Konica Minolta 4161101 - Toner, Black (Negru)

(Foto ilustrativa)

Konica Minolta 4161101 - Toner, Black (Negru)

Numarul comenzii

1CMIPP20XXXBG

OEM

4161101

CuloareNegru
ProducatorKonica Minolta
Capacitate 10000 pagini
Garanţie24 de luni
Puncte de loialitate204

Evaluare

12345
În 10 zile

2 044,93 Lei

1 718,43 Lei fara TVA

Cumpărați de încă 299,00 Lei și aveți transport GRATUIT
Conceput pentru imprimante

Descriere și parametri

Toner Konica Minolta 4161101. Culoare: Negru. Capacitate: 10000 pagini.

Vă oferim această garanție pentru toner: 24 de luni. Cumpara Toner Konica Minolta 4161101 si veți obține 204 puncte de loialitate, pe care le puteți folosi ca discount la urmatoarea achiziție.

Cumpara acest toner pentru a obține un transport gratuit!

Nu sunteți sigur că tonerul Konica Minolta 4161101 este potrivit pentru imprimanta dvs? Faceți clic pe chat-ul din dreapta jos și puteti să ne întrebati. Dorim să vă sfătuim imediat! :-) Cumpara cu noi din confortul de acasa sau de la birou, fără a fi nevoie să vizitați piata.

1 2 3 4 5

Evaluați mai întâi acest produs!

Opinii e-shop TonerPartner.ro

Client verificat (11. 6. 2021) 12345

gama larga de produse

Client verificat (11. 6. 2021) 12345

Argumente pro: Decizia de a comanda de pe acest site a fost luata datorita pretului cel mai scazut

Comanda se plaseaza usor, site-ul este foarte intuitiv. Produsul a ajuns in 3 zile. Recomand

Client verificat (11. 6. 2021) 12345

-

Client verificat (10. 6. 2021) 12345

Foarte bun

Client verificat (10. 6. 2021) 12345

Foare rapizi, produse de calitate

Client verificat (9. 6. 2021) 12345

Argumente pro: - Preturi accesibile
- Posibilitatea de a alege, in cazul unui produs, intre cel oferit de firma sau echivalentul lui oferit de TonerPartner

Negative: Livrarea a durat mai mult decat s-a promis.

Preluarea comenzii a fost O. K. Livrarea a durat mai mult decat promitea site-ul

Client verificat (9. 6. 2021) 12345

ok

Client verificat (6. 6. 2021) 12345

Argumente pro: E prima oara

Ok

Client verificat (5. 6. 2021) 12345

Argumente pro: Am mai cumparat de la acest magazin anterior comenziu.

Negative: Procedura de a comanda, fosrte simpla. Nu am de adaugat obiectiuni.

Relatia cu magazinul, foarte buna,.

Client verificat (4. 6. 2021) 12345

Argumente pro: .

Negative: .

.

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 14 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 14 zile. Ocazional, clienții uită îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Cum recunosc cartușele originale și compatibile?

Vindem cartușe originale sub mărcile proprii (HP, Canon, Epson, Brother și altele). Tonerele Xerox sunt cartușe originale potrivite și pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...) beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) precum și un voucher pentru realimentare la benzinăriile OMV, pe care îl puteți folosi ulterior. Sub brandul nostru TonerPartner PREMIUM vindem cartușe compatibile certificate cu care veți economisi până la 80% din preț! Oferim o garanție pe viață la aceste produse și o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Cea mai ieftină opțiune este cu cartușele ECONOMY, dar la acestea nu oferim o garanție pe viață sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

Care este diferența dintre TonerPartner PREMIUM, Economy și Xerox?

Cartusele TonerPartner PREMIUM sunt din propria noastră producție și îndeplinesc toate certificatele necesare. Garantăm pe deplin pentru calitatea lor și, prin urmare, oferim o garanție pe viață a produselor și, de asemenea, o garanție împotriva deteriorării imprimantei. Tonerele Xerox sunt produse originale potrivite pentru imprimante de alte mărci (HP, Canon, ...). Beneficiul lor este un preț mai mic (-25% până la -35%) și  asigurare de răspundere civilă. Cartușele ECONOMY sunt cea mai ieftină opțiune, pe care recomandăm o utilizați numai pentru imprimarea textelor și a materialelor mai putin importante. Nu oferim o garanție pe viață acestor produse sau o garanție împotriva deteriorării imprimantei.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. În plus, dacă înregistrați și cumpărați peste 199 LEI, aveți transport gratuit de la noi!

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși vă sfătuim prin telefon, dar trebuie trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Care este diferența atunci când numele produsului este același?

Unele cartușe sau tonere originale sunt vândute în mai multe variante, care diferă doar prin ambalaj. De exemplu, vindem HP 650 într-o carcasă clasică de hârtie și, de asemenea, într-un ambalaj din plastic cunoscut sub numele de "blister". Conținutul în sine este exact la fel.

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă), transport GRATUIT la comenzile peste 199 LEI și alte beneficii.

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. În plus, dacă înregistrați și cumpărați peste 199 de RON, aveți livrare GRATUITĂ de la noi!

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Nu ați găsit un răspuns?
Scrie-ne

Dacă aveți o întrebare despre acest produs și nu ați găsit informațiile necesare, vă rugăm să ne contactați. Va vom sfătui.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.
Marcel Consultant de selectie
Aș vrea să vă spun
Transport GRATUITclienților înregistrați cu comenzi peste 199 lei.
Livrare in doua zileSuntem foarte rapizi.
Garanție pe viață pentru cartușe TonerPartnerNoi pur și simplu credem în produsele noastre
Garanție împotriva deteriorării imprimanteiCând se întâmplă ceva, conteaza pe noi.