vă puteți bucura de imagini clare și clare. Unghiul de vizualizare este de 110°. Imaginile video sunt capturate cu ajutorul compresiei H.265. Camera dispune de reducere a zgomotului digital 3D DNR, IR-CUT, dual stream și o rată de biți de 256kbps - 8Mbps. Viziune nocturnă, alertă și transmisie audio bidirecțională. Cu lumina de noapte IR LED color încorporată în cameră, aceasta poate fi utilizată în mod continuu zi și noapte. Camera include iluminare de fundal IR LED cu o rază de acțiune de până la 40 m, precum și 2x lumini LED albe cu o rază de acțiune de până la 30 m și lumini LED albastru-roșu cu design "polițienesc" pentru alertă. În plus, acestea transmit și sunet, conțin un microfon, un difuzor și o funcție de sirenă de avertizare. Datorită acestor parametri, camerele pot fi utilizate în toate zonele, chiar și cu vizibilitate zero sau redusă. Versatili datorită suportului ONVIF Camera este compatibilă cu protocolul OnViF pentru conectarea universală la alte sisteme. Astfel, poate fi conectată la orice înregistrator NVR, stocare, server NAS care acceptă protocolul universal și larg răspândit OnViF. Camera dispune de versiunea OnViF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Dimensiuni și greutate Camera are dimensiunile și greutatea de 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Parametrii principali: - Rezoluție Ultra HD 4K (3840 x 2160) - concepută pentru modelele iGET HOMEGUARD HGNVK88504, HGNVK84904 (fără alertă albastru-roșu), HGNVK164908 (fără alertă albastru-roșu) - Alimentare electrică a camerei: suportă alimentarea PoE prin cablu Ethernet, include, de asemenea, un conector jack pentru conectarea unei surse de alimentare suplimentare de 12 V DC - Detectare specială a mișcării AI cu ajutorul inteligenței artificiale, în timp ce camerele convenționale detectează doar pe baza opticii - Rezistență la praf și apă IP66 - Viziune nocturnă IR de până la 40 m (include LED-uri IR și lumini LED) - viziune nocturnă color - lumini LED până la 30 m - Mod de alertă - LED-uri roșii și albastre intermitente - unghi de vizualizare: 110°. - senzor de 1/2,7" 8,0MPx, 0,002 Lux @ F1.0 (AGC ON), B/N 0 Lux cu IR - Compatibilitatea camerei: ONVIF (Ver. 2.6, Profil S, Profil G) - Comutare automată a modului zi/noapte - Reducerea digitală a zgomotului: 3D DNR, IR Cut - Rata de biți a fluxului/video: Dual/ 256 kbps - 8 Mbps - Durata de viață a LED-ului IR: 10 000 h - materialul corpului camerei: fontă/plastic - temperatură de funcționare: -30°C până la 55°C - conectori: RJ45, mufă de alimentare pentru sursă de alimentare suplimentară - lungimea cablului de la cameră la conectori: 35 cm - conectare prin intermediul cablului Ethernet furnizat 18 m, poate fi conectat la cablajul Ethernet Cat.5e și superior existent până la 200 m - dimensiunile și greutatea camerei: 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Conținutul pachetului - iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - ghid de pornire rapidă CZ, SK, PL - Cablu Ethernet de 18 m - suport pentru montarea camerei pe perete/plafon - dibluri și șuruburi pentru montare - autocolant 4x "Avertisment: păzit 24 de ore"

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.