MIO MiVue 802 cameră auto, 2.5K (2560 x 1440), WIFI , GPS, micro SD/HC

MARATONUL
- 9%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

MIO MiVue 802 cameră auto, 2.5K (2560 x 1440), WIFI , GPS, micro SD/HC
Numărul comenzii
AGEVL00022
OEM
5415N5830043
Producator
Mio
Puncte de loialitate: 20
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 3 bucăți, livrare Marti

440,16 Lei

401,55 Lei

337,44 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 394,72 Lei
In stoc 3 bucăți, livrare Marti

401,55 Lei

440,16 Lei

337,44 Lei fără TVA

Descriere și parametri

MIO MiVue 802 cameră auto, 2.5K (2560 x 1440), WIFI , GPS, micro SD/HC Mio MiVue 802 2.5K WIFI - Martorul dvs. ocular personal în mișcare - în rezoluție 2.5K 1440P - Înregistrează în rezoluție 2.5K WQHD 1440p (2560 x 1440) - 60 de cadre pe secundă la rezoluție Full HD - Senzor optic de înaltă calitate - Tehnologie de vedere pe timp de noapte - Tehnologie H.264 (.mp4) de ultimă generație care permite înregistrări de înaltă calitate la dimensiuni mici ale fișierelor - Unghiul larg de vizualizare de 140° captează fiecare detaliu al momentelor critice - Obiectivul F1.8 oferă videoclipuri mai luminoase și mai clare chiar și în condiții de iluminare slabă - Mod foto - Alertă de viteză - WIFI încorporat pentru a transfera imaginile capturate pe telefonul mobil și a le partaja - Aplicație mobilă MiVue Pro - Ecran clar de 2,7" - Senzor G pe 3 axe pentru detectarea și analiza automată a accidentelor - Înregistrare automată - Mio MiVue™ Manager - software pentru PC pentru a reda și analiza înregistrările video și informațiile senzorului G (viteză, direcție și intensitatea impactului), partajare pe rețelele sociale - Suport pentru carduri de memorie MicoSD clasa 10 de până la 128 GB - Localizare în limbile cehă și slovacă Înregistrare 2.5K 1440P la 30 de cadre pe secundă Camera auto cu rezoluție de 2,5K 1440 pixeli captează toate detaliile călătoriei dvs. Dispune de o lentilă cu unghi larg, astfel încât puteți fi sigur că nicio parte a călătoriei dvs. nu rămâne necapturată. Videoclipuri clare ca cristalul chiar și la viteze mari cu 60 de cadre pe secundă Comparativ cu 30 fps, această densitate dublă de date permite obținerea unor imagini excepțional de detaliate și fluide chiar și la viteze mari. Senzor de 5M Calitatea ridicată a imaginilor și a înregistrărilor video este crucială atunci când se dovedesc circumstanțele unui accident. Imaginile filmate de MiVue™ 802 sunt incontestabil de precise. Tehnologia Mio™ Night Vision Cu obiectivul său de înaltă performanță și ansamblul de lentile din sticlă, tehnologia de ultimă generație Mio™ Night Vision asigură înregistrări clare și fluide, chiar și în condiții de iluminare slabă. WIFI integrat Efectuați o copie de rezervă/transfer video pe smartphone-ul dvs. Firmware-ul camerei de bord poate fi actualizat cu ușurință cu ajutorul tehnologiei over-the-air (OTA), menținând dispozitivul la zi. Senzorul G integrat salvează filmările necesare În cazul unui accident sau al unei schimbări bruște de mișcare, senzorul G integrat înregistrează imediat mișcările vehiculului și se asigură că datele înregistrate nu pot fi suprascrise. Mio MiVue™ Manager Software pentru PC pentru redare și analiză video, informații despre senzorul G (viteză, direcție și intensitatea impactului), partajare socială. Specificații : Dimensiunea ecranului 2,7" Rezoluție video 2.5K 1440P/30fps, 2.5K 1440P/60/30fps Senzor video de 5 megapixeli Luminozitate F1.8 Format de înregistrare .MP4 (H.264) Unghiul de înregistrare 140°. WIFI GPS încorporat Senzor G pe 3 axe Memorie (se recomandă un card micro SD clasa 10 de până la 128 GB) Interval de temperatură de funcționare -10° până la 60°C Baterie de 240 mAh Înălțime (mm) 51,6 Lățime (mm) 84,46 Adâncime (mm) 32,88 Greutate (gr) 74,5 Microfon Difuzor Kit de încărcare Mio SmartBox - opțional Software Backup video Informații pe ecran în modul HUD Mod parcare : 2 în 1 Mod parcare : (*necesită alimentare permanentă, de exemplu, prin intermediul SmartBox III, care poate fi achiziționat separat). Mod de parcare cu sursă de alimentare pasivă : Doar detectarea impactului Mod de parcare inteligent: cu detectare a mișcării și a impactului Înregistrarea evenimentelor Balans de alb (EV) Atribuirea etichetei video Mod foto : Posibilitatea de a face fotografii în timp ce se înregistrează video Pornire automată Aplicație pentru smartphone : MiVue™ Pro Actualizări OTA Pachet : MiVue 802, suport adeziv poziționabil, încărcător auto, manual

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.