MIO MiVue J30 Cameră auto, 2.5K (2560 x 1440), WIFI , micro SD/HC

MARATONUL
- 21%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

MIO MiVue J30 Cameră auto, 2.5K (2560 x 1440), WIFI , micro SD/HC
Numărul comenzii
AGEVL00021
OEM
442N71800001
Producator
Mio
Puncte de loialitate: 15
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc > 20 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

402,27 Lei

318,62 Lei

267,75 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 318,33 Lei
In stoc > 20 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

318,62 Lei

402,27 Lei

267,75 Lei fără TVA

Descriere și parametri

MIO MiVue J30 Cameră auto, 2.5K (2560 x 1440), WIFI , micro SD/HC MIO MiVue™ J30 2.5K WIFI - Însoțitorul dvs. ascuns WQHD în deplasare - chiar și atunci când este invizibil, mereu la fața locului - Înregistrare WQHD 2.5K 2560 x 1440 la 30 fps - Tehnologie de viziune pe timp de noapte - WIFI încorporat pentru a transfera imaginile capturate pe telefonul mobil și a le partaja - Tehnologie avansată H.264 care permite înregistrări de înaltă calitate la dimensiuni mici ale fișierelor - Unghiul larg de vizualizare de 140° captează fiecare detaliu al momentelor critice - Senzor G pe 3 axe pentru detectarea și analiza automată a accidentelor - Înregistrare automată - Mio MiVue™ Manager - software pentru PC pentru redarea și analiza informațiilor video și ale senzorului G - Suport pentru carduri de memorie MicroSD clasa 10 cu o capacitate de până la 128 GB - Localizare în limbile cehă și slovacă Înregistrare incontestabilă 2.5K 1440P la 30 de cadre pe secundă Proiectată cu 2,5K 1440 pixeli, camera de bord captează toate detaliile de care ai nevoie pentru călătoria ta. Cu o lentilă cu unghi larg, poți fi sigur că nicio parte a călătoriei tale nu rămâne neînregistrată. Imaginile și clipurile video de înaltă calitate sunt esențiale pentru a vedea ce s-a întâmplat în cazul unui accident. Discretă - departe de vedere, departe de minte J30 este conceput pentru a vă îmbunătăți experiența de condus. Cu designul său elegant, dispozitivul poate fi instalat discret în spatele oglinzii retrovizoare, astfel încât să nu vă obstrucționeze vederea. Tehnologia Mio™ Night Vision Tehnologia de ultimă generație Mio™ Night Vision oferă o lentilă cu luminozitate ridicată și ansamblu de lentile din sticlă pentru înregistrări netede și clare, chiar și în condiții de iluminare slabă. condiții. Supercapacitor încorporat pentru condiții extreme Supercapacitorul încorporat face ca MiVue™ J30 să fie mult mai rezistent la schimbările de temperatură, oferind un nivel de protecție mai ridicat ca niciodată. WIFI integrat Efectuați instantaneu o copie de rezervă a videoclipurilor pe smartphone-ul dvs. sau partajați-le prin intermediul aplicației MiVue™ Pro. De asemenea, puteți actualiza firmware-ul MiVue™ J30 cu ajutorul funcției Wi-Fi OTA (Over-the-air), asigurându-vă că dispozitivul dvs. este întotdeauna actualizat. Senzorul G integrat salvează înregistrările necesare În cazul unui accident sau al unei schimbări bruște de mișcare, senzorul G integrat înregistrează imediat mișcările vehiculului și se asigură că datele înregistrate nu pot fi suprascrise. Tehnologia Mio™ Night Vision Tehnologia de ultimă generație Mio™ Night Vision oferă o lentilă cu luminozitate ridicată și ansamblu de lentile din sticlă pentru înregistrări netede și clare, chiar și în condiții de iluminare slabă. condiții. Supercapacitor încorporat pentru condiții extreme Supercapacitorul încorporat face ca MiVue™ J30 să fie mult mai rezistent la schimbările de temperatură, oferind un nivel de protecție mai ridicat ca niciodată. WIFI integrat Efectuați instantaneu o copie de rezervă a videoclipurilor pe smartphone-ul dvs. sau partajați-le prin intermediul aplicației MiVue™ Pro. De asemenea, puteți actualiza firmware-ul MiVue™ J30 cu ajutorul funcției Wi-Fi OTA (Over-the-air), asigurându-vă că dispozitivul dvs. este întotdeauna actualizat. Senzorul G integrat salvează înregistrările necesare În cazul unui accident sau al unei schimbări bruște de mișcare, senzorul G integrat înregistrează imediat mișcările vehiculului și se asigură că datele înregistrate nu pot fi suprascrise. Specificații : Rezoluție video : 2.5K 1440P/30fps Full HD 1080P/30fps Senzor video Senzor 4M Format de înregistrare .MP4 (H.264) Unghi de înregistrare 140° Înregistrare audio WIFI Senzor G pe 3 axe Memorie Card micro SD clasa 10 recomandat până la 128 GB Înălțime (mm) 94,5 Lățime (mm) 40,2 Adâncime (mm) 30,5 Greutate (gr) 66 Microfon Difuzor Supercapacitor încorporat Software Backup video Înregistrare evenimente Balans de alb (EV) Personalizare etichetă video Modul foto (posibilitatea de a face fotografii în timp ce se înregistrează video) Pornire automată Aplicație MiVue™ Pro pentru smartphone Aplicație pentru PC MiVue™ Manager Actualizări OTA

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.