Baterie AVACOM pentru HP Pavilion X360-11 Li-Pol 7, 6V 3500mAh

MARATONUL
- 14%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Baterie AVACOM pentru HP Pavilion X360-11 Li-Pol 7, 6V 3500mAh
Baterie AVACOM pentru HP Pavilion X360-11 Li-Pol 7, 6V 3500mAh
Numărul comenzii
31020292
OEM
NOHP-PL02-P35
Producator
AVACOM
Puncte de loialitate: 10
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 2 bucăți, livrare Marti

242,61 Lei

209,65 Lei

176,18 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 206,24 Lei
In stoc 2 bucăți, livrare Marti

209,65 Lei

242,61 Lei

176,18 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Baterie AVACOM pentru HP Pavilion X360-11 Series

EAN: 8591849079736

Descrierea produsului

Baterie Li-Pol 7,6V 3500mAh cu patru celule.

Baterie de schimb AVACOM pentru HP Pavilion X360-11 Series.

Numerele pieselor: 751681-421, 751875-001, 751875-005, BLA011056, HSTNN-DB6B, HSTNN-LB6B, PL02XL, TPN-C115

Compatibilitate

Notebook-uri HP / COMPAQ:

  • Seria Pavilion 11-n000 x360
  • Pavilion 11-n001 x360
  • Pavilion 11-n002 x360
  • Pavilion 11-n003 x360
  • Pavilion 11-n004 x360
  • Pavilion 11-n005 x360
  • Pavilion 11-n006 x360
  • Pavilion 11-n007 x360
  • Pavilion 11-n008 x360
  • Pavilion 11-n009 x360
  • Pavilion 11-n010 x360
  • Pavilion 11-n011 x360
  • Pavilion 11-n012 x360
  • Pavilion 11-n013 x360
  • Pavilion 11-n014 x360
  • Pavilion 11-n015 x360
  • Pavilion 11-n016 x360
  • Pavilion 11-n017 x360
  • Pavilion 11-n018 x360
  • Pavilion 11-n019 x360
  • Pavilion 11-n020 x360
  • Pavilion 11-n021 x360
  • Pavilion 11-n022 x360
  • Pavilion 11-n023 x360
  • Pavilion 11-n024 x360
  • Pavilion 11-n025 x360
  • Pavilion 11-n026 x360
  • Pavilion 11-n027 x360
  • Pavilion 11-n028 x360
  • Pavilion 11-n029 x360
  • Pavilion 11-n030 x360
  • Pavilion 11-n031 x360
  • Pavilion 11-n032 x360
  • Pavilion 11-n033 x360
  • Pavilion 11-n034 x360
  • Pavilion 11-n035 x360
  • Pavilion 11-n036 x360
  • Pavilion 11-n037 x360
  • Pavilion 11-n038 x360
  • Pavilion 11-n039 x360
  • Pavilion 11-n040 x360
  • Pavilion 11-n041 x360
  • Pavilion 11-n042 x360
  • Pavilion 11-n043 x360
  • Pavilion 11-n044 x360
  • Pavilion 11-n045 x360
  • Pavilion 11-n046 x360
  • Pavilion 11-n047 x360
  • Pavilion 11-n102 x360
  • Pavilion 11-n103 x360
  • Pavilion 11-n106 x360
  • Pavilion 11-n107 x360
  • Pavilion 11-n108 x360
  • Pavilion 11-n109 x360
  • Pavilion 11-n110 x360
  • Pavilion 11-n111 x360
  • Pavilion 11-n112 x360
  • Pavilion 11-n113 x360
  • Pavilion 11-n114 x360
  • Pavilion 11-n115 x360
  • Pavilion 11-n116 x360
  • Pavilion 11-n117 x360
  • Pavilion 11-n118 x360
  • Pavilion 11-n119 x360
  • Pavilion 11-n120 x360
  • Pavilion 11-n127 x360
  • Seria Pavilion 11-n200 x360
  • Pavilion 11-n225 x360
  • Pavilion 11-n226 x360
  • Seria Pavilion 11T-n000 x360
  • x360 310 G1

Parametrii

Vrsta robe
Tip accesoriu
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.