Aligator A670 Senior, roșu suport de încărcare
207,20 Lei
174,12 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Aligator A670 Senior, roșu suport de încărcare
Un telefon intuitiv și ușor pentru toată lumea
Aligator A670 Senior este un telefon plăcut și intuitiv, ușor de utilizat chiar și pentru începători.
Afișaj și caracteristici
Telefonul dispune de un ecran mare și clar. Oferă toate funcțiile populare ale telefoanelor pentru seniori, inclusiv radio și cameră foto.
Memorie și capacitate de extindere
Telefonul are o cameră foto încorporată și posibilitatea de a activa un ceas deșteptător, o lanternă, un calculator, Bluetooth sau radio FM. În memorie pot fi stocate până la 100 de contacte, iar memoria internă poate fi extinsă cu 32 GB cu ajutorul unui card microSD compatibil.
Design și ergonomie
Telefonul are o formă ergonomică echilibrată pentru o manevrare confortabilă și o greutate redusă de 85 g. Telefonul este conceput pentru a se potrivi cu precizie în mână, chiar și pentru persoanele cu sensibilitate și dexteritate scăzută a degetelor.
Localizator SOS
Telefonul este echipat cu funcția SOS Locator, care arată locația telefonului pe hartă tuturor contactelor preselectate atunci când este apăsat butonul SOS.
Contacte foto pentru apelare ușoară
Telefonul vă permite să formați numere folosind fotografii atribuite, ceea ce facilitează utilizarea telefonului.
Suport de încărcare și durată lungă de viață a bateriei
Telefonul dvs. este livrat cu un suport de încărcare, astfel încât să puteți avea întotdeauna telefonul gata de utilizare în același loc. Datorită bateriei fiabile Li-on de 900 mAh, telefonul are o autonomie mare la fiecare încărcare, de până la 360 de ore (până la 15 zile) în modul standby.
Parametrii tehnici:
- Afișaj: TFT color, 2,2", 220 x 176 puncte
- Memorie contacte telefonice: 100
- Memorie SMS: 50
- Tipul cartelei SIM: 1x SIM normal
- Butonul SOS: Da
- Baterie: Li-Ion 900 mAh
- Timp de așteptare max: 360 h
- Timp de convorbire maxim: 420 min.
- Încărcare și date: micro USB
- Cameră VGA
- Caracteristici: lanternă, ceas deșteptător, calculator, radio FM, suport SIM toolkit, Bluetooth, player de muzică și video
- Versiuni lingvistice: CZ - SK - EN - DE - ES - FR
- Dimensiuni: 122 x 58,8 x 13,3 mm
- Greutate: 85 g
Conținutul pachetului:
- Telefon Aligator A670
- Încărcător de călătorie
- Suport de încărcare
- Instrucțiuni de utilizare
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.