CyberPower Value SERIA PRO GreenPower UPS 1000VA/550W, prize SCHUKO
583,03 Lei
575,75 Lei
483,82 Lei fără TVA

La cumpărăturile de peste 140 Lei inclusiv TVA, veți primi un rucsac TonerPartner gratuit.
Descriere și parametri
CyberPower Value SERIA PRO GreenPower UPS 1000VA/550W, prize SCHUKO

UPS pentru casă și birou cu economii semnificative de energie. Echipat cu tehnologia GreenPower UPS™ pentru a crește eficiența operațională și a minimiza consumul de energie.

Reglarea automată a tensiunii
Oferă o tensiune sigură pentru dispozitivele conectate și le protejează de supratensiuni, vârfuri și alte întreruperi de curent.
Display LCD multifunctional
Pentru o afișare clară a condițiilor de alimentare și a stării bateriei.
Protecția liniilor de date
Oferă o viteză de transmisie de 1 Gbps și securizează dispozitivele telefonice, de rețea și de comunicație împotriva supratensiunilor și a vârfurilor.
Compatibilitate cu software-ul de control PowerPanel
Pentru a configura și monitoriza starea UPS-ului în timp real.
Specificații
- Topologie UPS cu linie interactivă
- Tehnologie de economisire a energiei
- Reglarea automată a tensiunii (AVR)
- Protecție la suprasarcină
- Protecție la supratensiune și vârfuri
- Transmitere de date prin Ethernet de mare viteză
- Afișaj LCD de stare
- Software de management PowerPanel
- Factor de formă a turnului
Model
VP1000ELCD
Tehnologie de economisire a energiei
Ocoliți tehnologia GreenPower UPS™
Capacitate (VA)
1000VA
Capacitate (Wati)
550W
Tensiunea nominală de intrare
230 ± 10 Vac
Gama de tensiune de intrare
167~295Vac
Gama de frecvență de intrare
50/60 ± 5
Curent nominal de intrare
4,35A
Priză de intrare
IEC C14
Reglarea tensiunii (AVR)
Da (Single Boost, Single Buck)
Gama de tensiune de ieșire a bateriei
230 ± 10%
Gama de frecvență de ieșire
50/60 ± 1%
Frecvența de ieșire
Undă sinusoidală simulată
Protectie la suprasarcina
Întrerupător
Numărul de prize
4
Tip de prize
Schuko GR
Protecție la supratensiune
Da
Max. valoarea impactului
450J
Telefon/Rețea RJ11/RJ45
Da (până la 1 Gb)
Tip baterie (cantitate)
12V/9Ah (1)
Timp de încărcare tipic
8 h
Prelungirea perioadei de depozit
Nu
Încărcare completă (min)
1
Jumătate de sarcină (min)
10
Port USB
Da
Port serial
Da
Card de management
Nu
card LAN
Nu
conector EPO
Nu
Software
PowerPanel Personal Edition
Pornire la rece
Da
Autotest
Da
Alerte sonore
Da - Mod baterie, baterie scăzută, suprasarcină, supraîncărcare, defecțiune UPS
Display LCD multifunctional
Da - Tip de operare, starea alimentării, starea bateriei, starea încărcării, eroare și avertizare, informații suplimentare
Dimensiuni (Îl x L x A) (mm)
227 x 100 x 260
Greutate (kg)
5.14
Înălțimea în rack
0U
Garanţie
24 luni, execuție în serviciu
Livrarea include
UPS, cablu de alimentare și USB, manual de utilizare
S-ar putea să vă intereseze
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.