ASUS MB Sc AM5 PRO A620M-DASH-CSM, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX

NIGHT
- 6%
SHOPPING

Foto ilustrativa

ASUS MB Sc AM5 PRO A620M-DASH-CSM, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
ASUS MB Sc AM5 PRO A620M-DASH-CSM, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
ASUS MB Sc AM5 PRO A620M-DASH-CSM, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
ASUS MB Sc AM5 PRO A620M-DASH-CSM, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
ASUS MB Sc AM5 PRO A620M-DASH-CSM, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
Numărul comenzii
31887175
OEM
90MB1GD0-M0EAYC
Producator
Asus
Puncte de loialitate: 24
0 evaluări
NIGHT SHOPPINGNIGHT SHOPPINGNIGHT SHOPPING
In stoc 8 bucăți, livrare Marti

525,65 Lei

493,77 Lei

414,93 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 482,60 Lei
In stoc 8 bucăți, livrare Marti

493,77 Lei

525,65 Lei

414,93 Lei fără TVA

Descriere și parametri

ASUS MB Sc AM5 PRO A620M-DASH-CSM, AMD A620

Placă de bază Micro-ATX pentru afaceri cu securitate, fiabilitate, management și service îmbunătățite.

Soclu AMD AM5

Este pregătit pentru procesoarele AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop.

Programul ASUS CSM

Asigură o aprovizionare stabilă cu plăci de bază, notificări de sfârșit de viață și software IT ASUS Control Center Express pentru plăci de bază pentru afaceri.

Managementul IT la distanță

Hardware DASH pregătit pentru software-ul DASH capabil.

Securitate îmbunătățită a sistemului

Acesta are un BIOS cu auto-reparare.

Performanță consistentă și fiabilă

Componentele de înaltă calitate și testele riguroase asigură durabilitatea în medii dificile.

Gestionarea și adaptarea eficientă

Jurnal de evenimente și kit BIOS comercial pentru o întreținere ușoară.

Servicii mai bune

Afișajul de diagnosticare Q-LED Core și antetul de depanare COM simplifică procesele de construcție și asistență.

CPU

Socket AM5 pentru procesoarele AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop. Suport pentru procesoarele AMD de până la 120 W.

Chipset

Chipset AMD A620.

Memorie

2 x sloturi DIMM, max. 96GB, DDR5 6400 (OC)/6200(OC)/6000(OC)/5800(OC)/5600(OC)/5400(OC)/5200/5000/4800 Non-ECC, memorie fără tampon.

Grafică

1 x port VGA și 1 x port HDMI™.

Sloturi de expansiune

1 x slot PCIe 4.0 x16 (suportă modul x16) și 1 x slot PCIe 3.0 x1.

Depozit

Suport pentru 1 x slot M.2 și 4 x porturi SATA 6Gb/s.

Ethernet

1 x controler Gigabit LAN Realtek 8111EPV Gigabit LAN suportă DASH și ASUS LANGuard.

USB

6 x porturi USB 3.2 Gen 1 (5G), 2 x porturi USB 2.0, 2 x anteturi USB 3.2 Gen 1 (5G) și 4 x anteturi USB 2.0.

Audio

Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.

Porturi I/O pe panoul din spate

4 x porturi USB 3.2 Gen 1 (5G), 2 x porturi USB 2.0, 1 x port VGA, 1 x port HDMI™, 1 x port Ethernet Realtek 1Gb, 3 x mufe audio și 1 x port combinat tastatură/mașină PS/2.

Conectori interni de I/O

1 x cap de ventilator CPU cu 4 pini, 1 x cap de ventilator șasiu cu 4 pini, 1 x conector de alimentare principală cu 24 de pini, 1 x conector de alimentare 12V cu 8 pini, 1 x M.2 (Key M), 4 x porturi SATA 6Gb/s, 1 x antet USB 3.2 Gen 1 (5G), 2 x anteturi USB 2.0, 1 x antet Clear CMOS, 1 x antet Chassis Intrude, 1 x antet COM Port, 1 x antet Front Panel Audio (AAFP), 1 x antet S/PDIF Out, 1 x antet Speaker, 1 x antet SPI TPM (14-1 pini) și 1 x antet System Panel (10-1 pini).

Caracteristici speciale

  • ASUS Q-Design
  • Soluție termică ASUS
  • Design personalizat al plăcii de bază și caracteristici axate pe afaceri

Software

Software exclusiv ASUS și software de management IT acceptat - ASUS Control Center Express(ACCE).

BIOS

256 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS.

Raport

WOL prin PME, PXE.

Accesorii

  • Cabluri: 2 x cabluri SATA 6Gb/s
  • Diverse: 1 x I/O Shield, 1 x pachet cu șuruburi pentru M.2 SSD
  • Documentație: 1 x card de activare ACC Express Key Card, 1 x ghid de utilizare

Sistem de operare

Windows 11, Windows 10 pe 64 de biți.

Format

Factor de formă micro-ATX 22,6 cm x 22,1 cm.

Parametrii

Format
Tehnologia RAM
PCI Express 16x
Suport RAID
Slot M.2
PCI
PCI Express x1
Numărul de sloturi de memorie
Pentru procesoare
USB 2
SATA 3
Producător
HDMI
VGA
DVI
USB 3
Port COM
Port LPT
Mufă de 3,5 mm
HIND
DisplayPort
Conexiune fără fir
Antet LED
TPM
USB C

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1917 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.