Vivotek FD9166-HNF2, 2Mpix, 30sn/s, H.265, 2.8mm (109°), DI, intrare audio, PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, interior

- 19%

Foto ilustrativa

Vivotek FD9166-HNF2, 2Mpix, 30sn/s, H.265, 2.8mm (109°), DI, intrare audio, PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, interior
Numărul comenzii
310133347
OEM
FD9166-HNF2
Producator
Vivotek
Puncte de loialitate: 68
0 evaluări
In stoc 3 bucăți, livrare Miercuri

1 704,72 Lei

1 378,76 Lei

1 158,62 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 375,51 Lei
In stoc 3 bucăți, livrare Miercuri

1 378,76 Lei

1 704,72 Lei

1 158,62 Lei fără TVA

Descriere și parametri

  • Tehnologia de compresie H.265
  • Focalizare fixă 2,8 mm
  • 30 fps la o rezoluție de 1920×1080
  • WDR Pro pentru detalii deosebite în scenele contrastante
  • Smart Stream III asigură o rată de biți redusă, păstrând în același timp detaliile
  • Iluminare IR invizibilă de 940 nm pe 10 m pentru o iluminare optimă a scenei de noapte
  • 802.3af PoE
  • Slot pentru carduri MicroSD/SDHC/SDXC pentru stocarea datelor direct în cameră
  • Vizualizare pe coridor - Rotire a imaginii la 90°.
  • Design compact și elegant
Specificații tehnice:
Greutate 0,15 kg
Dimensiuni 90 × 90 × 50 mm
Linia de produse VIVOTEK seria 66
Versiunea Cupola fixă
Mediu Intern
Rezoluție megapixel 2
Unghiul de vizualizare - orizontal 109°
Unghiul de vedere orizontal de la 109
Unghiul de vizualizare de la orizontală la 109
Funcționare zi/noapte Da
Iluminator încorporat LED IR inteligent 10m, Da
Funcții de analiză video Detecție audio, detecție de manipulare, detecție de mișcare video
Caracteristici speciale Reducerea zgomotului 3D, senzor PIR, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro
Rezoluția orizontală [px] 1920
Rezoluția verticală 1080
Sn/s la rezoluție maximă 30
Sensibilitatea în culori 0,07
Sensibilitatea în modul alb-negru 0
WDR 120dB, Hardware
Cip de detectare 1/2.9" CMOS
Obiectiv - distanța focală 2,8
Tipul de obiectiv Fix
Înclinare Nu
Rotație Nu
Zoom optic Nu
Asistență la focalizare Nu
Compresie video H.264, H.265, MJPEG
Numărul de fluxuri 3
Suport ONVIF Da
Stocare internă Da, MicroSD/SDHC/SDXC
Acoperirea IP Nu
Temperatura maximă de funcționare 55
Temperatura minimă de funcționare -10
Antivandalism Nu
Certificarea transportului Nu
Microfon încorporat Da
Ieșire audio Nu
Intrare audio Nu
Senzor PIR încorporat Nu
Intrare de alarmă 1, Da
Ieșire de alarmă Nu
Ieșire video Nu
Interfață de rețea 10/100 Mbit/s (RJ45)
Wi-Fi Nu
Alimentarea cu energie de la el. rețea Nu
Consum 5,5
Producător VIVOTEK
Garanție 24 de luni
Conținutul pachetului Ghid de instalare rapidă;Autocolant de orientare;Pungă pentru șuruburi

Parametrii

Lungimea focală (mm)
Iluminare IR/LED (m)

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1923 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.