Nedis WIFICO40CBK - SmartLife Outdoor Camera | Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Cloud / Micro SD | 12 V DC | Vedere pe timp de noapte | Android

Foto ilustrativa

Nedis WIFICO40CBK - SmartLife Outdoor Camera | Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Cloud / Micro SD | 12 V DC | Vedere pe timp de noapte | Android
Numărul comenzii
AG900074
OEM
WIFICO40CBK
Producator
Nedis
Puncte de loialitate: 20
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Camera de exterior SmartLife Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Stocare în cloud (opțional) / microSD (nu este inclus) | 12 V DC | Senzor de mișcare | Viziune nocturnă | Android™ / IOS | Negru - Carcasa metalică rezistentă la apă (IP65) oferă o soluție fiabilă și durabilă, potrivită pentru utilizare pe tot parcursul anului - Calitate a imaginii Full HD pentru înregistrarea fiecărui detaliu și pentru vizualizarea imaginilor live sau în aplicație - Atunci când este detectată mișcare (nedorită), camera inteligentă trimite o alertă pe smartphone-ul dvs. și începe automat înregistrarea - Dispune de sistem audio bidirecțional, astfel încât nu numai că puteți asculta, ci și răspunde - Carcasa metalică rezistentă la apă oferă o soluție fiabilă și durabilă, potrivită pentru utilizare pe tot parcursul anului - Înregistrează pe un card microSD de până la 128 GB (nu este inclus) sau în cloud (pe bază de abonament) - Detectare a mișcării și a sunetului, ambele cu sensibilitate reglabilă - Viziune pe timp de noapte la o distanță de până la 15 m datorită LED-ului infraroșu de înaltă performanță Conținutul pachetului Cameră IP pentru exterior Suport pentru cameră Adaptor de rețea Ghid de pornire rapidă Specificațiile produsului Culoare Negru Microfon încorporat Da Tip de alimentare cu energie electrică Alimentare de la rețea Ștecher Euro / tip C (CEE 7/16) Aplicație descărcabilă pentru Android™ și iOS Funcție de înregistrare în cloud Da Difuzoare integrate Da Interval de frecvență de transmisie 2400-2483,5 MHz Compatibil cu Nedis® SmartLife Unghi de vizionare de 110°. LED 1 Accesorii Suport pentru cameră Adaptor AC cu mufă UE Tip de stocare Micro SD Cloud Curent de intrare 1 A Tehnologie fără fir Wi-Fi Protecție IP IP65 Vedere pe timp de noapte 15 m Viziune nocturnă în infraroșu Da Designul camerei Cameră tip bullet Cadre pe secundă 25 fps Consum maxim de energie 12 W Câștig maxim al antenei 2 dBi Rezoluție maximă Full HD 1080p Megapixeli 2 MPixel Suport de alimentare Ethernet Nu Fisheye Nu Cip de imagine CMOS de 1/2,9" Obiectiv de 3 mm Greutate 300 g Tensiune de intrare 12 V DC Controlată de aplicație Putere maximă de transmisie 20 dB/m

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.