iGET HOME CS1 Alb
136,11 Lei
122,06 Lei
102,57 Lei fără TVA
Descriere și parametri
iGET HOME CS1 White - Camera IP pentru interior
Rezoluție FullHD 1080p pentru videoclipuri de înaltă calitate. Funcționare pe timp de zi și de noapte cu iluminare IR până la 10 m.
Senzor CMOS de 1/2,9" și compresie video H.264 pentru imagini clare și clare.
Wi-Fi b/g/n pentru conectivitate wireless. Include microfon și difuzor pentru comunicare bidirecțională.
Un slot pentru card microSD cu o capacitate de până la 128 GB pentru stocarea înregistrărilor și a fotografiilor.
Suport pliabil și bandă dublu adezivă pentru plasarea ușoară a camerei.
Cameră IP fără fir pentru operare ușoară
Poate fi amplasat liber oriunde în casă, birou, cabană etc. Suportul flexibil permite amplasarea pe perete/plafon.
Configurare și operare ușoară
Complet în cehă, slovacă, poloneză, maghiară și engleză. Suport pentru Android și iOS.
Calitate ridicată a imaginii și viziune pe timp de noapte
Senzor CMOS de înaltă calitate de 1/2,9" cu o rezoluție de 1920 x 1080 pixeli (FullHD 1080p). Nu este vizibilă iluminarea pe timp de noapte.
Detectarea mișcării și a sunetului
Salvați înregistrări sau faceți fotografii atunci când sunt detectate mișcări și sunete. Notificări pe telefonul mobil.
Mod privat și transmisie audio
Suport pentru modul privat. Comunicare bidirecțională datorită microfonului și difuzorului încorporat.
Conectivitate și alimentare
Wireless Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Slot pentru carduri MicroSD (până la 128 GB). Alimentare prin intermediul conectorului microUSB de 5V DC, 1A.
Consum de energie foarte redus
Consum de energie de până la 1,8 W. Conector de alimentare microUSB.
Specificații tehnice
- Rezoluție înaltă: 1080p (1920x1080)
- Control: prin intermediul telefonului mobil și al tabletei (Android, iOS)
- Microfon și difuzor încorporat
- Vedere pe timp de noapte până la 10 m (nu este vizibil)
- Consum de energie: până la 1,8 W
- Unghiul de vizualizare al opticii: 100°.
- Stocare foto și video: pe card microSD sau în cloud
- Dimensiunea cardului MicroSD: până la 128 GB
- Conectivitate prin Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz, 150 Mbps
- Securitate: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
- Alimentare: utilizând adaptorul de alimentare inclus cu conector microUSB de 5V DC, 1A
- Dimensiunile camerei: 62 x 57 x 111 mm
- Greutate: 72g
Conținutul pachetului
- Camera iGET HOME CS1 Alb
- Ghid de pornire rapidă EN, CZ, SK, PL, HU
- Adaptor de alimentare
- Bandă dublu-adezivă
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.