MIO MiVue C545 Cameră auto, FHD, HDR, LCD 2.0" , senzor G, 140°, 140°

- 8%

Foto ilustrativa

MIO MiVue C545 Cameră auto, FHD, HDR, LCD 2.0" , senzor G, 140°, 140°
Numărul comenzii
AG277066
OEM
5415N6620031
Producator
Mio
Puncte de loialitate: 18
1 evaluări
In stoc 1 bucăți, 7.5.2024 la dumneavoastră

399,80 Lei

368,28 Lei

309,48 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 363,28 Lei
In stoc 1 bucăți, 7.5.2024 la dumneavoastră

368,28 Lei

399,80 Lei

309,48 Lei fără TVA

Descriere și parametri

MIO MiVue C545 Cameră auto, FHD, HDR, LCD 2.0" , senzor G, 140°, pentru mașină MiVue™ C545 Cameră auto accesibilă cu Full HD și HDR - Înregistrare Full HD 1920 x 1080p la 60 fps (cadre pe secundă) - Tehnologie Mio Night Vision (viziune nocturnă) - Unghiul larg de vizualizare de 140° captează fiecare detaliu al momentelor critice - Tehnologie HDR - Obiectivul din sticlă cu deschidere F1.8 oferă clipuri video mai luminoase și mai clare chiar și în condiții de iluminare slabă - Ecran clar de 2" - Senzor G pe 3 axe pentru detectarea și analiza automată a accidentelor - Mod pasiv de parcare fără a fi nevoie de alimentare continuă (până la 48 de ore) - Mod de parcare inteligent cu detectare a mișcării - Înregistrare automată - Mod foto în timpul înregistrării video - Mio MiVue™ Manager - software gratuit pentru PC pentru a reda și analiza informațiile video și ale senzorului G, partajare pe rețelele sociale - Conectivitatea camerei din spate A50 - Carduri de memorie MicroSD clasa 10 de până la 256 GB - Localizare în Cehia și Slovacia Captează toate detaliile MiVue™ C545 oferă înregistrare Full HD 1080p la 60 fps. Combinată cu un unghi larg de vizualizare și o optică de calitate, aceasta captează toate detaliile călătoriei tale. Calitatea ridicată a imaginilor și a înregistrărilor video este crucială atunci când se dovedesc circumstanțele unui accident. Tehnologia Mio™ Night Vision Tehnologia de ultimă generație Mio™ Night Vision de la Mio asigură înregistrări clare și fără probleme, chiar și în condiții de iluminare redusă, datorită deschiderii mari a obiectivului și a ansamblului de lentile din sticlă. Senzorul G integrat stochează înregistrările necesare În cazul unui accident sau al unei schimbări bruște de mișcare, senzorul G integrat înregistrează imediat mișcările vehiculului și se asigură că datele înregistrate nu pot fi suprascrise. Pornire automată Nu pierdeți timp învățând cum să utilizați dispozitive complicate. Pur și simplu porniți camera și sunteți gata de plecare. Operarea dispozitivului nu poate fi mai ușoară, cu meniuri intuitive și pictograme mari. Când se aplică alimentarea, camera se pornește singură și începe să înregistreze. HDR Gama dinamică înaltă reflectă capacitatea de a afișa o gamă mai largă de luminozitate, de la cele mai întunecate la cele mai luminoase nuanțe. Datorită HDR, videoclipurile realizate în condiții de iluminare slabă rămân clare și pline de detalii. Utilizând HDR, MiVue™ C545 captează automat mai multe imagini cu valori de expunere diferite, apoi le combină într-o singură imagine optimizată pentru a fi mai luminoasă și mai clară, cu mai puțin zgomot Mod de parcare cu sursă de alimentare pasivă În modul de așteptare alimentat cu baterie timp de 48 de ore, înregistrarea va începe automat atunci când sunt detectate vibrații. Datorită bateriei încorporate, puteți utiliza modul de parcare pasiv chiar și fără încărcare. Intervalul de 48 de ore poate varia în funcție de numărul de declanșatoare și de temperatură. Modul de parcare inteligent Atunci când motorul este oprit, MiVue™ C545 trece în modul de parcare inteligent. Dacă senzorul detectează o coliziune și/sau o mișcare în apropierea părții din față a vehiculului, înregistrarea este activată automat. Acest lucru ajută la colectarea dovezilor chiar și atunci când nu vă aflați în vehicul. Funcția necesită o sursă de alimentare permanentă, de exemplu, prin intermediul SmartBox III. Mio MiVue™ Manager Software pentru PC pentru redare și analiză video (sincronizat pentru camerele din față și din spate), informații despre direcția și intensitatea impactului cu senzorul G), partajare socială, înregistrarea traseului de conducere pe GoogleMaps. Specificații: Dimensiunea afișajului de 2,0". Rezoluție video : Full HD 1920 x 1080/30/60fps, 1920 x 1080/30fps HDR Format de înregistrare .mov (H.264) Unghi de înregistrare : 140°. Senzor G pe 3 axe Memorie (se recomandă un card micro SD clasa 10 de până la 256 GB) Intervalul de temperatură de funcționare -10° până la 60° C Baterie 240mAh Înălțime (mm) 54,6 Lățime (mm) 61 Adâncime (mm) 33,7 Greutate (gr) 69 Microfon Difuzor Suport pentru camera din spate MiVue™ A50 Software Informații pe ecran în modul HUD Mod parcare : Mod parcare cu putere pasivă: Doar detectarea impactului. Mod de parcare inteligent : cu detectare a mișcării și a impactului (*necesită alimentare continuă, de exemplu, prin SmartBox III, care poate fi achiziționat separat). Înregistrarea evenimentelor Înregistrarea evenimentelor Mod foto (Posibilitatea de a face fotografii în timpul înregistrării video) Pornire automată Senzor de mișcare Aplicație pentru PC : MiVue™ Manager Pachet : MiVue C545, suport pentru autocolant de sticlă 3M, autocolant de sticlă cu fixare statică, încărcător de țigări, manual

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.