EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)

Foto ilustrativa

EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
EVOLVEO EasyPhone FM, telefon mobil pentru seniori cu suport de încărcare (culoare roșie)
Numărul comenzii
3546557
OEM
EP-800-FMR
Producator
Evolveo
Puncte de loialitate: 9
0 evaluări
In stoc 2 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

197,89 Lei

166,29 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 195,26 Lei
In stoc 2 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

197,89 Lei

166,29 Lei fără TVA

Descriere și parametri

EVOLVEO EasyPhone FM: Telefon mobil pentru persoanele în vârstă

Beneficii și caracteristici

  • Comenzi simple și butoane mari
  • Radio FM cu reglare automată
  • Buton SOS pentru apeluri de urgență și SMS
  • Afișaj color și lanternă puternică
  • Suport de încărcare cu lumină LED

Butoane mari și ușor de utilizat

Telefonul a fost conceput cu gândul la ușurința de utilizare. Butoanele tastaturii sunt mari și separate pentru a facilita trimiterea de mesaje text și introducerea numerelor de telefon.

Radio FM pentru divertisment

Radio FM încorporat cu reglare automată a posturilor și un difuzor puternic pentru a asculta postul preferat.

Buton SOS pentru situații de urgență

Butonul SOS de pe partea din spate a telefonului vă permite să formați automat numere presetate și să trimiteți SMS-uri de urgență.

Afișaj color și lanternă puternică

Telefonul dispune de un ecran color pentru o citire ușoară și de o lanternă puternică pentru situațiile în care aveți nevoie de lumină suplimentară.

Suport de încărcare pentru o încărcare ușoară

Telefonul dvs. este livrat cu un suport de încărcare util care începe automat să încarce bateria imediat ce puneți telefonul în el.

Specificații tehnice

  • Ecran color mare de 2,3"
  • Rezoluția afișajului 320 x 240 px
  • Suport pentru două cartele SIM
  • GSM/GPRS 850/900/1 800/1 900 MHz
  • Intrare pentru căști de 3,5 mm
  • Opțiunea de a introduce un card microSDHC
  • Difuzor puternic pentru mâini libere puternice
  • Cameră VGA
  • Bluetooth
  • Baterie Li-ion 1 000 mAh
  • Dimensiuni telefon 130 x 61 x 16,5 mm
  • Greutate 105 g cu baterie

Pachetul conține

  • Telefon mobil EVOLVEO EasyPhone FM
  • Suport de încărcare
  • Încărcător de rețea 230 V
  • Căști stereo cu hands-free
  • Manual de utilizare

Parametrii

Sistem de operare
Rezoluția ecranului
Tipul de afișare
Funcţie
Certificare
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.