APC Smart-UPS X 1500VA Rack/Tower LCD 230V, 2U (1200W)

- 10%

Foto ilustrativa

APC Smart-UPS X 1500VA Rack/Tower LCD 230V, 2U (1200W)
APC Smart-UPS X 1500VA Rack/Tower LCD 230V, 2U (1200W)
APC Smart-UPS X 1500VA Rack/Tower LCD 230V, 2U (1200W)
APC Smart-UPS X 1500VA Rack/Tower LCD 230V, 2U (1200W)
Numărul comenzii
381603
OEM
SMX1500RMI2U
Producator
APC
Puncte de loialitate: 382
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, 26.2.2025 la dumneavoastră

8 511,68 Lei

7 654,09 Lei

6 432,01 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 7 620,89 Lei
In stoc 1 bucăți, 26.2.2025 la dumneavoastră

7 654,09 Lei

8 511,68 Lei

6 432,01 Lei fără TVA

Descriere și parametri

APC Smart-UPS X 1500VA Rack/Tower LCD 230V, 2U (1200W)

Cod produs: SMX1500RMI2U

EAN: 731304268598

Informații generale

Este un UPS Line-Interactive cu o capacitate de 1500 VA și 1200 Watt. Acest dispozitiv acceptă GreenPower, dar PFC inactiv.

Intrare

UPS-ul are un interval de tensiune de intrare de 160 - 286V și o frecvență de 50/60 Hz +/- 3 Hz cu autodetecție. Priza de intrare este de tip IEC-320 C14. Aparatul este echipat cu reglare a tensiunii (AVR).

Ieșire

Tensiunea de ieșire este de 230V și frecvența este de 50/60Hz +/- 3 Hz. UPS-ul este echipat cu 10 prize IEC 320 C13 (8), Jumpers IEC (2).

Protecție la supratensiune și filtrare

UPS-ul este echipat cu protecție la supratensiune cu o valoare maximă de șoc de 645J. Protecția telefonului/rețelei RJ11/RJ45 nu este acceptată.

Baterie

Bateria poate fi înlocuită de utilizator, tip APCRBC115 cu un timp de încărcare tipic de 3 ore.

Timpi de rezervă

Prelungirea timpului de rezervă este posibilă cu SMX48RMBP2U (max. 5). Sarcina maximă este de 5,8 min și jumătate de sarcină 17,2 min.

Comunicatii

UPS-ul este echipat cu un port USB și un port serial DB-9 - RS-232. Cardul de administrare este opțional (AP9640, AP9641). Conectorul EPO nu este acceptat.

management

Software-ul este PowerChute™ Business Edition. UPS acceptă pornire la rece și autotest.

Starile de indicatie

Indicatorii nu sunt acceptați. Sunt acceptate alertele sonore și afișajul LCD multifuncțional.

Parametrii fizici

Dimensiunile UPS-ului sunt 89 x 432 x 490 mm iar greutatea este de 24,82 kg. Înălțimea în rack este de 2U.

Garanţie

Garanția pentru electronice este de 36 de luni și pentru baterie de 24 de luni. Garanția este On-Site.

Livrarea include

  • CD cu software
  • CD de documentare
  • Ghid de instalare
  • Sine de susținere a dulapului
  • Suport detașabil
  • Cablu de semnalizare Smart UPS RS-232
  • cablu USB

S-ar putea să vă intereseze

Parametrii

Utilizare
Putere amperaj (VA)
Număr de sertare
Execuţie
Topologie
Faza (intrare / ieșire)
Comunicare
Înălțimea raftului
Protecția rețelei de date
Protecția rețelei telefonice
Tip ieșire
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 4028 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 47000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

91.13% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.