Planner inteligent pe care îl puteți imprima cu ușurință acasă

30. 5. 2022

Ați ratat deja din nou termenul limită și ați uitat ce alte sarcini ați planificat pentru această săptămână? Nu vă bazați pe faptul că țineți totul în minte. Plannerul se va gândi la ele pentru dumneavoastră.

Cuprins:

  • Planner săptămânal
  • Planner lunar
  • Liste To-Do
  • Sfaturi pentru alte plannere
  • Sunteți adesea distras și plecați de la serviciu? Responsabilitățile acumulate și faptul că vă întrebați în permanență dacă nu cumva ați uitat din nou ceva nu vor face decât să vă mențină în permanență stresat. Aduceți ordine și liniște în viața D-voastră cu plannere inteligente pe care le puteți imprima și crea cu ușurință acasă. Există o varietate de plannere sau liste care vă ajută în organizarea muncii, învățare, provocări personale sau noile obiceiuri. Consultați-le pe cele mai populare și aflați cum să lucrați cu ele.

    Planner săptămânal

    Dacă nu sunteți un suflet prea creativ, apelați la un planner săptămânal gata fabricat. Dar dacă doriți un planner care să se potrivească cu adevărat tuturor nevoilor dumneavoastră, încercați să vă creați propriul planner. Un planner săptămânal este perfect pentru un început ușor și pentru a vă simți bine din munca depusă!

    Desigur, puteți avea și un planner săptămânal online. Planner pe hârtie, tipărit, fizic, pe care îl puteți ține la vedere în permanență. De exemplu, atârnați-l lângă monitor. Tot ce aveți nevoie este o privire pentru a urmări ce vă mai așteaptă și sarcinile cărora ar trebui să le acordați prioritate.

    Înainte de a începe să vă creați planner săptămânal, așezați-vă și gândiți-vă ce doriți să țineți în evidență și ce caracteristici ar trebui să aibă acesta. De exemplu:

    • zile clar împărțite, cărora le veți atribui activități specifice,
    • lista cu sarcini prioritare,
    • sarcini auxiliare (de exemplu, spălatul rufelor, mersul la antrenament, administrarea de pastile/vitamine etc.).

    Începeți prin a proiecta un tabel cu șapte coloane. Scrieți zilele în ele, adăugați-le și o dată. În mod ideal, ar trebui să le aliniați, astfel încât să puteți scrie în ele mai târziu. Aici veți nota sarcinile, ideile și responsabilitățile pe care le veți avea în timpul săptămânii! Lăsați spațiu pe pagină pentru alte două tabele mai mici, de preferință colorate, în care să notați proiectele prioritare sau propriile voaste note.

    Nu știți cum să concepeți un planner săptămânal sau nu aveți de loc succes? Încercați unul dintre modelele de plannere de pe Canva.com, unde deja au făcut munca grea pentru Dvs. Apoi trimiteți-l la imprimantă pentru printat și gata!

    Sfat: Nu vă temeți de culori! Folosiți diferite culori și imagini pentru a vă face plannerul mai clar și mai ușor de utilizat. Faceți-vă provizii cu cartușe pentru imprimante color și imprimați-vă plannere în culorile care vă plac.

    Planner lunar

    Dacă o săptămână este prea scurtă pentru D-voastră și vă place să planificați mai mult în avans, plannerul lunar ar putea fi mai potrivit. Creați un șablon care să vă ajute să aliniați o lună întreagă direct! Nu adăugați numai obiectivele de la serviciu, ci și obiectivele personale, excursiile de weekend și ieșirile cu prietenii, astfel încât să vă puteți programa toate sarcinile, ideile și chestiunile importante, pentru a le îndeplini în mod lejer. Și nu în ultimul rând, desigur, bifați cu satisfacție tot ce ați realizat deja! Dar planificarea nu este totul, așa că citiți cele 5 sfaturi despre cum să lucrați eficient de acasă.

    Instrucțiuni pentru crearea plannerului lunar:

    • Programați suficient timp pentru fiecare sarcină. Dacă programați prea multe sarcini dificile pentru o zi, probabil că nu veți finaliza niciuna. Chiar și un lucru mai mic realizat este mai bun decât niciunul.
    • Rezervă-ți timp pentru muncă intensă. Fie că învățați sau trebuie să vă concentrați la muncă, rezervă-ți timp în care să închizi telefonul și să nu te concentrezi pe nimic altceva.
    • Nu uitați să vă faceți timp pentru dumneavoastră. Odihna și pacea sunt necesare! Nu vă suprasolicitați și programați-vă timp pentru a vă relaxa în planner lunar. Aceasta va face ca munca să meargă mai bine.

    Nu puneți termene limită grele unul lângă altul. Aveți câteva termene limită pentru fiecare zi a săptămânii și apoi nimic pentru o lungă perioadă de timp? Încercați să evitați săptămânile similare de groază în plannerul lunar și programați-vă termenele limită mai îndepărtate. Asigurați-vă că aveți suficient timp să lucrați la ele și nu lăsați să vă streseze în ultimul moment.

    Sfat: Căutați un planner lunar online sau inspirație pentru cel fizic? Încercați Google Calendar. La urma urmei, chiar și calendarul lunar online Google poate fi tipărit la imprimantă în birou.

    Liste To-Do

    Listele To-Do sunt cele mai potrivite pentru planificarea fiecărei zile. Desigur, le puteți folosi pentru a vă revizui lista de lucruri de făcut pentru săptămâna sau luna respectivă, dar este posibil să vă pierdeți în ele în timp. Pentru planificarea pe termen mai lung, folosiți în schimb un planner săptămânal sau lunar. Dar lista To-Do sau o listă cu sarcini funcționează foarte bine dacă aveți nevoie să vă uniți gândurile dimineața și să rezumați ceea ce urmează să faceți în ziua respectivă. Nu ezitați să o completați cu un citat motivațional, un apel telefonic important pe care trebuie să îl dați sau alte obligații.

    Nu vă stresați dacă nu reușiți să bifați tot ceea ce v-ați planificat în lista to-do. Începeți de la sarcinile urgente. Dacă vă blocați sau trebuie să rezolvați ceva din mers, mutați-le pur și simplu pe cele rămase pe următoarea listă to-do. Iar dacă încă vă chinuiți, citiți cele 5 reguli ale unui management al timpului de succes.

    Un mic sfat: Lucrați cu prioritățile și în această listă. Scrieți-vă sarcinile de la cele mai importante la cele mai puțin importante sau marcați-le în mod diferit (de exemplu, în culori), astfel încât să știți ce trebuie să rezolvați mai întâi.

    istock-995353918.jpg

    Sfaturi pentru alte plannere

    Pe lângă plannere, sunt astăzi și așa-numitele trackere. Adică tabele sau diferite scale pe care notezi ceea ce vrei doar să urmărești. Acesta poate fi, de exemplu:

    • starea de spirit (de exemplu, tipăriți un tabel lunar sau săptămânal de bază cu zile marcate și colorați-le în funcție de starea dvs. de spirit),
    • ciclul menstrual,
    • bugetul familiei sau al nunții (sfaturi despre șabloanele pregătite în prealabil pot fi găsite, de exemplu, printre șabloanele Microsoft Office),
    • cărți citite,
    • meniul,
    • planificator pentru exerciții fizice regulate.

    Pe scurt, puteți urmării orice. Doar imprimați un tabel sau o listă și respectați-o!

    PS: Asigurați-vă că încărcați hârtia în imprimantă înainte de a imprima.

    Articole similare

    4 minute de citit

    5 reguli pentru gestionarea timpului

    Cel care nu face niciodată nimic ar trebui să stăpânească principiile de bază ale gestionării timpului. În ceea ce privește munca, care îl privește doar pe el, ea poate fi încă tolerată. Acest lucru este mai rău atunci când predă o sarcină neterminată, din motivul lipsei timpului, către supraveghetorul sau clienții săi. Ce principii merită urmate pentru a câștiga lupta împotriva gestionării timpului?

    Articolul complet »
    4 minute de citit

    5 sfaturi despre cum să lucrați eficient de acasă în perioada carantinei.

    Pandemia coronavirus a forțat o parte din personal să lucreze de acasă. Pentru unele persoane, Home Office este (aproape) zilnic. Alții s-au trezit într-o situație pe care o cunoșteau doar din beneficiile corporative (și neutilizate). Acest articol l-am creat pentru persoanele care au posibilitatea de a lucra de acasă, dar nu știu că pot să aranjeze chiar și din camera de zi sau din dormitor o camera de lucru ca și în biroul lor anterior.

    Articolul complet »