iGET HOMEGUARD HGPRO858 - cameră pentru sistemul CCTV HGDVK83304, BNC, rezoluție 3K, iluminare LED

- 14%

Foto ilustrativa

iGET HOMEGUARD HGPRO858 - cameră pentru sistemul CCTV HGDVK83304, BNC, rezoluție 3K, iluminare LED
Numărul comenzii
AG967629
OEM
75020561
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 15
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Vineri

353,07 Lei

305,15 Lei

256,43 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 302,70 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Vineri

305,15 Lei

353,07 Lei

256,43 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Cameră CCTV 3K pentru exterior cu detecție de mișcare SMART, viziune nocturnă IR, lumină LED și sunet, protecție IP66 - iGET HOMEGUARD HGPRO858. Descriere detaliată a produsului Camera 3K color de exterior iGET HOMEGUARD HGPRO858, rezistentă și durabilă, cu detecție de mișcare SMART, este un accesoriu pentru setul de camere iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Rezoluție 3K (2592 x 1944) pentru video de foarte bună calitate, funcționare pe timp de zi și de noapte, lumină de noapte IR până la 40 m, lumină LED - vedere nocturnă color până la 30 m, distanță focală 3,6 mm, rezistent la praf și apă IP66. Conector BNC Jack. Detectare SMART a mișcării Principalul avantaj al acestei camere este modul special de detectare a mișcării. Acesta poate recunoaște cu mai multă acuratețe ce obiect este implicat. Această cameră poate recunoaște mișcările importante - cum ar fi mișcarea unei persoane, a unei mașini, a unui animal mare etc. În schimb, camerele convenționale detectează mișcarea doar pe baza opticii, care nu poate recunoaște cu exactitate obiectul. Astfel, cu tehnologia convențională, camera detectează mișcarea chiar și atunci când cad frunze, plouă, soarele apune, pânzele de păianjen, insectele se mișcă etc. Pentru ca această detecție specială SMART să funcționeze, această cameră trebuie conectată la iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Punere în funcțiune ușoară Conectați pur și simplu camera iGET HOMEGUARD HGPRO858 la DVR-ul iGET HOMEGUARD HGDVK83304 cu ajutorul cablului de alimentare/video furnizat. Camera este alimentată de la adaptorul de alimentare furnizat sau de la întrerupătorul de alimentare al DVR-ului. Calitate ridicată a imaginii Camera dispune de un senzor CMOS de înaltă calitate de 1/2,7" cu o rezoluție de 2592 x 1944 px (3K), 5,0 MP, astfel încât vă puteți bucura de imagini clare și clare. De asemenea, suportă o serie de funcții pentru a îmbunătăți imaginea rezultată, cum ar fi compensarea luminozității / compensarea luminii de fundal, WDR, obturator electronic, comutarea automată a modului zi / noapte etc. Viziune IR de noapte și iluminare cu LED-uri Camera include LED-uri IR pentru vizibilitate nocturnă cu o rază de acțiune de 40 m, plus LED-uri pentru vizibilitate nocturnă color cu o rază de acțiune de până la 30 m - iluminare standard. Datorită acestor parametri, camera poate fi utilizată în toate zonele, chiar și cu vizibilitate zero sau redusă. Conectivitate Camera poate fi conectată prin intermediul unui cablu de alimentare/video de 18,3 m (inclus) la înregistratorul CCTV iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Camera include un conector de alimentare JACK și un conector BNC pentru video. Dimensiuni și greutate Camera are dimensiunile și greutatea de 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Parametrii principali: - rezoluție foarte mare 3K (2592 x 1944) - detectare specială a mișcării SMART - rezistență la praf și apă IP66 - vizibilitate IR pe timp de noapte de până la 40 m - iluminare LED - viziune nocturnă color până la 30 m - unghi de vizualizare: 110°. - senzor CMOS de 1/2,7", 5,0 MP, f = 3,6 mm - comutare automată a modului zi/noapte - compensare a luminozității / compensare a luminii de fundal - suport pentru gama dinamică largă (WDR) - Durata de viață a LED-ului IR: 10.000 h - Materialul corpului camerei: fontă/plastic - temperatură de funcționare -30°C până la 55°C - conectori: video BNC, alimentare - lungimea cablului de la cameră la conectori: 30 cm - conexiune prin intermediul cablului de alimentare/video furnizat 18,3 m (include video și alimentare într-un singur cablu) - Alimentarea camerei: cu ajutorul adaptorului de alimentare de 12 V DC furnizat; sau de la comutatorul de alimentare al DVR-ului - dimensiunile și greutatea camerei: 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Conținutul pachetului - Cameră iGET HOMEGUARD HGPRO858 - ghid de pornire rapidă CZ, SK, PL - Cablu de alimentare/video de 18,3 m - adaptor de alimentare 12 V CC; 0,5 A - suport pentru montarea camerei pe perete/plafon - dibluri și șuruburi pentru montare

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.