EZVIZ eLife 2K (4MP) (Stand-alone)
800,06 Lei
726,63 Lei
610,61 Lei fără TVA
Descriere și parametri
EZVIZ eLife 2K (4MP) - Cameră cu baterii
Caracteristici cheie
Rezoluție: 2K
Durata de viață a bateriei: până la 270 de zile (10.400 mAh)
Stocare: 32 GB eMMC încorporat
Vedere pe timp de noapte: color
Protecție: protecție la praf și apă IP66
Detectarea mișcării: detectarea precisă a mișcării persoanelor
Apel bidirecțional: da
Apărare activă: da
Wi-Fi: suportă rețeaua de 2,4 GHz
Compresie video: H.265
Alerte vocale: personalizabile
Încărcare: poate fi încărcat cu panoul solar EZVIZ
Specificațiile camerei
Senzor de imagine: senzor CMOS de 1/2,8" 4Mpx cu scanare progresivă
Iluminare minimă: 0,01 lx cu F1.6 și AGC activat, 0 lx cu IR
Viteza obturatorului: obturator cu reglare automată
Obiectiv: 2,8 mm la F1.6; unghiuri de vizualizare 116° (diagonală), 100° (orizontală), 52° (verticală)
Capota obiectivului: M12
Zi și noapte: filtru infraroșu cu comutare automată
DNR: DNR 3D
Vedere pe timp de noapte: până la 10 m
Specificații de imagine
Rezoluție maximă: 2 560 × 1 440
Rată de cadre: 15 fps, adaptare automată în timpul transmiterii în rețea
Compresie video: H.265/H.264
Rata de biți video: ultra HD, HD, standard. Rata de biți adaptivă
Rata de transmisie a sunetului: ajustată automat
Rata maximă de transfer: 2 Mbps
Specificații de rețea
Standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n
Banda de frecvență: 2,4-2,4835 GHz
Lățimea canalului: suport 20 MHz
Securitate: 64-/128 biți WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
Viteza de transmisie: 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 72 Mbps
Împerecherea unei rețele Wi-Fi: împerecherea cu un punct de acces
Protocol: protocolul proprietar EZVIZ cloud
Protocol de interfață: protocol personalizat EZVIZ cloud
Rata maximă de transfer: 2 Mbps
Funcții
Alarma inteligentă: detectarea siluetelor cu ajutorul inteligenței artificiale
Apel bidirecțional: suportă
Funcții generale: limitarea pâlpâirii, semnal de prezență, protecție cu parolă, filigran.
Depozit
Stocare locală: 32 GB de stocare eMMC încorporată
Stocarea în cloud: EZVIZ Cloud Storage
Parametrii generali
Condiții de funcționare: -20 până la 50 °C, umiditate max. 95% (fără condensare)
Sursa de alimentare: 5 V DC. / 2 A
Capacitatea bateriei: 10 400 mAh
Consum de energie: max. 5 W
Protecție IP: IP66
Dimensiuni: 104,76 × 62,80 × 62,80 mm
Dimensiunile pachetului: 186.0 × 103.0 × 103.0 mm
Greutate: 365 g
Conținutul pachetului
- Camera BC1C
- bază magnetică
- bază cu șuruburi
- adaptor de alimentare
- Cablu USB
- placă de montaj
- șablon de găurire
- set de șuruburi
- informații juridice
- ghid de referință rapidă
Un panou solar poate fi conectat la camera 516810011.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.