Vivotek IT9360-HF3, 2Mpix, 30sn/s, H.265, 3.6mm (81°), PoE, IR-Cut, Smart IR, WDR 120dB, MicroSDXC, antivandalism, IP66
947,38 Lei
821,66 Lei
690,47 Lei fără TVA
Descriere și parametri
(FullHD) până la 30sn/s, H.265, 3,6mm (81°), PoE, IR-Cut, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, slot MicroSDXC, 3DNR, format coridor, anti-vandalism, exterior (IP66), antivirus
Tehnologia de compresie H.265
30 fps la o rezoluție de 1920×1080 (chiar și cu WDR Pro activat)
SNV (vizibilitate nocturnă supremă) oferă o imagine excelentă pe timp de noapte
WDR Pro 120dB pentru detalii deosebite în scenele contrastante
Smart Stream III asigură o rată de biți redusă, păstrând în același timp detaliile
Iluminator IR inteligent de 30 m pentru iluminarea optimă a scenei de noapte
Trend Micro IoT Security Securitatea IoT nu doar împotriva atacurilor de viruși
Carcasă rezistentă la apă în design antivandalism în standardele IP66 și IK10
Slot pentru carduri MicroSD/SDHC/SDXC pentru stocarea datelor direct în cameră
Microfon încorporat
IT9360-HF3 este o cameră IP de exterior de tip dom cu compresie H.265 și un senzor de 2Mpx care oferă o rezoluție de 1920×1080 la 30 de cadre pe secundă. Cu tehnologiile SNV și WDR Pro 120dB, IT9360-HF3 este capabilă să capteze imagini de înaltă calitate atât în medii cu iluminare slabă, cât și în medii cu contrast ridicat.
IT9360-HF3 are o lentilă cu distanță focală fixă de 2,8 mm și este echipat cu un iluminator IR cu o rază efectivă de până la 30 de metri pentru o vizibilitate excelentă pe timp de noapte.
Pentru a asigura o funcționare fiabilă în condiții climatice dificile, camera este protejată de o carcasă robustă antivandalism IP66 și IK10.
VIVOTEK Smart Stream III, împreună cu tehnologia de compresie H.265, permite camerei să reducă bitrate-ul cu până la 90%, menținând în același timp o calitate excelentă a imaginii. În plus, platforma VADP (VIVOTEK Application Development Platform) permite utilizatorilor să adauge aplicații pentru o multitudine de opțiuni de implementare pe întreaga piață a camerelor.
Greutate 0,54 kg
Dimensiuni 117 × 117 × 90 mm
Intrare de alarmă
Nu
Ieșire de alarmă
Nu
Antivandalism
Da
Asistență la focalizare
Nu
Intrare audio
Nu
Ieșire audio
Nu
Sensibilitate în culori
0,065
Sensibilitate în modul alb-negru
0,005
Funcționare zi/noapte
Da
Certificarea transportului
Nu
Stocare internă
Da, MicroSD/SDHC/SDXC
Compresie video
H.264, H.265, MJPEG
Acoperire IP
Da, IP66
Înclinare
Nu
Alimentarea cu energie de la el. rețea
Nu
Obiectiv - distanța focală
3,6
Conținutul pachetului
Ghid de instalare rapidă;Autocolant de orientare;Pungă pentru șuruburi;Garnitură pentru cablu
Zoom optic
Nu
Rotație
Nu
Numărul de fluxuri
3
Suport ONVIF
Da
Mediu
În aer liber
Versiunea
Cupola fixă
Temperatura maximă de funcționare
-60
Temperatura minimă de funcționare
-30
Rezoluția orizontală [px]
1920
Rezoluția verticală
1080
Interfață de rețea
10/100 Mbit/s (RJ45)
Cip de detectare
1/2.9" CMOS
Sn/s la rezoluție maximă
30
Caracteristici speciale
IK10, IP66, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro 120dB
Consum
6,5
Tipul de obiectiv
Fix
Unghiul de vizualizare - orizontal
81°
Ieșire video
Nu
Funcții de analiză video
Detectarea sabotajului, detectarea mișcării video
WDR
120dB, Hardware
Wi-Fi
Nu
Senzor PIR încorporat
Nu
Microfon încorporat
Da
Iluminator încorporat
Da, Smart IR LED 30m
Garanție
24 de luni
Producător
VIVOTEK
Rezoluție megapixel
2
Unghiul de vedere orizontal de la
81
Unghiul de vizualizare de la orizontală la
81
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.