Kyocera TK-130 - Toner TonerPartner PREMIUM, black (negru)

- 13%

Foto ilustrativa

Kyocera TK-130 - Toner TonerPartner PREMIUM, black (negru)
PRODUS ÎN UNIUNEA EUROPEANA
Numărul comenzii
20700072
OEM
TK-130
Culoare
Negru
Capacitate
7200 pagini
Preț unitar
1 ban / pagină
Producator
TonerPartner
Garanţie
Viaţă
Puncte de loialitate
36
4 evaluări
Pentru ce imprimante este potrivit produsul?
In stoc > 10 bucăți, poimâine la dumneavoastră

82,54 Lei

72,20 Lei

60,67 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 64,74 Lei
In stoc > 10 bucăți, poimâine la dumneavoastră

72,20 Lei

82,54 Lei

60,67 Lei fără TVA

De ce să alegeți cartușele TonerPartner Premium

Capacitate de imprimare mai mare Tonerele TonerPartner sunt mai ieftine
Aceeași calitate Nu veți observa diferența atunci când veți imprima
Garanție de funcționalitate Asigurare pentru eventuală deteriorare a imprimantei

Descriere și parametri

Toner TonerPartner Kyocera Mita TK-130. Culoare: Negru. Capacitate: 7200 pagini.

Pentru acest toner premium, TonerPartner va oferă o garanție pe viață . Daca aveti câteva erori mecanice, veți obține instantaneu un toner nou. Dacă tonerul nostru a avariat accidental imprimanta, o luăm gratis și îl vom repara pe cheltuiala noastră. Cumpara toner Kyocera Mita TK-130 si veți obține 36 puncte de loialitate, pe care le puteți folosi ca discount la urmatoarea achiziție.

Aveți nevoie de sfaturi cu privire la un cartuș Kyocera Mita TK-130? Aruncați o privire la cele mai frecvente întrebări sau scrieți-ne direct pe chat - veți găsi link-ul sub lista de întrebări. Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.

Produsul Kyocera TK-130 - Toner TonerPartner PREMIUM, black (negru) este destinat acestor imprimante

KYOCERA FS-1028MFP
KYOCERA FS-1300D
KYOCERA FS-1350DN

 

tonerpartner-new-box.gif

Schimbăm ambalajul. Calitatea rămâne.

Dacă sunteți client fidel al cartuşelor noastre TonerPartner PREMIUM pentru imprimante, vă vom surprinde cu o schimbare plăcută. Una dintre cele mai mari inovații va fi schimbarea ambalajului tonerelor și cartuşelor noastre. Din depozitul nostru, acestea vor ajunge în mâinile D-voastră într-un ambalaj de mai bună calitate, mai clar și mai modern. Deoarece încă vindem cartușe în cutii cu designul vechi, este posibil să primiți cartușele în cutiile albe inițiale cu vechiul nostru logo și design.

Cu toate acestea, nu se schimbă nimic în ceea ce privește conținutul, calitatea și prețul produselor noastre. Suntem în continuare noi, doar în haine noi.

Parametrii

Vrsta robe
Cartușe de imprimantă
Marka printera
KYOCERA
Model printera
KYOCERA FS-1300D, KYOCERA FS-1350DN, KYOCERA FS-1028MFP
Tip produs
Laser
Producător
TonerPartner

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Cum recunosc cartușele originale și compatibile?

Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?

Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, vă oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt produse originale potrivite pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...). Beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) și  asigurare de răspundere civilă. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care vă recomandăm să o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Care este diferența atunci când numele produsului este același?

Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 3482 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 49000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

96% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.