Kyocera TK-100 (TK100) - Toner, Black (Negru)

(Foto ilustrativa)

Kyocera TK-100 (TK100) - Toner, Black (Negru)

Numarul comenzii

1TKYTK100XXBG

OEM

TK100

CuloareNegru
ProducatorKyocera
Capacitate 6000 pagini
Garanţie24 de luni
Puncte de loialitate23

Evaluare

12345
21-60 zile lucrătoare

236,69 Lei

198,90 Lei fara TVA

Cumpărați de încă 299,00 Lei și aveți transport GRATUIT

Salvați 19% (-46,10 Lei) costul de imprimare. Cumpărați un cartuș compatibil.

Vreau să salvez!

Incearca reincarcarea TonerPartner PREMIUM

Economisiți 19% (-46,10 Lei) costurile de imprimare.

preț mai mic imprimare

capacitate mai mare cartușe

garanție pe viață

Vreau să salvez!
Conceput pentru imprimante

Descriere și parametri

Toner Kyocera Mita TK-100 (TK100). Culoare: Negru. Capacitate: 6000 pagini.

Vă oferim această garanție pentru toner: 24 de luni. Cumpara Toner Kyocera Mita TK-100 (TK100) si veți obține 23 puncte de loialitate, pe care le puteți folosi ca discount la urmatoarea achiziție.

Daca doriți să salvați 19% (-46,10 Lei), vă rugăm să vă alegeți un alt toner compatibil Kyocera TK-100 (TK100) - Xerox toner, Black (Negru).

Înregistrează-te si ai transport gratuit la comenzi cu valoarea de peste 199 Lei!

Nu sunteți sigur că tonerul Kyocera Mita TK-100 (TK100) este potrivit pentru imprimanta dvs? Faceți clic pe chat-ul din dreapta jos și puteti să ne întrebati. Dorim să vă sfătuim imediat! :-) Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.

1 2 3 4 5

Evaluați mai întâi acest produs!

Opinii e-shop TonerPartner.ro

Client verificat (10. 4. 2021) 12345

Simplu si eficient

Client verificat (10. 4. 2021) 12345

Argumente pro: MULT MAI USOR

Negative: NU

FIRMA SERIOASA

Client verificat (10. 4. 2021) 12345

usor de cautat si chiar de gasit ce ai nevoie, usor de comandat, relativ rapida livrarea (tinand cont ca marfa vine din CZ)

Client verificat (10. 4. 2021) 12345

Ok tot procesul de comanda, preluare, transport si calitate.

Client verificat (10. 4. 2021) 12345

Argumente pro: OK

Negative: Lipsa

OK

Client verificat (10. 4. 2021) 12345

Argumente pro: am primit din Germania aceleasi cartuse si au fost bune

Negative: nu mai ambalati fiecare cartus, ,o mica eticheta adeziva pe cartus ajunge. Plang copacii...

pentru departamentul relatii cu clientii voi bifa 12 stele, chiar o constelatie...

Client verificat (9. 4. 2021) 12345

Argumente pro: .

Negative: .

.

Client verificat (9. 4. 2021) 12345

Încă folosesc o multifuncțională Canon , de aceea apelez la serviciile D - voastră , care sunt ireproșabile ! Mulțumesc ! Cu stimă ,

Client verificat (8. 4. 2021) 12345

Profesionisti.

Client verificat (8. 4. 2021) 12345

am fost sceptic mai intai in privinta compatibilitatii, insa nu a fost cazul. functioneaza foarte bine si am mai comandat

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Cum recunosc cartușele originale și compatibile?

Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 14 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 14 zile. Ocazional, clienții uită îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?

Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care recomandăm o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.

Care este diferența atunci când numele produsului este același?

Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă), transport GRATUIT la comenzile peste 199 LEI și alte beneficii.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși vă sfătuim prin telefon, dar trebuie trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. În plus, dacă înregistrați și cumpărați peste 199 LEI, aveți transport gratuit de la noi!

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. În plus, dacă înregistrați și cumpărați peste 199 de RON, aveți livrare GRATUITĂ de la noi!

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Nu ați găsit un răspuns?
Scrie-ne

Dacă aveți o întrebare despre acest produs și nu ați găsit informațiile necesare, vă rugăm să ne contactați. Va vom sfătui.

Kyocera TK-100 (TK100) - Xerox toner, Black (Negru)

Kyocera TK-100 (TK100) - Xerox toner, Black (Negru)

24000614
PRODUS ÎN UNIUNEA EUROPEANA
Negru Xerox 7200 pagini In stoc > 5 bucati, livrare Miercuri
190,59 Lei
160,16 Lei fara TVA

Conceput pentru imprimante

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.
Marcel Consultant de selectie
Aș vrea să vă spun
Transport GRATUITclienților înregistrați cu comenzi peste 199 lei.
Livrare in doua zileSuntem foarte rapizi.
Garanție pe viață pentru cartușe TonerPartnerNoi pur și simplu credem în produsele noastre
Garanție împotriva deteriorării imprimanteiCând se întâmplă ceva, conteaza pe noi.