Aligator A510 Senior, alb-negru + suport de încărcare

- 1%

Foto ilustrativa

Aligator A510 Senior, alb-negru + suport de încărcare
Aligator A510 Senior, alb-negru + suport de încărcare
Aligator A510 Senior, alb-negru + suport de încărcare
Numărul comenzii
3980922
OEM
A510WB
Producator
Aligator
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Un telefon subțire nu numai pentru seniori

Afișajul clar și forma elegantă, ergonomică sunt principalele caracteristici ale modelului A510. Butoanele distincte, separate și recunoscute tactil ajută la controlul chiar și a persoanelor cu mobilitate redusă a degetelor.

Telefon convenabil nu numai pentru seniori
A510 are o tastatură distinctă cu butoane separate. Acest lucru face operarea ușoară și precisă. Rezistenta mare la o singura incarcare, volum mare, display cu meniu clar va fi apreciat nu doar de seniori, ci si de utilizatorii care nu isi doresc telefoane moderne pline de functii inutile si complexe. A510 este un telefon plăcut, ușor de utilizat, cu toate caracteristicile importante, nu doar pentru a efectua apeluri telefonice și a scrie mesaje text. Este inclus și sistemul de securitate și localizare SOS Locator.

Setare automată a orei
Noile funcții includ setarea automată a orei din rețeaua operatorului, astfel încât nu trebuie să setați nimic și veți avea întotdeauna cea mai precisă oră.

Echipamente și funcții practice

Telefonul are toate caracteristicile necesare care vă vor face viața mult mai ușoară. Nu numai că include un ceas cu alarmă, un calculator și o lanternă, dar acceptă și fișiere muzicale și un radio FM. Puteți extinde memoria de bază cu un card microSD și puteți păstra cu dvs. cărțile audio, fotografiile sau fișierele muzicale preferate în orice moment. Telefonul are si camera. Există mai multe melodii din care puteți alege din meniul de bază, inclusiv vibrații. Alte caracteristici practice includ difuzorul hands-free sau Bluetooth.

Buton SOS cu funcție de localizare SOS
Un ajutor indispensabil mai ales pentru seniori. Buton de salvare care, la apăsare, trimite un SMS automat la contactele prestabilite, în care afișează locația telefonului pe hartă. Oriunde proprietarul își pierde orientarea sau se pierde în pădure, funcția SOS Locator le permite celor mai apropiați să știe imediat unde se află și că are nevoie de ajutorul lor. Funcția SOS poate fi folosită și pentru a solicita o locație - persoanele de contact aprobate pot solicita informații despre locul în care telefonul (și proprietarul telefonului) se mișcă prin SMS.

Suport de încărcare și autonomie mare a bateriei
Popularul suport de încărcare este inclus în pachet, astfel încât să aveți întotdeauna telefonul gata de utilizare în același loc. O baterie fiabilă garantează o durată lungă de viață a telefonului la o singură încărcare, în modul standby este de până la 9 zile. Nu trebuie să vă fie teamă să utilizați telefonul, de exemplu, într-o călătorie în care încărcătorul nu va fi disponibil.

Specificatii tehnice

DIMENSIUNI

  • Inaltime: 118 mm
  • Latime: 54,3 mm
  • Adâncime: 11 mm
  • Greutate: 119 g

AFIŞA
  • Tip: TFT color
  • Diagonala: 1,8 "
  • Rezoluție: 160x128 pixeli.
  • Iluminare de fundal: alb

BATERIE
  • Tip: Li-Ion 600 mAh
  • Timp de așteptare până la 9 zile
  • Timp de convorbire până la 2,5 ore

MEMORIE
  • Memoria contact telefon: 200
  • Memorie SMS: 100
  • Memorie pentru SMS-urile trimise: da
  • Posibilitatea de a trimite SMS la mai mulți destinatari simultan: da

SOS LOCATOR
  • Buton SOS: da
  • Numărul de presetări pentru butoanele SOS: 5
  • SOS SMS: da
  • Solicitare locație la distanță: da

CONECTORI ȘI CONEXIUNI
  • Încărcare și date: microUSB
  • Căști mâini libere: mufă de 3,5 mm

FUNCŢIE
  • Lanterna: da
  • Ceas cu alarmă: da
  • Calculator: da
  • Radio FM: da
  • Cameră: VGA
  • Player muzical: da
  • Setare automată a orei: da
  • Suport pentru setul de instrumente SIM: da
  • MMS: nu
  • Bluetooth: da

Conținutul pachetului
  • Telefon Aligator A510
  • Incarcator de calatorie
  • Stand de încărcare
  • Instrucțiuni de utilizare în cz - sk - de

Parametrii

Diagonala ecranului
Sistem de operare
Rezoluția ecranului
Tipul de afișare
Funcţie
Certificare
Tehnologia wireless
Configurarea cardului
Dimensiunea maximă a cardului de memorie
Slot pentru card de memorie
Tipul cartelei SIM principale
Numărul de lentile ale camerei din spate
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.