MIO MiVue 955W Cameră auto, 4K (3840 x 2160) , HDR, LCD 2.7", Wifi, GPS

MARATONUL
- 10%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

MIO MiVue 955W Cameră auto, 4K (3840 x 2160) , HDR, LCD 2.7
Numărul comenzii
AGEVL00019
OEM
5415N7040008
Producator
Mio
Puncte de loialitate: 45
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 3 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

1 017,87 Lei

914,46 Lei

768,45 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 902,79 Lei
In stoc 3 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

914,46 Lei

1 017,87 Lei

768,45 Lei fără TVA

Descriere și parametri

MIO MiVue 955W Cameră auto, 4K (3840 x 2160) , HDR, LCD 2.7", Wifi, GPS MIO MiVue™ 955W 4K - cameră auto premium cu rezoluție 4K - Înregistrare reală de ultra înaltă definiție 4K 2160P (3840 x 2160) la 30 fps - Imagini mai clare cu HDR - înregistrare High Dynamic Range 2.5K 1440P/30 fps (High Dynamic Range 2.5K) - Senzor optic de înaltă calitate (senzor mare de 1/1,8" care este de 1,7 ori mai mare decât un senzor convențional) - Tehnologie Night Vision Ultra - Ecran LCD IPS de 2,7" de înaltă rezoluție - GPS încorporat - înregistrează automat informații despre condus (viteză, direcție, altitudine și coordonate geografice) - Wi-Fi 5 integrat de mare viteză pentru transferul de fișiere, actualizări de firmware ale camerei și ale camerei rapide, împerechere ușoară cu aplicația mobilă prin cod QR - Mod inteligent de parcare cu detectare a mișcării - Format video SuperMP4 (H.265) - Unghi reglabil al camerei - Supercapacitor cu durabilitate extremă - Posibilitate de control al camerei cu ajutorul comenzilor vocale (în limba engleză) - ADAS - avertizare în caz de iminentă coliziune vamală/posterioară, părăsirea bruscă a benzii de rulare - Senzor G pe 3 axe pentru detectarea și analiza automată a accidentelor - Alerte privind radarele de viteză și măsurătorile de secțiune, cu actualizări gratuite și regulate ale bazei de date - Suport pentru carduri de memorie MicroSD de până la 256 GB - Mio MiVue™ Manager - software pentru PC pentru redarea și analizarea videoclipurilor și a informațiilor de la senzorul G (viteză, direcție și intensitatea impactului), partajarea pe rețelele sociale - Localizare în limbile cehă și slovacă Depășește așteptările dumneavoastră: Înregistrare ultra înaltă definiție 4K 2160P MiVue™ 955W oferă o calitate extremă cu o rezoluție 4K, de patru ori mai mare decât rezoluția Full HD. Cu înregistrarea 4K, fiecare detaliu poate fi mărit, rămânând în același timp clar vizibil, contribuind în cele din urmă la siguranța ta la volan. Senzor mare de 1/1,8". MiVue™ 955W produce o calitate uimitoare a imaginii cu un senzor mare de 1/1,8", care este de 1,7 ori mai mare decât un senzor normal. În comparație cu senzorii de imagine mai mici, senzorul mare de 1/1,8" oferă o claritate superioară a imaginii, culori extrem de vii și imagini mai luminoase, chiar și în condiții de iluminare redusă. 2,5K 1440P/Auto HDR (High Dynamic Range) Modul 2.5K 1440P/Auto HDR comută automat senzorul de imagine între zi și noapte pentru o mai bună calitate video. Cu această tehnologie, camera captează mai multe imagini în succesiune rapidă folosind valori de expunere diferite, apoi combină mai multe imagini pentru a crea o imagine optimă. Aceasta poate gestiona o gamă largă de condiții de iluminare a scenei pentru a obține cea mai bună vizualizare posibilă a subiectului atât în zonele luminoase, cât și în cele întunecate ale filmărilor. Tehnologia Mio™ Night Vision Ultra pentru viziune nocturnă Tehnologia de ultimă generație a Mio™ Night Vision asigură înregistrări clare și fluide, chiar și în condiții de iluminare slabă, datorită ansamblului de lentile înalte și plăci de sticlă. Alerte radar și măsurători de secțiune MiVue™ 955W afișează distanța și timpul (secunde) până la camera radar și oferă, de asemenea, informații privind limita de viteză și viteza medie a intervalului. Cu alertele de distanță și de viteză și Smart Alert, veți ști întotdeauna cât de repede puteți merge. Actualizări gratuite ale bazei de date radar pe toată durata de viață a dispozitivului. Wi-Fi integrat de mare viteză Wi-Fi integrat de mare viteză permite o transmisie de mare viteză, ceea ce face ca descărcările video să fie și mai rapide. Scanați codul QR afișat pe MiVue™ 955W și conectați-vă la Wi-Fi prin intermediul aplicației MiVue™ Pro, rapid și ușor, într-un singur pas. Poziționare GPS - Calibrare automată a timpului/poziției Cu poziționarea GPS integrată, MiVue™ 955W înregistrează viteza de deplasare, poziția exactă și ora. De asemenea, asigură calibrarea automată a timpului și a poziției, chiar și în cazul unor perioade prelungite de timp în care nu este în funcțiune. Senzorul G integrat stochează înregistrările necesare În cazul unui accident sau al unei schimbări bruște de mișcare, senzorul G integrat înregistrează imediat mișcările vehiculului și se asigură că datele înregistrate nu pot fi suprascrise. Controlul vocal al camerei (numai în limba engleză) Folosiți comenzile vocale selectate pentru a controla camera, cum ar fi oprirea/pornirea afișajului, apelarea înregistrării de urgență, schimbarea vederii camerei față/spate (opțiune dublă). Supercapacitor Supercapacitorul încorporat face ca MiVue™ 955W să fie mult mai rezistentă la schimbările de temperatură, oferind un nivel mai ridicat de fiabilitate și protecție. Mod inteligent de parcare Atunci când motorul este oprit, MiVue™ 955W trece la modul de parcare inteligent. Dacă senzorul detectează un impact sau o mișcare în apropierea părții din față a vehiculului, înregistrarea este activată automat. Acest lucru ajută la colectarea dovezilor chiar și atunci când nu vă aflați în vehicul (necesită alimentarea continuă a camerei, de exemplu, prin Mio SmartBox III). Salvarea unui fișier la fiecare secundă Imaginile filmate de MiVue™ 955W sunt salvate pe cardul de memorie MicroSD la fiecare secundă, oferind o protecție mai robustă a datelor în comparație cu salvarea la fiecare minut. În cazul în care camera este oprită brusc în urma unui accident, fișierul salvat este corectat automat atunci când camera este repornită. Formatul video MP4 (H.265) asigură o mai mare compatibilitate, inclusiv cu Windows, iOS și Android. Mio MiVue™ Manager Software pentru PC pentru redare și analiză video (sincronizat pentru camerele din față și din spate), informații despre senzorul G (viteză, direcție și intensitatea impactului), partajare socială, înregistrare a traseului GoogleMaps. Specificații : Dimensiunea ecranului IPS de 2,7". Rezoluție video 4K 2160P/30fps, 2,5K 1440P/Auto HDR, 2,5K 1440P/60fps, 2,5K 1440P/30fps HDR Senzor video Senzor de 8 megapixeli 1/1,8'' de 8 megapixeli Luminozitate F2.0 Format de înregistrare .MP4 (H.265) Unghiul de înregistrare 140 WIFI GPS încorporat Senzor G pe 3 axe Memorie (se recomandă un card micro SD clasa 10 de până la 256 GB) Interval de temperatură de funcționare -10° până la 60°C Înălțime (mm) 102,5 Lățime (mm) 61,75 Adâncime (mm) 40,25 Greutate (gr) 130 Microfon Difuzor Kit de încărcare Mio SmartBox - opțional Software Backup video Comenzi vocale (în limba engleză) Poziționare GPS Alerte privind radarele de viteză Alertă inteligentă privind radarele de viteză Alertă de măsurare secțională Avertizare de depășire a vitezei Informații pe ecran în modul HUD Mod parcare : 2 în 1 Mod parcare: (*necesită alimentare permanentă, de exemplu prin SmartBox III, care poate fi achiziționat separat). Mod de parcare cu sursă de alimentare pasivă : Doar detectarea impactului Mod de parcare inteligent: cu detectare a mișcării și a impactului Înregistrarea evenimentelor Balans de alb (EV) Atribuirea etichetei video Mod foto : Posibilitatea de a face fotografii în timp ce se înregistrează video Pornire automată Aplicație pentru smartphone : MiVue™ Pro Actualizări OTA Pachet : MiVue 955W, suport adeziv, încărcător auto, manual

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.