5 sfaturi despre cum să lucrați eficient de acasă în perioada carantinei.

1. 6. 2020

Pandemia coronavirus a forțat o parte din personal să lucreze de acasă. Pentru unele persoane, Home Office este (aproape) zilnic. Alții s-au trezit într-o situație pe care o cunoșteau doar din beneficiile corporative (și neutilizate). Acest articol l-am creat pentru persoanele care au posibilitatea de a lucra de acasă, dar nu știu că pot să aranjeze chiar și din camera de zi sau din dormitor o camera de lucru ca și în biroul lor anterior.

Cuprins:

  • 1) Asigurarea linistii necesare 
  • 2) Lucrați ora de maximă productivitate
  • 3) Întoarcerea la concentrare
  • 4) Cauta aplicații adecvate
  • 5) Munca separată și viața personală
  • 1) Asigurarea linistii necesare 

    Pentru a lucra de acasă trebuie să setați condițiile corespunzătoare. Baza este locul de muncă –ideal ar fi o cameră separată cu uși – de unde vă veți ocupa de agenda de lucru. În momentul carantinei nu este posibil să-l dotati cu mobilier de birou corespunzătoare, dar acest lucru nu este cel mai important.

    Principalul este de a atinge pacea maximă posibilă de lucru să se concentreze asupra locului de muncă. Dacă ajungi cu familia în izolare, aranjează timpul în care nu vrei să fii deranjat. Dacă nu este total, trebuie cel puțin un minim posibil de liniste, încercați să vorbiți cu copiii (și partenerul tău) pentru a limita activitățile zgomotoase in acele moment.

    Dacă acest lucru nu funcționează, deconectați-vă de la rețelele sociale, dezactivați tonul de apel al telefonului și concentraț-va. Este nevoie de aproximativ 15 minute înainte de a ajunge în așa-numitele stari Flow, o condiție în care lucrarea este complet scufundată in liniste și nu percepe împrejurimile sau timpul. Apoi, starea de lucru vine (aproape) de la sine.

    Sfatul nostru:  Creșteți-vă atenția cu muzica adecvată
    Mulți profesioniști creativi se ajută prin focalizarea muzicii cu un ritm și o melodie repetabila, lansate în mod ideal în setul de căști. Oricine își poate aprofunda concentrarea ascultând techno sau trance; Dacă sunteți un fan al muzicii clasice, de exemplu,va puteti extinde la compozițiile minimaliste ale lui Philipa Glassa.

    2) Lucrați ora de maximă productivitate

    Home Office este o mare oportunitate de a explora propriile ritmuri biologice. Nu este necesar să urmați calendarul angajatorului - examinați în ce parte a zilei veți obține cea mai înaltă calitate în cel mai scurt timp.

    Este evident ca nu se plătește total. Pentru unele acțiuni (manipularea apelurilor telefonice cu clienții, videoconferințe cu colegii) trebuie să fiti disponibil în timp scurt. Cu toate acestea, puteți ajusta timpul pentru munca creativa in functie de nevoile corpului tau.

    Existența așa-numitelor ritmuri biologice sunt confirmate de o serie de studii științifice. Cei mai mulți oameni sunt cei mai productivi între orele nouă dimineață și pranz. Al doilea vârf al productivității a atins apoi la scurt timp după-amiază.

    Mulți oameni au ritmuri biologice mutate. Așa-numitele "păsări timpurii" funcționează cel mai bine în primele ore ale dimineții, iar atunci când majoritatea oamenilor se îndreaptă spre locul de muncă, majoritatea sarcinilor sunt terminate. "Bufnitele" sunt, la rândul lor, cei mai productivi târziu în noapte, atunci când cele mai multe populatia a adormit.

    homeoffice-5-tipov-nahled2.jpg

     

    Dacă circumstanțele vă permit, încercați să vedeți dacă ritmul diferit al productivității dumneavoastră nu se va multiplica. Asculta corpul tau si percepe atunci când iese lucru din mâna ta. Examineaza într-un mod exact: măsoara cât de mult timp iti trebuie pentru o anumită sarcină în diferite părți ale zilei.

    Puteți găsi că cel mai bun lucru se face în jurul orelor matinale - și după întoarcerea la locul de muncă veți conveni asupra unei lucrări parțiale de la domiciliu.

    3) Întoarcerea la concentrare

    Ați eliminat elementele intruzive externe și cunoașteți cele mai productive perioade ale zilei. Mai rămâne doar un singur lucru - sa scăpati de nevoia internă de a naviga pe rețelele sociale sau sa vizionati seriale. În comparație cu biroul, gospodăria oferă mult mai multe opțiuni de distragere a atenției. În același timp, nimeni nu e pe la spatele tău, așa că trebuie să-ți mentii etica muncii.

    Problema este că concentrarea scade chiar și în timpul activităților care fac parte din munca noastră. Răspunsul la e-mail-uri sau alte sarcini  de birou au același impact major asupra concentrării de lucru ca si gatitul sau spălatul podlei. Nu susținem că nu trebuie să plătiți pentru aceste activități, doar să le evitați într-un moment dedicat muncii profunde și concentrate. Pentru a vă ajuta folositi aplicațiile care blochează rețelele sociale, cum ar fi StayFocused sau Mindful Browsing (extensie Chrome).

    Sfatul nostru: Începe cu cea mai grea sarcină a zilei
    Nu este un nonsens - din lista de sarcini veți debifa un element care te sperie cel mai mult în timp ce veți câștiga motivația pentru munca ulterioară. În detaliu acest mod de lucru se discută in cartea "Mănâncă aici Frog!" a consultantei americane Briana Tracy. 

    Pentru mai multe sfaturi privind concentrarea 4 Consilii, ca (în cele din urmă) sa puneti capăt lipsei de concentrare.

    4) Cauta aplicații adecvate

    Google intalniri (hangouts)

    Un instrument dovedit pentru videoconferințe Google Hangouts oferă conexiuni de bună calitate (video și audio) și nimic nu costă. Pentru a crea o conferință, aveți nevoie de un cont pe Google. Cu un profil de bază, neplătit, puteți invita până la 10 participanți pentru un apel. Dacă utilizați o versiune avansată a Suite G, acesta poate fi de până la 25.

    De asemenea, puteți partaja un ecran în Hangouts, astfel încât nu este nicio problemă pregătirea unei prezentări pentru clienți. Acest instrument include, de asemenea, chat.

    Disk Google (Google Drive)

    Contul Google este, de asemenea, o aplicație Disc. Se potrivește nu numai pentru stocarea de documente diferite, dar este, de asemenea, echipat cu programe Office care înlocuiesc Microsoft Office. În loc de Excel, puteți utiliza foile de calcul Google pentru a utiliza documente Google în loc de Word.

    De asemenea, aveți posibilitatea să partajați fișiere cu oricine doriți. Un cont obișnuit oferă fiecărui utilizator un piston de stocare gratuit de 15 GB, în versiunea plătită (G Suite) Puteți extinde depozitul până la 30 TB.

    Slack

    Platforma ideală pentru comunicarea rapidă în companiile mici și mai mari. Acesta oferă privat și în masă chat cu alți angajați, partajarea de fișiere, arhivarea mesajelor sau link-ul de exemplu. Cu discul Google menționat. Cererea este în versiunea de bază pentru accesare libera (va puteti inregistra aici).

    slack-homeoffice-nahled2.jpg

    Pentru mai multe sfaturi despre lucrul cu Office si Internet Tools, consultați articolele noastre:

    5) Munca separată și viața personală

    Separarea vieții profesionale și personale este importantă pentru bunăstarea dumneavoastră psihologică. Amestecarea lucrului cu distracția (sau sarcinile interne) înseamnă în mod constant trecerea atenția dumneavoastră de la una la alta. Multitasking similare nu funcționează - aceasta este doar o epuizare completă, chiar dacă lucrați doar câteva ore.

    Setați un program fix atunci când lucrați atunci când sunteți acasă și când petreceți timp cu familia.

    Noi credem că aceste sfaturi te-au ajutat și timpul de carantină va fi folosit full asa cum trebuie să se lucreze, atât pentru familie cat și pentruhobby-urile tale.

    Articole similare

    4 minute de citit

    5 reguli pentru gestionarea timpului

    Cel care nu face niciodată nimic ar trebui să stăpânească principiile de bază ale gestionării timpului. În ceea ce privește munca, care îl privește doar pe el, ea poate fi încă tolerată. Acest lucru este mai rău atunci când predă o sarcină neterminată, din motivul lipsei timpului, către supraveghetorul sau clienții săi. Ce principii merită urmate pentru a câștiga lupta împotriva gestionării timpului?

    Articolul complet »
    4 minute de citit

    7 sfaturi (non) tradiționale pentru creșterea eficienței la locul de muncă

    Procrastinare. Un cuvânt pe care l-ai fi căutat degeaba în urmă cu 10 ani în dicționarul de cuvinte străine. Este vorba despre lenea, distragerea atenției, reticența la muncă. Dacă acest fenomen special al epocii moderne te deranjează, există întotdeauna ceva de făcut în legătură cu acesta. Iată câteva trucuri pentru a vă ajuta să vă eficientizați munca.

    Articolul complet »