Fortron sursă de alimentare 450W SP500-AD, vrac

- 9%

Foto ilustrativa

Fortron sursă de alimentare 450W SP500-AD, vrac
Numărul comenzii
3368674
OEM
9PA450AF00
Producator
Fortron
Puncte de loialitate: 9
0 evaluări
In stoc 20 bucăți, livrare Joi

219,34 Lei

199,38 Lei

167,55 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 196,67 Lei
In stoc 20 bucăți, livrare Joi

199,38 Lei

219,34 Lei

167,55 Lei fără TVA

Descriere și parametri

FSP/Fortron SP500-AD/450W/ATX/Bulk

Această sursă de alimentare în format ATX oferă 450 W de putere pentru sistemele echipate cu cele mai recente procesoare din gama medie și hard disk-uri de mare viteză. Designul ecologic permite seriei SP-AD să atingă o eficiență de până la 85% la o sarcină de 50%. Proiectată cu gândul la sistemele moderne, SP-AD oferă patru conectori pentru dispozitive SATA și doi conectori de 4 pini de 12V pentru procesoare. SP-AD include, de asemenea, protecție completă (OVP, OPP, SCP, OCP, OTP) pentru computerul dvs.

Specificații tehnice:

  • Eficiență ridicată (85% la o sarcină de 50%)
  • Filtru activ PFC
  • Compatibil cu ATX 12V v2.52 și EPS 12V v2.92
  • Nivel de zgomot <25 dB sub sarcină tipică
  • Îndeplinește cerințele Energy Star 6.0 și ErP 2013 (consum de energie în stand-by < 0,5 W)
  • Conform cu cea mai recentă reglementare de siguranță EN 62368
  • Conform cu standardele CB, CE
  • Protecție de circuit (OVP, OPP, SCP, OCP, OTP) - protecție la supratensiune, protecție la suprasarcină, protecție la scurtcircuit, protecție la supracurent, protecție la supratemperatură)

SPECIFICAȚII TEHNICE

Model SP500-AD
Format ATX
PFC PFC activ
Ventilator 120 mm
Dimensiuni 150 x 86 x 140 mm
Eficiență 85% la o sarcină de 50%.
Securitate OVP, OPP, SCP, OCP, OTP, OTP
Sursa de alimentare de intrare 180~265V
Putere 450 W
Timp de menținere (80%) min. 16 ms
Temperatura ambiantă de funcționare 0 ~ 40 °C
MTBF 100 000 de ore la sarcină maximă
Conectori 1x 24 pin la MB
2 x 4 pini 12 V (P4)
1x PCI-E 6 2 pini 1 x PCI-E 6 pini
4x SATA
2x Molex 4 pini
1x Floppy

Parametrii

Conectori
Format sursă
Conectori pentru placa de bază
Cablaje modulare

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.