ASRock MB Sc AM4 B550 Phantom Gaming 4, AMD B550, 4xDDR4, HDMI
526,94 Lei
518,03 Lei
435,32 Lei fără TVA
Descriere și parametri
ASRock MB Sc AM4 B550 Phantom Gaming 4, AMD B550, 4xDDR4, HDMI
Suport pentru procesor
Suportă procesoarele AMD AM4 din a treia generație Ryzen™ și viitoarele procesoare AMD Ryzen™.
Specificații tehnice
Armura de joc
Memorie cu contact auriu de 15µ în slotul DIMM.
Radiator XXL din aliaj de aluminiu.
Nahimic Audio pentru o experiență sonoră superioară.
Caracteristici unice ASRock Super Alloy
Radiator XXL din aliaj de aluminiu pentru o răcire mai bună.
Bobină de alimentare de 50A de calitate superioară pentru o alimentare stabilă.
PCB negru safir pentru o durabilitate ridicată.
PCB din cupru de 2 oz pentru o mai bună conducere a căldurii.
CPU
Suport pentru procesoarele AMD AM4 din a treia generație Ryzen™ și pentru viitoarele procesoare AMD Ryzen™.
Design Digi Power și 8 faze de alimentare pentru performanțe ridicate.
Nu este compatibil cu procesoarele AMD Ryzen™ 5 3400G și Ryzen™ 3 3200G.
Set de cipuri
Chipset AMD B550 pentru performanță și stabilitate ridicate.
Memorie
Tehnologie de memorie DDR4 cu două canale pentru transfer rapid de date.
4 sloturi DIMM DDR4 pentru extindere.
Capacitatea maximă a memoriei sistemului: 128 GB.
Suport pentru modulele de memorie cu Extreme Memory Profile (XMP).
Grafică
Grafică integrată AMD Radeon Vega în seria APU Ryzen™.
Suportă HDMI 2.1 cu până la 4K x 2K (4096x2160) la 60Hz.
Suport HDR (High Dynamic Range) cu HDMI 2.1.
Suport HDCP 2.3 cu port HDMI 2.1.
Sloturi
2 sloturi PCI Express x16 pentru conectarea plăcilor grafice.
2 sloturi PCI Express 3.0 x1 pentru conectarea de componente suplimentare.
Suport AMD Quad CrossFireX™ și CrossFireX™ pentru performanțe grafice ridicate.
1 x mufă M.2 (cheie E) cu modul WiFi-802.11ac inclus.
Depozit
6 conectori SATA3 6,0 Gb/s, suport RAID (RAID 0, RAID 1 și RAID 10), NCQ, AHCI și Hot Plug.
1 x Soclu Hyper M.2 (M2_1), suportă module PCI Express M.2 M.2 M.2 de tip M 2260/2280/22110 până la Gen4x4 (64 Gb/s) sau Gen3x4 (32 Gb/s).
1 x M.2 Socket (M2_3), suportă module M.2 SATA3 de 6,0 Gb/s de tip M 2242/2260/2280 M.2 și module M.2 PCI Express până la Gen3 x2 (16 Gb/s).
LAN
PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mbps pentru o conexiune rapidă la internet.
Realtek RTL8111H pentru o conexiune stabilă.
Suport Wake-On-LAN pentru o trezire ușoară de la distanță.
Audio
7.1 CH HD Audio cu protecție a conținutului (Realtek ALC1200 Audio Codec).
Suport Blu-ray Audio Premium pentru o experiență audio superioară.
Nahimic Audio pentru sunet de înaltă calitate.
Sistem de operare
Microsoft Windows 10 pe 64 de biți pentru performanță și stabilitate ridicate.
Factor de formă
Format ATX: 12,0 inci x 9,6 inci, 30,5 cm x 24,4 cm.
Design solid al condensatorului pentru o durabilitate ridicată.
2oz Copper PCB de cupru pentru o mai bună conducere a căldurii.
Certificări: FCC, CE, pregătit pentru ErP/EuP (este necesară o sursă de alimentare pregătită pentru ErP/EuP).
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.