ASUS MB Sc AM5 Pro A620M-C-CSM, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xDP, 1xVGA, 1xDVI-D, mATX
607,44 Lei
593,26 Lei
498,54 Lei fără TVA
Descriere și parametri
ASUS MB Sc AM5 Pro A620M-C-CSM
EAN: 4711387239704
Prezentare generală
Placă de bază pentru afaceri cu securitate, fiabilitate și manevrabilitate îmbunătățite.
Suport pentru procesoarele AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop.
Programul ASUS CSM
Asigură o aprovizionare stabilă cu plăci de bază și software pentru plăci de bază pentru întreprinderi.
Centrul de control ASUS Express
Software de monitorizare și gestionare IT care simplifică gestionarea sistemelor la nivel de întreprindere.
Securitate sporită a sistemului
BIOS cu reîmprospătare automată pentru o securitate sporită.
Calitate și fiabilitate ridicată
Componente de înaltă calitate și teste riguroase pentru durabilitate în medii dificile.
Guvernanță și adaptare eficiente
Jurnal de evenimente și kit BIOS comercial pentru o întreținere ușoară.
Servicii mai bune
Afișaj de diagnosticare Q-LED Core și antet de depanare COM pentru a facilita procesele de construcție și asistență.
Conexiune ultra rapidă
DDR5, sloturi M.2 PCIe 4.0, porturi USB 3.2 Gen 2 și un header USB 3.2 Gen 1 frontal.
CPU
AMD Socket AM5 pentru procesoarele desktop AMD Ryzen™ seria 7000.
Chipset
Chipset AMD A620 pentru performanță maximă.
Memorie
2 x sloturi DIMM, max. 96GB, DDR5 6400 (OC)/6200(OC)/6000(OC)/5800(OC)/5600(OC)/5400(OC)/5200/5000/4800 ECC și non-ECC, memorie fără buffer.
Grafică
1 x DisplayPort, 1 x port VGA, 1 x port DVI-D, 1 x port HDMI™.
Sloturi de expansiune
1 x slot PCIe 4.0 x16, 2 x sloturi PCIe 3.0 x1, 1 x slot PCI.
Stocarea datelor
Suport pentru 2 x sloturi M.2 și 4 x porturi SATA 6Gb/s.
Ethernet
1 x Realtek 1Gb Ethernet cu ASUS LANGuard.
USB
6 x porturi USB în spate, 6 x porturi USB în față.
Audio
Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.
Porturi I/O pe panoul din spate
2 x porturi USB 3.2 Gen 2 (10G), 1 x port USB 3.2 Gen 1 (5G), 3 x porturi USB 2.0, 1 x DisplayPort, 1 x port VGA, 1 x port DVI-D, 1 x port HDMI™, 1 x port Realtek 1Gb Ethernet, 1 x port COM, 1 x port combinat tastatură/mașină PS/2.
Conectori interni I/O
1 x cap de ventilator CPU cu 4 pini, 2 x cap de ventilator șasiu cu 4 pini, 1 x conector de alimentare principală cu 24 de pini, 1 x conector de alimentare 12V cu 8 pini, 2 x M.2 (Key M), 4 x porturi SATA 6Gb/s, 1 x antet USB 3.2 Gen 1 (5G), 2 x porturi USB 2.0, 1 x antet Clear CMOS, 1 x antet Chassis Intrude, 1 x antet COM Port, 1 x antet Front Panel Audio (AAFP), 1 x antet COM debug, 1 x antet LPT, 1 x antet SMBUS, 1 x antet Speaker, 1 x antet SPI TPM (14-1 pini), 1 x antet System Panel cu 10-1 pini.
Caracteristici speciale
ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY, ASUS EZ DIY, design personalizat al plăcii de bază și caracteristici axate pe afaceri.
Software
Software exclusiv ASUS, ASUS Control Center Express(ACCE), BIOS 256 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS.
Accesorii
2 x cabluri SATA 6Gb/s, 1 x ecran I/O, 2 x ancore M.2, 1 x card de activare ACC Express, 1 x ghid de utilizare.
Sistem de operare
Windows 11, Windows 10 pe 64 de biți.
Format
Factor de formă micro-ATX, 24,4 cm x 22,4 cm.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.