UPS CyberPower UT GreenPower Series 650VA/360W, prize cehe
251,98 Lei
211,75 Lei fără TVA
Descriere și parametri
UPS CyberPower UT Seria GreenPower 650VA/360W
Gospodăriile și birourile de acasă, precum și birourile mici, vor aprecia designul inovator și mai multe prize de ieșire. UPS-ul este echipat cu tehnologie de reglare automată a tensiunii (AVR) și o ieșire sinusoidă simulată. Protecția la suprasarcină, indicatorul LED de stare, rezistența la foc și alarma configurabilă sunt desigur. Datorită tehnologiei îmbunătățite de gestionare a bateriei și dimensiunii compacte, UPS-ul va deveni un ajutor indispensabil.
Specificatii tehnice
Model
UT650EG-FR
Topologie
Line-interactiv
Capacitate (VA)
650VA
Capacitate (Wati)
360W
Fază (intrare/ieșire)
1:1
GreenPower
Nu
Suport activ PFC
Nu
Intrare
Tensiunea nominală de intrare
230V ± 10%
Gama de tensiune de intrare
165-290V
Gama de frecvență de intrare
50/60 Hz ±5% (detecție automată)
Curent nominal de intrare
2,95A
Priză de intrare
Schuko
Reglarea tensiunii (AVR)
Da
Ieșire
Domeniul tensiunii de ieșire
230 Vac ± 10%
Gama de frecvență de ieșire
50 Hz/60 Hz ± 1%
Frecvența de ieșire
Sinusoid simulat
Numărul de prize
3
Tip de prize
FR
Protecție la supratensiune și filtrare
Protecție la supratensiune
Da
Max. valoarea impactului
-
Protecție telefon/rețea RJ11/RJ45
1 intrare, 1 ieșire (până la 1 Gb)
Baterie
Utilizator înlocuibil
Nu
Tip baterie (cantitate)
12V/5Ah (1)
Timp de încărcare tipic
6 h.
Timpi de rezervă
Prelungirea perioadei de depozit
Nu
Sarcina 60 W (min)
28
Sarcina 90 W (min)
16
Comunicatii
Port USB
Nu
Port serial
Nu
Card de management
Nu
SmartConnect
Nu
conector EPO
Nu
management
Software
Nu
Pornire la rece
Nu
Autotest
Da
Starile de indicatie
Indicatori
Da - Activat , Mod linie , Mod baterie , Baterie descărcată
Alerte sonore
Da - Modul baterie, baterie scăzută, suprasarcină, defecțiune UPS
Display LCD multifunctional
Nu
Parametrii fizici
Dimensiuni (Îl x L x A) (mm)
174x84x252
Greutate (kg)
3.8
Înălțimea în rack
0U
Garanţie
Luni
24
Execuţie
În serviciu


S-ar putea să vă intereseze
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.